Google+ Followers

Tuesday, January 3, 2017

MEMANG KAKI KENCING JUGA

10 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. kd
    memang tunku aziz harami nie kaki kencing
    dia kan anjing najib...so samalah dia dng najib sama sama kaki kencing....
    tv3 suku pun dah tak nak dia cakap dah...lagi sekoq tu azeandin and irmohizam....tak ada org lain ka nak support najib pencuri nie ???
    hidup TM hidup bersatu and hidup pakatan.

    ReplyDelete
  3. Tengku ni macam bebudak tadika tak cukup akal.

    Apa nak buat, tak ada kerja untuk hidup kenalah makan dedak tajaan Najib.

    ReplyDelete
  4. Bkn dulu kauorg khinzir2 pernah puji dia ka.
    Skrg lain pula.
    Mmg khinzir la kauorg ni.
    Dasar khinzir pakatan haprak.

    ReplyDelete
  5. Bab tunku aziz gua tak kenal ssgt dia..gua pun tak suka budak tunku aziz ni..... cakap melayu pun tak boleh.... tapi klu dia tuduh mamak boboi ..LKS mcm tu napa tak saman..... saman je la...

    ReplyDelete
  6. Nak tau kencing ke tidak, saman ajelah. Dari situ nanti akan terserlah siapa kencing siapa kena kencing. Tak perlu gunakan bloq ini utk sumpah seranah menganjingkan orang. Nak ulas tu takde masalah tapi elok sgt kalau berhemah. Kalau maki hamunpun bukan untung apa2, paling tinggipun saham dosa bertambah. So, senangkan admin bloq dgn mengulas secara berhemah dan berfakta. Admin pasti setuju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4.08,

      suddenly sound soft.....da ape2 ke/?

      Delete
    2. anon4:08, tak kira anda di pihak mana, komen berhemah 100% sokong

      Delete
  7. With that kind of response, this najib's dog Tunku Aziz is a liar.

    Mukhriz must go ahead to sue him......let him fall down on his knees

    ReplyDelete
  8. Yesss let's boboi sue him....bring it boboi. ...jidin also

    ReplyDelete