Google+ Followers

Monday, January 23, 2017

RASA LEGAAA.. PAS SUDAH DITOLAK



UNTUK SELAMATKAN NEGARA,  SEMUA PIHAK BERPERANAN DAN PERLU BERGANDING BAHU, ANJING PUN ADA KEMANUSIAAN.. APA STATUS BAGI MEREKA YANG ENGGAN....  LU FIKIRLAH SENDIRI





Teori Rafizi, PAS tak menang satu kerusi pun di PRU..

Husam kata, AMANAH akan tawan Kelantan dan perintah dengan pentadbiran Islam yang lebih moden..

Zahid kata tinggal tak sampai 10% cyberyrooper yang sokong umno..

Tambah Zahid ada orang kepala busuk cuba nak jatuhkannya di Parlimen Bagan Dato'  .... Dah tentu tidak ditujukan kepada pembangkang...

Apakah Zahid bagi petanda nak hijrah...

PAS makin tak laku bila Mahathir kata perbincangan sudah
berakhir.

PAS sendiri pun makin goyah apabila mengaku AMANAH telah memporakperandakan politik ? Siapa yang porak kalau bukan PAS?

PAS dijangka berpecah lagi atau akan ada keluar parti beramai ramai membantah keputusan dan dasar kepimpinan terkini..

Apa kata mutakhir Khaled Nordin di Johor...kebimbangan yang kena diberi perhatian.

Dah reda ke belum Mahathir difitnah,  dihina dan diperlekehkan..
Kalau dah reda,  dah tak ada bunyi... , memang benar umno makin kuat.

45 comments:

  1. bapa borek anak rintik; atok melalut cucu ke laut. pihak yang paling banyak sindir Dap dalam hidupnya dan kini telah bertobat sudahlah pasti. klunya adalah: hik hik hik

    ReplyDelete
  2. Jangan hina dap.

    Dap nak jawatan tpm je.


    Jangan hina dap.

    Dap nak boboibiy jadi puppet master (pm) je.

    Jangan hina Dap.

    Tpm kit siang boleh temankan ydp agong solat di masjid negara, almaklum bila boboiboy jadi pm akan selalu keluar negara.


    Jangan hina dap.

    Dap cuma nak kuasa je. Bukan nak apa2 pun.



    JANGAN HINA DAP sebab KD anjing DAP


    KAHKAHKAHKAHKAHKAH.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keris,

      Ada apa2 lain FITNAH?

      2.6 BIL bukan lagi fitnah

      Zahid jumpa pak arab bukan lagi fitnah

      Zahid berbohong pasala 2.6 bil bukan lagi fitnah

      Najib berbohong pasak mca minta kerusi tpm bukan lagi fitnah

      Ada lagi ke?????

      Delete
    2. Pendedak dah tinggal 10%, bunyi pun dah lemah, dah kurang...

      Keris, hentilah jadi tin kosong.

      Delete
    3. Bro Keris..

      kah..kah..kah layan macai Matdet.. 2.6billion fitnah yg dikatakan bukan fitnah..

      cpt la woiii mana Sapina Perancis.. Jhow Low bila nak sebut nama Najib masa trial DoJ??

      woii bahlol macai Mahatahik..awat lembab sgt arahan dr pengarah mamak tua tu?

      bosannn laaa filem mcm ni!

      kah..kah..kah.. 2.6billion kah...kah..kah modal pru14.. kompom backfired lah jwbnye!

      Delete
    4. yg 10% tak sampai tu xdibayar..tp sedar diri untuk membela kerajaan yang terbaik untuk rakyat.

      tp yg diupah bersepah2 sehingg 95% tu.. pengecut.. punya ramai jilat dedak ditanah.. tp outcome zero.. xde impact langsung..

      kah..kah..kah.. padan le madey fedup dan mula hijack PH..desperate sampai jilat kahak DAPig..! kah..kah..kah

      Delete
    5. 4.24
      puak2 pemakan dedak je cakap fitnah..negara lain terutama singapura dah ambil tindakan..sokong MO1 sama macam sokong jho low...tunggu je le..isu 2.6b akan buat UMNO menangis nanti...

      4.27
      jilat kahak DAP..mana kau tau..dah le nama melayu..biarkan diri diperbodohkan oleh MO1

      Delete
    6. DAP tidak pernah mencipta sejarah mentekedarah wang Negara dan Rakyat sepertimana yang dilakukan oleh BN,UMNO & MO1.......!!

      Delete
    7. dh tahap sembah DAPig dh.
      tiba2 dapig jadi 'suci murni'.

      Dosa2 13 Mei, rasuah bertimbun2 LGE di penang terus jd 'halal'.
      Mana kau punya jaminan DAPig xpernah makan wang negara?

      Beli banglo rasuah dgn simpan betina utk rasuah Taman Manggis tu mentekedarah duit atok nenek moyang lim kit sial ke?
      hudoh sgt2 rupa macai pakatan haram. semuanya jd suci kalo dr pakatan. jijik wei.
      lepas tu nak bg nampak trill ckp UMNO pulak rasuah. Rakyat dh sedar mainan ni. Tggu PRU14 lah.

      dan

      mana dia fail berkotak2 UMNO rasuah tu? dh 10 tahun lebih dh?

      cmne la rakyat masih setia dgn UMNO BN.. sbb macai selalu bohong rakyat. Tgk le Lapiji Lembu.. da abis gas da menipu.. xlaku lagi dh utk jdkan anjing PRU14.

      Modal fitnah apa lagi nak angkut utk ceramah PRU14?

      jgn salahkan rakyat jika beri solid votes utk UMNO BN terus memerintah 2/3. Insya Allah! sbb kamu pakatan rosak.

      #HidupUMNOBN
      #RespectMyPM


      Delete
  3. Yang dikatakan 'tinggal tak sampai 10%' tu bukan menunjukkan pengurangan pro-kerajaan TETAPI Zahid nak beritahu betapa banyaknya PENDEDAK BARUA yang DIUPAH pembangkang untuk menjalankan perang persepsi untuk membenci UMNO BN dan DS Najib.. 95% tapi masih GAGAL..hahaha

    bodoh tak paham2 lagi! 94.6 blogger taraf penyangak penjelir lidah tunggu dedak ditabur Madey!

    Ohh ya bingai macai Ton Taik mana reti pikir bab2 ni sebab nafsu gelojak nak kasi boboi mockeris naik jd Pii Emm.. dan Lim Kit Sial tpm.. sempatlah babitua tu rase naik keta free govt sblm mampos!

    kah..kah..kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. secara tak langsung menunjukkan betapa desperetnya Soros hendak lihat puak liberal menguasai tanah air tercinta.

      Delete
  4. CaiBarua Madey-Dapig >>>> ~95%

    still gagal tumbangkan DSN..??


    Zahid psiko MadeydaPiG.. u are true looser! wahai si tua kutuk


    ReplyDelete
    Replies
    1. MO1 hanya tinggal di "ambang sore" dan menghitung hari saja......!

      Delete
    2. Ini jelah pro najib... Nampak sangat dah mula berebut berebut dedak...keluarlah perkataan yg bukan bukan...kesimpulannya ketakutan pd Tun(baling kaca pun tak pecah) tak bolih dinafikan... Game ovet

      Delete
    3. Mimpi basah seorang pendedak 96.4 parsent.. iguan demi iguan.. stau kerusi pn belum tentu dapat. hehehe.

      syok sendiri dalam dunia memacaidedakan fikiran.. mcm OKU DISLEKSIA.. realiti kt luar lain dr mimpi mereka.. hahahaha

      Delete
    4. hehe yela tu penjilat dedak hj madet maboro.
      bersuka rialah kamu skrg.. 64.6 parsentt... kihkihkih..
      sblm dtg 'kejutan'.. :)

      Delete
    5. tidak semua penulis akan mendapat hadiah nobel. dalam setahun hanya ada satu saja. dalam kata lain yang baik itu adalah 5% saja sementara yang 95% adalah biasa-biasa saja.

      Delete
  5. Sekor dua anjing najib melalak mcm hilang akal..Spesis dah nak pupus..Keris dah berkarat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameen. Semoga sifat anjing menyalak, hilang akal itu kemmbali pd kamu dan keluarga kamu wahai Anon 4.55AM. Aminn ya Robbal Alaminn. Ya Allah!

      Delete
  6. Terima kasih kepada keris and the gang kerana masih datang ke blogg tersohor ini kahkahkahkah... Jalankan tugas dengan baik, lontarkan perasaan dari hati yang kecewa menanah membusuk dari kepala...

    Jadilah anjing sebab Tun kata anjing menyalak.. Bukit takkan runtuh.

    Tunggu tajuk lain pula, cuba lagi...

    ReplyDelete
  7. JingJilatJubboJibbyJahiliah dh dpt rasa suhu panas meningkat mendadak. Saki baki mereka yg mamah dedak basi Tahi Low berkuah nanah Eric Tan dihirup bersama Jus Kincin lobai berjampi sudah 94% pupus. Kemungkaran songlapan wang rakyat,penipuan dan kezaliman keatas Rakyat sudah bengkak menanah. Riwayat UMNu BeEnd diambang maut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.

      kamu tak fikir pula kamu diambang maut bagaimana? bila2 masa shj!
      jgn angkuh sombong tuan. fitnah tkkan dpt tegakkan kebenaran. fitnah itu akan terpantul terpelanting semula kpd kamu.

      Lagi satu mmg ahli neraka nanti ckup ramai dr ahli syurga.
      gambarannya mungkin spt nisbah skrg kot. 94%?jadi apa nk dihairkankan ramai yg sesat dr sedikit yg benar.

      Alhamdulillah. semoga sy dipihak yg benar! Aminn

      Delete
  8. kesian admin blog munafik ni. 94.6%..tp USANG..BODOH SOMBONG. Tak ketahuan hala arah tuju!

    6.6% yg berada di jalan benar, boleh fikir mana yang berbanding 96.4% yg hanya hidup berteraskan dedak haram.

    Syukurlah aku tk join puak2 si tua pengkhianat bangsa 22 tahun laknatullah ni. Hampir2 dulu terikut. Allah masih sygkan aku dr tersesat dengan puak sesat ini. Ke pangkal UMNO juga kembalinya aku. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah 548 tak join...sebab apa? Yg pro Tun berjuang dgn iklas (takda dedak)

      Delete
    2. Alhamdulillah. kerana tak tertipu dengan lakonan mereka2. Syukur byk2.

      tkpelah jika kamu suka. Sy syukur byk2 sbb sy sudah kembali ke jalan asal. Sy lega dan tenang skrg. Insya Allah sy yakin dgn kebaikan dan keupayaan UMNO. UMNO parti yg sgt berjaya pd negara ini dn Allah SWT pasti pelihara parti baik ini. Sampai masa sesiapa boleh dtg dn pergi termasuk tun dn anak2nya yg sudah kaya raya.

      Tnpa UMNO tun mungkin hnya pesara klinik di alor setar. tidak punya harta billion2 dan anak2 yg boleh menyedut kekayaan dari 400buah syarikat.

      Buat masa ini DSN wajib dipatuhi spt mana kami patuh pd Tun M semasa krisis 1998 dulu. Aminn. ya Allah. Kukuhkanlah UMNO sebagai wadah kami. lemahkan dan kalahkanlah musuh2 kami dr pembenci2 UMNO dan pemimpin2 yg kami sayangi.
      Amenn Ameen Ameenn. ya Allah!

      KepadaMu kami memanjatkan Doa. Doa adalah yg paling PERKASA dan BERKUASA daripada 64.6% tentera upahan pendedak ini. Aminn Aminn!

      Delete
    3. Syukur byk2 pd Allah. biarpun dikeji hina oleh pembenci2 UMNO skrg ini. yg pasti sy semakin yakin inilah jalan yg betul.

      awal2 dulu memang keliru mana satu yg sy patut pilih. pelbagai cerita yang luar biasa disampaikan.... sehingga mula terjebak dengan mereka2 ini. Tetapi yng menghairkankan cerita itu berubah-berubah seperti ada penulis skrip dan pengarah.

      Dan tiada satupun cerita2 ini dilampirkan dengan satu bukti jelas dan bersandarkan pembuktian undang2 sivil.


      Pada awalnya kelihatan manis-manis belaka. tapi semakin lama mula kelihatan ganjil dan pahit. Katanya mahu betulkan kerosakan dalam parti. tp kenapa tindakan dilakukan sgt pelik dan betul2 damage pada parti.

      Akhirnya bila tindakan seorang yg telah mengambil jasa parti keramat UMNO ini berpaling tadah. cukup jelas dan menjawab Istikharah yg telah dilakukan.

      Bila kembali ke pangkal jalan terasa tenang semula dan semakin yakin, berkat sabar dan banyak bersandar pada Allah SWT, ditemukan dengan orang-orang atasan yang penyabar dan banyak berikan panduan dan penjelasan. Mereka-meraka ini pejuang tulen.

      bukan pejuang untuk dapatkan konsesi tol atau kontrak untuk anak atau kroni. Dari situ sy tertarik hati rupanya apa yg diceritakan lebih banyak rekaan fitnah dr realiti sebenar

      dari situ sedarlah saya bahawa ini agenda SI KITOL. cepat2 sy Istighfar dan membuat keputusan kembali ke jemaah asal. parti keramat ini. Semoga Allah SWT berikan keselamatan dan kukuhkan ikatan kami ini dibawha panji2 Agama Bangsa dan Negara dan kepimpinan DSN. Ameen ya Robbana.

      Alhamdulillah. semoga tuan2 yg berada disini/admin blog ini yang masih dibelenggu dgn suapan dedak/ habuan lumayan supaya kekal dalam mainan sihir ini akan diberikan petunjuk oleh-NYA.

      Delete
    4. Umno tak takut sbb pas sokong ameno.....syabas pas ...syabas ameno

      Delete
  9. Apa apa pun kita tgk PRK sarawak bulan febuari ni... petanda sapa yg alan hilang wang deposit... cap munga dah berapa juta ahli... cap munga dan ada berapa ratus cawangan dan bahagian dah ni... rapozi ckp PAS tak menang walau satu kerusi... kikikiki.. kitatgk PRU nnti terutama DUN Pandan.. Bukit Antarabangsa dan Ampang... sapa yang ilang deposit nnti.... Cap Munga nak tanding kat mana yeee.. kikikikiki.... apa apa pun bulan febuari ni dah dekat jommm kita gi Sarawak...tungguuuu...


    Kikikkkiki....

    ReplyDelete
  10. Jangan lupa kemenangan pakatan pembangkang adalah sokongan dari penyokong pas, tanpa pas PKR dan dap akan hilang undi. Berapa ramai sebenarnya penyokong PKR? Tanpa pas dap akan gagal dikawasan yang mempunyai pemilih Melayu lebih 40 peratus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas kuatttttt......pas kuattttttt.......pas bole menguasai dunia.......tanpa pas susah manusia atas dunia nih....pas hebatttt....hadi hebat
      .....brahim man hebat....abodoh hebatttt

      Delete
  11. Bapak keluang boleh jadi sasau dengan komen pejuang2 Umno ni...cepat-cepat lah tukar posting tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pejuang mau wang....ahaks ahaks

      Delete
  12. We're seeing a pact of wondering rodents...too bad they're still stucked in that filthy dark hole coming out only when crumbs and mouldy breads are tossed at them! Too much of mycotoxins intake, they don't die but rots slowly...

    Err....where is PM01? Why didn't he turn up at the most prestigious events of the year ie. WEF-DAVOS ???

    The highly distinguished PM01 of MALAYSIA is/was mentioned in DAVOS 2017, wow!!! He's so damn famous that people mentioned of him even in absentia!

    To the honkey-donkey-ass lickings PM01 cum PENYAMUN-LANUN-PENIPU-PENGECUT Bugis's,

    - 99 years lease Forest City is a BIG FAT LIE again from you ehh? All those foams collected at the corner of your pinky-lips probably be swearing for telling such a simple lie that comes back into your face with a pile of shits!

    - DAP asking for TPM turns out PM01 just could not contain his addiction to LYING ehhh when MCA, your buddy now trying to spin another lie to cover your lying?

    PM01's honkey-donkey-ass can gloat all you like and stay dungus hell long you like, but you would just remains as annoying warts only to be snipped when the time comes. When that happened...you wouldn't even have time to clear the smirk in your face that the house of PM01 came crumbling down affecting the domino effects...

    Go on keep thinking of another LIE for your beloved PENYAMUN-LANUN-PEMBOHONG-PM01!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Approving the status of a piece of land where the piece is created from a sea reclamation project such as in Penang to become a freehold is not as bad a decision if it is to be compared to the changing the land status from 99 to 999 years lease that occurred in perak not long ago. Mission is possible when there is power. small power create small changes and big power create big changes and that explain the difference between the land status under Dap's proxy (Nizar) in perak and in penang under the purview of the son of Supremo. It wont be a surprise if after seeing the mutual agreement between U-Turn and Supremo, the power display will reach the sky. Hopefully not, LOL.

      Delete
  13. Yg tengah panassss si rafizi... memacam ckp pasal fitnah orang dan skg pas tak dpt 1 kerusi dll lagi... kita tggu DUN Ampang ..Pandan..dan Bukit Antarabangsa.... masuh kekal atau hilang wang deposit. ....? TUNGGU PRU NNTI....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalahkan rafizi.....pastikan rafizi jgn merompak wang negara bersama jolow taik

      Delete
  14. Ameno dan pas akan berpadu utk melawan sesiapA saje ....jgn main2....

    ReplyDelete
  15. Pas is the real king maker......pas akan pastikan jangka hayat ameno di panjangkan.......pas juga akan pastikan jangka hayat pan dan dap berkubur.....syabas pas....syabas ameno

    ReplyDelete
  16. Jangan main main dgn pas......mereka bole tido atas jalan....mereka bole mogok lapar.....mereka bole berkorban jiwaraga demi umno.....dgn syarat dendam mereka pada pan terbalas

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapapun akan marah kalau tetamu yang menumpang rumahnya tetiba bawak lari kerusi miliknya seolah-olah pelari anggap kerusi berkenaan macam dia yang punya.

      Delete
  17. ketawakanlah pas, bobokkanlah umno. takpe, buatlah apa2pun. sekadar tulisan bernada buruk tidak akan mengubah dari suka kepada tak suka, mungkin dari tak suka kepada suka. umno dan pas dihina, maka natijahnya akan timbul simpati. so, buatlah apa yang kamu rasa boleh memuaskan hawa nafsu dan dendam kesumat kamu tu. in shaa Allah nanti akan ada hasil terbaik bagi pas dan umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong tuan.
      kita ada keistimewaan sbg yg berjemaahkan Islam sbb kita ada Allah Taala dan Rasul-Nya. Kita ada sandaran doa dan keyakinan.
      Biarlah golongan ini bermain pusing dengan lidah mereka.

      Di alam akhirat nanti lidah tidak boleh berkata2 lagi. Syukur kita semoga Allah SWT tetapkan jalan ini dn tegakkan yg haq melalui penyatuan ummah. jika dulu dgn sejahat kafir harbi kita boleh bertahalluf, kenapa pula dgn sesama saudara Se Aqidah kita menolak dn harus menghina. TAKUTLAH AKNN KEHINAAN OLEH ALLAH SWT!!. Allahu Akbar!!

      Delete
    2. Ye keeerr... anon 8:33PM, 23Jan... tetapi Alllah SWT... membenci orang yang munafik..

      Delete
  18. apa ni anon 7:49 dan 8:33 sendiri tulis sendiri jawab?

    lepas makan dedak ceramah ugama, patutnya sebelum makan dedak, cermin diri dulu.

    Jangan sokong penjenayah dan ulama palsu.

    ReplyDelete
  19. Alhamdullilah tak putus dimulut,sifat penipu,riak,bodoh sombong kekal,menyampah aku dengar puak2 Ni..

    ReplyDelete