Google+ Followers

Thursday, January 26, 2017

PEMBOHONGAN YANG TIDAK BERTAHAN LAMA

Tak sampai seminggu Tun dikaitkan dengan BMf,  beliau telah menjawab dengan jelas menjadikan mereka yang terkinja kinja membuat tuduhan berada dalam kesipuan seumpama anjing kurap yang menjilat lendir kurapnya sendiri.

KENAPA TUN DAPAT MENJAWAB DENGAN CEPAT DAN TEPAT?
Jika ianya suatu yang tidak benar dan fitnah,  sudah tentu fakta dan situasi menyebelahi di pihak Tun.

Tiap kali Tun difitnah dan dapat dijawab oleh Tun dengan cepat,  fakta jelas dan tidak meragukan maka populariti Tun meningkat dan rakyat semakin percaya. TV3 kini benar benar jadi tigasuku.

Sebaliknya jika tuduhan itu benar,  sampai sekarang beberapa individu terus senyap,  menghilangkan diri dan ada tukang pecacai yang tolong jawab.  Umum sudah tahu bangkai gajah,  pembohongan tidak bertahan lama menutupnya.

Satu demi satu Tukang Karut telah menarik diri dari mempertahankannya.

Faktor utama
Tun tidak menubuhkan BMf.
Tun bukan Menteri Kewangan pada masa itu.
Tun bukan Pengerusi atau Penasihat BMf.
Tidak ada satu sen pun yang masuk ke akaun peribadi Tun atau secara kebetulan ada Pak Arab yang menderma.
Kes telah dibawa ke mahkamah.

BMf dengan 1MDB,  bezanya macam langit dengan bumi.

55 comments:

  1. Suka hang lah nak kata apa pun. Letih.

    ReplyDelete
  2. ALHAMDULILLAH,kebijaksanaan Tun sukar dicari ganti.Syabas Tun,we love you forever.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gila isem korang neh..... suka hati koranglah.

      Delete
    2. Suharli masrop yg poyo..

      Aku nak habaq kat hang sikit eik suharli masrop..

      Kita sokong tun sebab kita yakin dgn jawapan yg tun berikan..!!

      Kita akan sokong najib jika najib juga memberikan jawapan dgn penuh keyakinan..!!

      Tapi jawapan yg diberikan oleh najib dan org2 yg mbantu beliau jawab.. Semuanya fail..! Gagal..! X memuaskan hati lgsung..! Mcm mana nak sokong..??!!!

      KEYAKINAN DLM MEMBERIKAN JAWAPAN DAN PENJELASAN ITU YANG PENTING..!!! RAKYAT PASTI SOKONG..!!! TAPI SETAKAT MEMBERI JAWAPAN PASTU MINTA TAKYAT PERCAYA DAN SOKONG.. MEMANG X LAR.. KEYAKINAN DATANG DARI HATI BUKAN DARI PAKSAAN..!!!

      so ko kena menyakinkan rakyat yer suharli masrop dgn hujah2 ko yg bernas..!!

      Setakat nie korang semua fail..!! Gagal dlm memberikan keyakinan dan penjelasan..!!!!

      Cuba lagi..

      Delete
    3. setuju dengan 5.48. Tun M akan menjawab segala tuduhan keatasnya. Kes haji tajaan 1MDB dia jawab, kes BMF ni dia jawab, kes DAP minta jawatan TPM pun dia jawab..dia konsisten manakala MO1 hanya menghantar jeneral2 dia (salleh keruak, ahmad maslan (dah turun pangkat) untuk menjawab..jawapan pulak tak konsisten..mula2 raja arab, ada pulak putera raja arab, ada cakap bukan seorang penderma..tp MO1 lari..semasa program nothing to hide pun dia lari..kalau dah rasa kena fitnah, lawan le..tunjuk bukti2 yang org boleh percaya..Laporan PAC pun di OSA kan..tak nampak macam nak sembunyikan sesuatu lagi ke???

      Delete
    4. Tengok muka Najib aka MO1 sudah terdapat semacam muka seorang pembohong dan pencuri,,tiada "Rahmat" di raub wajahnya......!!

      Delete
  3. Sendiri jawab dlm blog.
    Xde lantik tukang jawab.
    Xde 40 versi jawapan.
    Xde alih tiang gol.

    Hmm... suharli mesti xmampu berfikir akan hal ini

    ReplyDelete
  4. beza najib yang cuba diapungkan setinggi oleh macai untuk lebih tinggi dari tun dan menghina tdm untuk merendahkan taraf tak berguna kerana macai guna kepala lutut. tdm tulis sendiri ucapannya, najib guna penulis upahan. tdm jawab setiap persoalan, najib guna macai upahan untuk jawab setiap persoalan, tdm perintah sendiri kerajaan, najib guna konsultan untuk perintah. tdm tulis buku sendiri, najib guna penulis upahan untuk puji diri sendiri. setiap menteri tak berani buka mulut sebab nanti tak pandai jawab bila tdm tanya. masa najib setiap menteri buka mulut bikin rakyat lihat menteri tahap otak tiga suku. masa tdm perintah macam-macam orang kata tak ada yang kena tangkap, masa sekarang, lukis kartun pun kena tangkap untuk disoal siasat. masa tdm tak bercuti sambut tahun baru di luar negara, najib setiap tahun pi sambut new year di luar negara. boleh tambah lagi beza najib dan tdm. nak hina tdm pun tak apa. kita masih lagi tunggu penjelasan tentang duit src, 42 juta masuk akaun najib walaupun najib tak sedar, pengarah yang masuk duit tu masih lagi bebas dan baki duit dah pulang ke belum? dan duit dah guna dah bayar balik ke belum? 1mdb tu tak mau ungkit pasal ag kata tutup. tapi src belum tutup. sprm kata tunggu ambil tindakan ke atas ahli politik yang rasuah. mungkin jika bn kalah kot.

    ReplyDelete
  5. Tun dgn Seluroh kabinet Kayu, ibarat:
    Langit dgn Longkang

    ReplyDelete
  6. Agak2nya Tun memberi jawapan atau alasan?..... kalau Tun bagi jawapan.... apa kesudahannya kes BMF tersebut???? Siapa yang menyiasat?..... errr... bagaimana ngan cerita perwaja.... forex.... tun nak jawab tak?.... errrr..... Zaman Tun kenapa banyak sangat bailout?..... cuba lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun bg jawapan.
      Kesudahaannya bleh lah dibaca dalam doc CIA itu.
      Siasatan penuh telah dijalankan dan laporan audit telah dikeluarkan utk public. Blehla suharli mencari akan laporan audit tersebut.
      Perwaja dan forex kita nntkan pededahan berikutnya dari cia kerana kerajaan yg ada hari ini xmampu nk keluarkannya.

      Bagus Suharli banyak bertanya.
      Kenapa suharli xnk bertanya kepada najib.
      Investment apa modal sejuta pinjam 42 ribu juta.
      Jumlah hutang terkumpul hari ini melebihi 53 ribu juta walaupun beberapa aset telah dijual.
      1MDB idea najib.
      1MDB penasihat emeritusnya najib.
      Menteri kewangan najib.
      Perdana menteri najib.
      Duit 1MDB masuk akaun najib
      Akaun 1MDB gagal diaudit.
      Laporan audit kena OSA.
      Nothing2hide lari.
      Xpenah nk jawab terus terang.
      2.6B dlm akaun ada 40 versi jawapan.

      Kenapa Suharli tiba2 jadi dungau xmampu berfikir seperti lembu dicucuk hidung

      Delete
    2. 3.09,

      Suharli tak mampu berfikir cara anda. Mereka perlu dadah dedak untuk buat komen. Sebab itu komen mereka macam penagih dadah apabila disoal siasat polis.....kesian suharli...suharli tak nak cuba lagi?:)

      Delete
    3. Ko tue yg patut cuba lagi suharli masrop..

      Ko x leh memaksa org ramai utk sokong dan ikut apa ko kata..!!

      Ko x leh nk paksa org percaya apa yg ko kata..!!!

      Kepercayaan & dan sokongan akan dtg dgn sendiri nya atas keyakinan ke atas sebarang tindak balas, maklum balas, jawapan atau penjelasan yg diberikan oleh pemimpin dan pembantu pemimpin tmasuk la cybertroopers..!!!

      Tapi jika setakat ko lontarkan pandangan dan buah fikiran pastu dgn harapan nak org percaya dan yakin dgn hujah fakta ko.. Memang x mungkin akan blaku la jawab nye..

      Kecuali lar ko mmg tau dan sedar akan sebenarnya ko pun x yakin dgn jawapan pemimpin sedia ada..

      Namun, apa kan daya.. Dah tugas ko hny setakat lontarkan hujah begitu.. Bernas x bernas.. Yakin x yakin belakang citer..

      Jika itu hakikat nya.. Maka, ko yg patut cuba lagi..!! Bukan nye kami..

      Delete
    4. Sebenarnya semua isu2 tersebut sudah pun terjawab publicly malah di parlimen. Suharli ni mcm budak baru bangun tido lepas kencing malam. Zaman Tun M dulu mmg banyak peluru2 yg telah digunakan oleh pembangkang berkaitan dgn perwaja, bmf, memali, forex loss, proton, silterra dan mcm2 isu yg beliau sendiri menjawab dan bertindak menubuhkan penyiasat berkecuali. Apa2 pun rakyat masih menyokong BN kerana kebajikan rakyat masih tidak terjejas dan keyakinan yg kuat dgn polisi2 mantap kerajaan yg ditadbir oleh Tun M. Ungkit la apa pun takan menjadi kudis kepada beliau. Sekarang semua2 isu tu mcm "old news"...ungkit la camna pun...CIA ka...KGB ka..Mossad ka..Wikileaks ka...zaman2 isu panas tu dah berlalu. Jgn la bodoh sgt wei ayam2 ternakan najib yg cuba berkokok walhal korang mcm ayam2 betina jer yg cuba berlagak mcm ayam jantan sebab desperado punya pasal. Mcm ayam2 chow kit yg perasan mcm ayam2 bukit bintang sebab najib bagi korang makan dedak gred A dan bisik kt telinga korang yg pekerjaan pelacur nie mulia asalkan taat dgn dia sebagai bapak ayam. Serius la...btol2 aku tak paham kenapa menda obvious mcm isu 1MDB dan kelakuan2 najib yg menipu tak sudah2 sukar dipahami org. Bila aku cuba dgr ucapan2 najib psl skandal2 dia...daripada gaya dia sampai la riak2 muka dia...automatik rasa geli-geliman sebab nampak sgt menipunya.

      Delete
  7. Tun bagi jawapan.bijan? Takut? Berani kerana benar takut kerana bini? Suharli, mengong betul ko.tahap tu aje. 6.6 confirmed.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SUHARLI YG BODOHHHH......SILA DAKWA TUN KE MAHKAMAH.....TUN DAH SETUJU.....MUAL AKU NGN SUHARLI...

      Delete
  8. Suharli Dangkal tul, soalan2 ka apa ni? Cuba baca sikit. Nak jilat pun biar tak nmpk bingai sangat, sekurangnya malu sikit kat budak dlm cermin ko tu

    ReplyDelete
  9. Suharli,

    Bila lagi breakfast dengan rosmah? Tengok2 juga air minuman.......jangan terus minum....gelap fikiran... tak dapat berfikir secara rasional. Buah langsat dikata durian, ikan kembong dikata ikan paus.... hitam dikata putih.... jaga baik2 ya... all d best soo har lee...auwww

    ReplyDelete
  10. macai jibon jadi bengong tak boleh nak komen sebab waktu itu hingus masih meleleh lagi.

    ReplyDelete
  11. Respect dengan Tun M. Cukup teliti dan berfakta berserta rujukkan bila menyangkal tuduhan dan fitnah.

    Malu pada barisan pemimpin sekarang yang seringkali menunding jari pada orang lain tanpa menjawap dengan fakta dan rujukan yang jelas.

    Kita mahu pemimpin yang sebegini. Bukan pemimpin yang sembunyi dicelah ketiak isteri. Dan suruh pencacai yang tolong spin, cover dan jawap dgn merapu.

    Tahniah Tun M.

    ReplyDelete
  12. Akhirnya BMF dibailout oleh Petronas... Daim sebagai menteri kewangan yg baru arah kes ditutup.... bailout berbillion yg pertama di zaman mamak kitty.... wang rakyat digunakan ... arwah jalil ibrahim jadi korban pertama mangsa bailout BMF.... chedet lansung tak komen pasal arwah... tak ke babi namernyer tu... TAR bapa pembangunan...Mamak Bapa Bailout Mesia...

    Kalau tak puas ati mintak kiddin pembancuh kopi usam dan matthias gi USAdan saman CIA.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bailout sama dengan mencuri ke? kalau bailout duit masuk akaun sendiri ke? semasa bailout dulu adakah rakyat disusahkan? penjilat MO1 mana tahu beza...aku hidup zaman2 bailout tu..

      Delete
  13. 5.00

    Ada bukti? Kalau ada, keluarkan. I am a lawyer....I will lodge a report on your behalf. pleas respond within 48 hrs failing which you are a liar, fitnah......i wait. just declare your name, fon no and other particulars. otherwise stfu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bab loyer ni ade dua kategori..anda sendiri ingatlah bro anda didalam kategori mana..kikiki

      Delete
    2. 😮😮😮....Lawyer!!!!!!..... kamu bior betul..... Cuba Lagi

      Delete
    3. Cuba-cuba la bawak bertaubat jgn ingat diri tu hebat....
      menghasut dgn auta tak jalan na sekarang cerita hal keturunan TUN pulak...hehehe
      kesiannn aku kat bapak budak ni.

      Delete
  14. Barang yang lepas diungkit dan difitnah!!!

    Sepatutnya Lanun yg ada sekarang yg mesti diberiperhatian dan diambil tindakkan supaya Negara berterusan jahanam dan terlingkop dikerjakan Lanun Bugis dan Anjing2 Bangsatnya!!!

    ReplyDelete
  15. Suharli and keris berayon adalah org yg sama and bukan setakat bodoh and makan dedak Aja...
    Tapi bangang, bahalol and biol teramat sebab makan duit haram from najib pencuri and pm paling bangsat dalam Dunia ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apasal ko ni. suharli adalah keris berayon, poyonya statement. akupun bukan suharli atau keris berayon. aku orang lain yang mual dengan idea beku nak pertahan tun mahathir. zaman tun mahathirpun ada jugak kes salahguna kuasa, bailout dan sebagainya. mahathir bukan terlalu suci seperti yang korang fahami. bekas penolong gabenor bank negara dah bukak tembelang perdana menteri waktu kes bmf meletup. betul bmf bukan mahathir yang tubuh tapi mahathir telah menggunakan kuasanya untuk buat spekulatif wang. berapa bilion yang terlibat? maknanya mahathir sekarang ni sedang cuci taiknya dengan menyapu di kerusi orang lain. najib bukan suci murni, tetapi mahathir juga tidak putih bersih seperti yang korang sangka. nak bertekak konon najib jahat mahathir baik, pigidahhhh!!!. tak ada bila2 masa perdana menteri dan bekas2 perdana menteri malaysia tidak melakukan kesalahan....

      Delete
    2. Najib jahat sebab curi duit bro..satu dunia tahu..kalau saudara rasa tun m salah, g le report untuk polis buka siasatan...sebenarnye korang mana de isu..sebab tu dok korek benda2 lama..dulu DOJ buat laporan, korang tak nak terima, bila CIA keluar laporan, dah 3 4 hari tak berenti dok post...Tun M pun dah jawab..pergi le baca..bukan macam MO1 pujaan hati awak tu asyik dok mengelak je menjawab...

      Delete
  16. Fuck.....kikikikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendedak akan mula ketawa sendirian.
      Ini berlaku selepas tindakan tuan politik mencampur bahan nanah eric tan dam dedak tahi low.
      Pakar mendapati pendedak hadapi risiko terus gila jija menogok Jus Koncin Lobai WalUnta bersama resipi dedak baru ini. Walahualam. Nari lah sama2 Awas pergaulan dan pemakanan anak cucu kita

      Delete
  17. http://medan-info-kita.blogspot.my/?m=1

    link atas satu lagi bom meletop betul2 kelepap kat idung meddey kutty... masa tu aljuboori yg jadi menteri kewangan... since mereka dah BERSATU dng pluralist murtad maka dengan itu mintak pencacai dan CT NohAliJa komen sketttttt.... kikikikiki

    bom yg meletup minggu leapa pun teekial kial nak jawab... yg ni mintak CT NohAliJa jawab skettttt...

    link aras panassssss... bom dah nak keluar...dah terbongkar dah......

    seronok fitnah aib org lain skg bom aib sendiri dah meletop.... ct nohalija sila jwb skettttt...

    ReplyDelete
  18. Para bidak sedang berjuang dengan getirnya untuk mempertahankan dewa masing2 dengan pelbagai alasan sambil menyerang dewa lawan dengan pelbagai pertuduhan muahahaha.Hakikat nya tidak ada satu pun dewa yang suci murni.Hanya sebenar yang ada ialah pejuang yang setia bodoh dengan ketaksuban sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. memang bidak yang mengaku cerdik dan benar sebenarnya bodoh dan tersasar. anggapan bahawa mahathir adalah suci murni tidak tepat kerana semasa zamannya menjadi pm, beliau terpalit juga dengan skandal bmf dan forex. berapa bilion duit kerajaan @ duit rakyat yang lesap tanpa dapat ditebus? untung saja masa itu tiada media maya seperti sekarang. maka kekotoran dan daki dapat ditutup oleh kerajaan daripada dihidu oleh kebanyakan rakyat. media yang ada pula dikawal oleh kerajaan. harakah dan roket jangan harap dapat menyebarkan maklumat. ancaman ditutup sangat popular masa itu. yang hidup pada masa itu sahaja yang dengar anginnya. oleh itu, jangan taksub membabi buta, orang yang anda taksub itu juga dahulu adalah pemusnah duit rakyat.

      Delete
  19. Kekawan semua tak payahlah dok layan si SUHARLI MASROP penkid tu....membuang masa aja bukannya dia tahu apa2....orang menulis dia pun nak menulis sama pada hal pengetahuannya hanya sekangkang kera.....contohnya saya bagi isu BMF ,padahal diblognya Tun telah mengulas dengan begitu jelas dan semua orang boleh mrmahaminya dengan begitu jrlas tetapi sipenkid SUHARLI ni masih dok bertanya bila Tun nak jawab?...bengong sungguh kamu!!...

    ReplyDelete
  20. Suharli terus menikus.
    Otaknya xmampu berfikir.
    Malu utk mngaku menerima dedak.
    Tp xmalu utk mnyokong kemungkaran.
    Tp xmalu menggunakan agama utk mnyokong pemikiran dangkalnya.

    ReplyDelete
  21. Kematian syuhada audit abd jalil ibrahim.dlm isu BMF terbiar tak terbela.... yg mengyonglap kaya raya anak beranak dan kroni smpi 7 keturunan... ini lak satu satunya kes bailout yg meragut nyawa orang yg tidak berdosa....ct nohalija dan budak suman sila jawab....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lg.. inilah peluang najis utk membela negara.
      Knp mntk cytrop 6.6% mencacai deminya.
      Heret ke mahkamah.
      Kegagalan najis mengheret kemahkamah membuktikan najis hanya sembang lebat lepas tu lari mcm nothing2hide

      Delete
    2. Sian suharli.
      Letih nk cover temberang si najis.
      Ada ke bangkai gajah nk ditutup dgn menghantar suharli otak udang

      Delete
  22. Tambah lagi admin..

    1. Takde osa. Ia didedah kepada umum.
    2. Sudah dibentang di parlimen. Pembangkang waktu itu pun setuju.

    Isu bmf ini telah backfire pencacai2 mo1. Skrg ni depa heboh lagi pasal skandal forex..isu ini akan backfire depa lebih teruk. Maklumlah depa semua kan bangang..kah kah kah

    ReplyDelete
  23. Betullah seperti kata Zahid penyokong Najib cuma tinggal 6.6 peratus saja lagi!!...dan yang dok tinggal tu pun dah dok nyawa2 ikan....tunggu ko je lagi..

    Dan hari ini Zahid sekali lagi bersuara dari mulut busoknya bahawa yamg cuba menjatuhkan beliau bukan dari umno/BN tetapi dari NGO yang diketuai oleh sebuah parti pembangkang(dan aku pasti yang Zahid maksudkan adalah pati BERSATU).Takut betul puak2 ni dengan parti BERSATU ni sehingga sanggup menipu dan merapu.Takut dengan bayang2 sendirila tu!!...

    Tetapi yang aku herannya mengapa usaha NGO yang cuba nak menjatuhkan Zahid tu siZahid ni kaitkan pula dengan kejatuhan sokongan terhadap Najib??...perkara ni pelik ni tetapi benar2 telah berlaku ,,boleh siapa2 tolong beri sedikit pencerahan??...maklumlah Zahid ni bukan orang tak kenal ,kaki putar alam terkenal diMalaysia!!....

    Yang pastinya apa yang aku tahu,dengan tersebarnya video klip bekas teman lelaki yang pernah tinggal serumah tanpa nikah dengan anak siZahid ni dan kezaliman2 yang telah Zahid lakukan terhadap pemuda tersebut,rakyat mula menyedari/mengenali siapa Zahid sebenar.....seorang yang jahat,zalim dan tidak berperi kemanusiaan!!....yang hanya bertopengkan agama dan menjadikan agama sebagai sandiwara untuk menutup segala kajahatannya.Semuga orang Bagan Dato khasnya dan orang Perak amnya menolak malaun ini pada PRU 14 nanti.

    ReplyDelete
  24. Maaf tuan admin penulisa saya diatas tu lari dari tajok.

    ReplyDelete
  25. Satu satunya kes bailout yang menyebabkan nyawa orang tak berdosa dibunuh kejam.....

    semalam seorang gang mamak ditambak mati dalamendangan kejar mengrjar di Setia Alam...

    Ada seko mamak ni mme liat sungguh nyawa nak kojol.... sapa mah yg dimaksudkan mamak tsb.? Cer jawab?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..
      Ramai la cai.

      Altantuya kena bom.
      Timbalan pendakwaraya masuk dlm tong drum.

      Delete
    2. Ko tertinggal lagi sorg.
      Pengerusi Ambank

      Delete
  26. Ala mamak tu baling gelas pun tak pecah pe...memang liat sikit kerana 93% doakan dia dipanjangkan umur setiap waktu cuma 6.6% yang menggigil dgn bayang2 dia.kalau akulah yang jadi 6.6% tu baik potong je buah kerandut bagi anjing makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi satu cai yang mati kena bom,pegi india sihat balik dari india je kena heart attack dan yang dalam tong drum pun ada tu zaman bailout kan??!

      Delete
  27. UMNO sekarang sudah sampai peringkat Tolol, lepas PRU14 boleh jadi bahalol. Jumlah derma tok arab sama dengan jumlah yang diterima oleh MO1 hasil penyelewengan projek atas angin PetroSaudi. Derma masuk akaun peribadi Najib, Wang penyelewengan 1MDB dimasukkan dalam akaun peribadi MO1. Komisyen diterima Jho Low, Riza Aziz dan tok arab Khadem al Qubaishi juga berbillion-billion ringgit. Belum ada dalam sejarah PM yang mengkhianati negara sendiri.

    ReplyDelete
  28. Pencacai dan pemakan dedak najib razak..sampai matila..makan rasuah..

    ReplyDelete
  29. Agaknyalah yek.... manusia paling baik zaman ni adalah Tun..... orang fitnah dia tatap tak mau saman...... apa????? Najib pun tak saman????? ...suka hati dialah.... at least yg terbelit pasal saman ni korang lah..... penyokong2 Tun. Lu tepuk dada tanya selera..... apasat TUN tak berani saman? Macam najib dia cakap dah.... saman pun tak guna.... tak beri faedah dan tidak memihak kepada penyaman. ..... amacam.... Tun cakap apa?...... tunggulah.... Cuba lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suharli sembang selalu berfikir.
      Tp hakikatnya dangkal dlm menulis.
      Utk apa saman jika tuduhan dilempar dari pihak kerajaan?
      Kenapa kerajaan xnk ambil tindakan undang2?
      Kn murad masih hidup dan boleh jadi saksi.
      Kes najib saman berbeza kerana dia berkuasa.
      Semua tindakan menentang dia sudah dihalang.
      Terdapat tuduhan duit 1MDB masuk ke akaun beliau.
      Harus dibuktikan dgn siasatan atau saman pihak yg menuduh.
      Dan tuduhan ini dibuktikan dgn siasatan doj dan perbicaraan dimahkamh spore membuktikan mmg duit 1MDB mengalir masuk ke akaun peribadi najib.

      Adakah suharli benar2 berfikir dan mencari kebenaran?
      Adakah suharli ini org islam?

      Delete