Google+ Followers

Monday, January 23, 2017

MAHATHIR BERKAWAN DENGAN LIM KIT SIANG ISLAMIC KE TIDAK?

Malas dah nak tulis panjang panjang. Itu je saolan bodoh aku untuk saki baki pendedak yang tinggal 6 5% tu.

Kalau tak Islamic, minta dalil.

Kalau Islamic, minta hentikanlah putar belit, auta, temberang fitnah kau orang tu.

15 comments:

  1. Islamic tu cop mohor dari pas.
    Umno terpaksa byr 90 juta utk dptkn cop mohor tersebut.
    Maka islamic atau x, org umno je bleh tentukan

    ReplyDelete
  2. Yelah....islamik sangat dap tu. Apatah lagi lim kit siang. Anak dia lim guan eng kan jadi imam besau maajid di penang.

    Apalah sangat kalau kit siang jadi tpm. Al maklum boboihoy selalu keluar negara. Boleh la kit siang temankan ydp agong solat kat masjid negara.

    Ko kd mesti lagi suka. Boleh menyalak lama2 untuk tuan kau....


    KAHKAHKAHKAHKAH.....

    ReplyDelete
  3. SeLag8 JingJilatJubboJibbyJahanam sanggup plahap tahi low bersalut kuab nanah eric tan, bersama togok kincin lobai jampian Ayatollah Hudi Tjap WalaUnta,...selagi tu la Jiblo Songolap ada nyawa. Tapi takpa , cuma baki 6.3% sj.

    ReplyDelete
  4. KD,

    Minta tolong sikit, apa qualification dr fathul bahri dan phd dia bidang apa dan dari universiti mana?

    Tq KD

    ReplyDelete
  5. Pasal nak sangat menumbangkan UMNO BN... sanggup kata berkahwan ngan DAP tu dikatakan disarankan agama... Islamik. Menyelamatkan haiwan yang dalam kepayahan seperti anjing...atau apa sahaja haiwan itu adalah kewajipan kita sebagai manusia sebeb dia juga makluk Allah.... tp dalam banyak haiwan yg wajib kita bantu atau selamatkan tu seperri anjingker tidaklah pula menghalalkan kita darioada sifat najisnya.... sebagai contoh anjing atau khinzir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus la suharli.
      Peringatan utk diri sendiri.

      Walaupun ingin mnyelamatkan najis, tidaklah pula kita boleh menghalalkan salahlaku najis.

      Tidak perlu takotkn itu ini.
      Tidak perlu bangsatkan bangsa itu ini.
      Cukupla ketua yg zalim dibicarakan ikot kesesuaian hukum.

      Delete
    2. Terpulang anda lah..... kami tak paksa untuk kamu turut, jangan hayal mainan Tun dan Dap bersama sekutunya yg lain. Minta kamu ulas kes BMF ya selepas ni.... baru satu Bloomberg kamu percayya so CIA sure no hal punya.... cubalah lagi

      Delete
    3. ...kami tak paksa untuk kamu turut,hehehe tapi cuba dan terus mencuba untuk orang percaya yang boss dia suci sesuci sucinya....

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. Ada orang tu pergi kursus agaknya sebab tu senyap je beberapa hari lalu.Ni da timbul balik mungkin da upgrade dia punya skill cara-cara nak menghasut.

      Delete
    6. Ya... anda sahajalah yang betul... Cuba Lagi...

      Delete
    7. Kah kah kah ingatkan hebat sangat....hebat dgn auta rupanya kesian

      Delete
    8. Cia : central intelligence agency.
      Buat kerja2 intel.
      Xde cari bukti, xde buat siasatan mahupun pendakwaan. Kerjanya diluar amerika bg menjaga kpentingan amerika.

      Doj: department of justice
      Menyiasat dan melengkapkan kertas pertuduhan termasuk mencari bukti utk dibawa kemahkamah. Ada perbicaraan dimahkamah yg perlu doj buktikan tuduhannya.

      Suharli yg gemar berfikir, bleh beza x siapa yg lebih credible apabila melibatkan kes salah laku?

      Xpela sebab suharli pun bukan tau apa. Heret la mahadir ke mahkamah biar 1malaysia dpt tau kesahihan apanyg berlaku.
      Begitu juga datuk seri najib.

      P/s: suharli dah baca ke dokumen cia tu?

      Delete
    9. Macam yang lepas2 jugak la bro,ada soalan yang tak boleh dijawab hilanglah dia buat beberapa hari,lepas tu baru timbul balik.ada dalam kocek bro game dia.

      Delete
  6. Maaf cakap, pendapat pendedak langsung tak boleh pakai, lain ditanya lain dijawab, benci dap konon..

    Mentekedarah, pakaian semua beli kedai mana? Patutlah tinggal 6 6%. tinggal yg bodoh2..

    ReplyDelete