Google+ Followers

Tuesday, January 31, 2017

SELEPAS MARA APA PULA KATA UMNO KELANTAN

Pergantungan fungsi Annuar Musa sebagai Pengerusi Mara atas restu Menterinya (?) kini berjangkit kepada persaolan apakah umno kelantan perlu mengambil tindakan yang selari. 

Jika "ya" bagaimana pula pendirian umno pusat ke atas generalnya (ketua penerangan) itu. 

Di mana jentera penerangan umno dan 6.6% gurka yang ditugaskan membenteng,  apakah ada arahan khas supaya generalnya digulingkan.

Sesuai dengan missi tawan Selangor, calon paling layak jika ada kekosongan ialah ketua penerangan umno selangor,  dato'zein isma. 


22 comments:

  1. Klu anwar muse brambus trus pergi ke cap munga lagi bagussss..... dah ramaì yg kuar umno dan berambus jadi barua.... no hal.... it's so small matter... pple come n go is nothing.......!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bsrua ru Bapsk Kau Bahlol!!

      Delete
  2. Pagi2 lagi Anjing UMNOnok Anon4:13pm dah dilepaskan!!

    Menyalak kekenyangan Dedak Haram hasil rompakan 1MDB siLanun Bugis!!

    ReplyDelete
  3. Kau pulak anjing apa 4.55 pm

    ReplyDelete
  4. Kesian cytro 6.6%..buat kerja mcm nak mampos korek citer mcm2 pasal Tun...last2 semua tu ditenggelami oleh kes nuar musang dan kenaikan minyak..bkn skali dua mereka terkena camni..masih x serik2..mmg betul lar tuan mereka ckp mereka blogger bangang

    ReplyDelete
  5. Annuar msk MIC lg bagus,jilat samy vellu pulak..

    ReplyDelete
  6. Umno dari dulu ada banyak cerita tp pegang kerajaan, pembangkang dari dulu "bersih" tp pegang kera saja.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.
    Syukur ke hadrat ilahi dgn kenaikan harga minyak kali ini.
    Kami rakyat malaysia mmg percaya datuk seri najib merasai denyut nadi rakyat.

    Belanjawan 2017 tempohari dan apa yg berlaku hari ini mmg menjadi bukti komitmen datuk seri najib mengambil berat akan kesusahan rakyat.

    Kami berharap hujung tahun nnt datuk seri dan keluarga masih dpt bercuti keluar negara dgn menaiki jet kerajaan. Kami rakyat mmg percaya bulat2 kpd wasatiyah datuk seri.

    I luvvvv pm

    ReplyDelete
  8. OPCOM sykt boboi dapat kontrak runding terus paksa terima membekal 214juta fibre optik oleh TM ... anugerah yg diberi terus oleh ayahnda mamak karela ... blogger yg dedah dng bukti n fakta bersurat ..... boboi lansung tak brani saman.... bloger ini juga yg bongkar banglo lajak laris tokong... yg dedah kes Forex dan BMf......sampai skg bapak boboi dan boboi tsk saman saman.... kikikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada bukti dan fakta kesalahan kenapa najis xambil tindakan?

      Kenapa org bersalah yg harus saman?

      Inilah logik 6.6% yg sentiasa bodoh

      Delete
  9. Hidup the Red Warrior.Teruskan kemaraan dan untuk game kedua bantai JDT di Kota Bharu nanti....yeeeha

    ReplyDelete
  10. Anon 657..x yah sibuk lar opcom ke..bnm ke..forex ker..yg rakyat tahu...minyak naik lagi sebnyk 20 sen..utk tahun baru 2017 dah 2 kali naik..itu yg rakyat peduli..bkn kes opcom yg sebabkn minyak naik...baik ko fokus camne nak tangkis kemarahan rakyat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah bising2lah. aku tak sukapun akhirnya aku beli minyak juga. sakit dah tekak aku marahkan kerajaan, bila tangki kering aku pegi juga isi minyak, keluar duit sendiri lagi. lalu aku pilih malas bising2. kalau selalu aku sekali isi minyak rm50, sekarangpun isi rm50 jugak. tak kiralah nanti harga minyak naik jadi rm50 seliter. penat beb, penat marahkan orang ni...

      Delete
    2. Teruskanlah dengan penat kau tu..biar kepala kau dipijak sampai kau mampos..kah kah kah

      Delete
  11. Lepas forex dan bmf...apa lagi mamak nak cakap.....KAHKAHKAHKAH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahai berayon.......u got power.....u bwk tun ke mahkamah....biar padan muka dia......

      Delete
    2. Salah tu cai.
      Lepas forex dan bmf... apa lagi najis nk kelentong biar rakyat lupakan isu 1mdb... KAHKAHKAHKAHKAH

      Delete
    3. Wahai betayon.....zaman tun dulu rakyat senang....zaman sekarang lg senang kita berayon rayon...

      Delete
    4. Zaman sekarang yang senang penjilat aje,dedak tak yah cari ada yang supply,selain tu pandai2 ar nak hidup.

      Delete
  12. Kan Mustapha Muhammad dah kata dalam sinar harian hari ni......pergantongan Anuar Musa tak terbabik dengan Umno??...
    Mustapha Muhammad ni pun aku tengok la ni semacam jee!!.... dulu dia ni paling menghormati Tun Mahathir,tetapi sekarang ni tidak lagi......pendek kata tunggu masa juga la ni...kalau masa PRU 13 dulu pun menang haya 64 undi aja itu pun dikawasan totok beliau.....tetapi kali ni tak tahula aku......

    ReplyDelete
  13. lobai tgh kincin tu..shhhhh!

    ReplyDelete
  14. Satu nak bagitau dan tanya.... toksah ler nak kata Apa yg KD tulis ni seimbang dan adil..... KD yg asal sebenarnya seorang peguam yang kaya raya masa zaman UMNO dia dulu. Masa Mukriz tewas dengan KJ dia dah sentap dah sebenarnya.... tp stay cool untuk menjadi gunting dalam lipatan. Bila dia keluar umno dua tahun sudah....ada sesiapa yg perasan ker tulisan KD sudah mula kritis sebelumnya.... sekarang ni dah jadi 100% pembangkang.... cuma lenggok bahasanya agak lain pula..... pertanyaan saya blogger KD ni masih orang yang sama ker?... bro 'K'. ...macam orang lain jer .....

    ReplyDelete