Google+ Followers

Tuesday, February 21, 2017

AYAM DENGAN TELOR, TAKUT DENGAN INSAF MANA SATU YANG DULU


Tersilap kata tersalah cakap biasanya memang boleh dimaafkan tetapi kalau berbohong dan mencuri kenalah ikut proses karma. 

Rasa rasanya rakyat Selangor majoritinya bodoh (93.3%) mungkin memilih semula pembangkang, 
Yang terlebih pandai 6.3% tak cukup majoriti.

Pilih umno pilih Jamal Jamban,  nak ke (?)



22 comments:

  1. KD meroyan.. lepas hentam PAS dia balik ke asal cari dosa dengan Najib dan Jamal pulak.
    Karma apa karma.. ko ni agama Hindu ke KD?

    Pencuri sebenar ialah mamak Kerala. Asimin Jamban skrg junior belajar mencuri. Seorang demi seorang dalam PKR sedang tumbang dek kerana kerakusan merompak harta Selangor.

    Konon dengan kaedah siang malam tuduh UMNO/DSN curi itu ini rakyat tak sedarlah Pakatan Selangor merompak.. akhirnya bila dedak habis, skrip menjatuhkan Najib dengan macam2 cerita gila dah tamat, mata rakyat kembali kepada perompak sebenar.

    Selangor akn kembali pd UMNO BN mungkin dgn majorit mudah. Mesti mau ingat PAS merupakan penyumbang terbesar kerusi Melayu di Selangor.. jgn angkuh sgt wahai macai mamak yg anti PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 9:20 lihat angka nih betul betul ok?

      2,600,000,000 MASUK ACCOUNT PM01....
      42,000,000 MASUK ACCOUNT PM01....

      Itu yang SAH lagi TULEN tidak boleh dinafikan lagi PENIPU bernama NAJIB TUN RAZAK walaupun dia KELENTONG seantareo dunia pada mula SCANDAL 1MDB nih MELETOP!

      So, teruskan bodoh dungu 2.6 billion kamu tuh ya!

      Delete
    2. Selagi mahkamah tak jatuh hukum maka yg dituduh belum bersalah.... dah buat pertuduhan di mahkamah ka blom...?

      Delete
    3. MEROMPAK HARTA RAKYAT OLEH LANUN BUGIS MENJAHANAMKAN NEGARA!!!

      Delete
    4. "pas menyumbang terbesar kerusi melayu diselangor"
      Cacai sendiri mengaku umno selangor dh kelaut smp bergantung harap dgn pas.
      Kikikikiki

      H355 tu kira bodek pas la.
      Kikikikiki

      Itu psl najis anta jamil.
      Tp thaipusam wel wel xde keberatan utk najis dtg.
      Kikikiki

      Cacai najis pulak pakat2 H355 adalah ajaran islam. Terpesong akidah kalau xsokong.
      Kikikiki

      Delete
    5. 4.26
      mcm mana nak dakwa..kiri kanan bawah semua org dia..tunggu BN kalah tau le najib...

      Mamak kerala ada duit banyak mana dalam akaun dia..suruh MO1 check..dia pun dah offer banyak kali..

      puak2 pendedak memang suka kena kencing dengan MO1

      Delete
  2. Anon 20.00 Am diatas ni manusia sesat.....mentaksub PAS yang tolol dan sesat lagi menyesatkan.

    ReplyDelete
  3. Dlm mentadbir negara mana cukup mintak maaf semata2 kalau silap...kalau fail kena turun ler...kena bagi org lain pulak. Jgn ingat jawatan PM atau MB milik sendirian berhad semata2 kerana menang undi. At least kena ukur baju di badan sendiri samada layak lagi memimpin atau tidak. Najib...hang bukan setakat fail tapi flop giler masa nak menipu.

    ReplyDelete
  4. zaman najib orang seperti jamal jamban memang sesuai sangat untuk jadi mb. semakin bodoh semakin najib sayang sebab mampu menjadi pembodek tegar..

    ReplyDelete
  5. Blog putar memutar isu sama ..Wei Cari isu lain la..Dah Basi.rakyat dah muak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cacai xle nk jawab dibubuhnya rakyat dh muak.

      Delete
    2. kami tak muak pun...selagi MO1 tak dihukum...selagi isu 2.6b dan 42j campur dengan 1MDB tak dibicarakan, selagi tu kami akan berbunyi..korang kot yang dok korek isu lapok..isu berbelas tahun sebelum ni pun diceduk kerana puak2 MO1 dah tak de isu semasa..isu DAP minta jawatan TPM pun dah kena balik ke muka..

      Delete
  6. Anon 4:23 ....Ha ha ha ..rakyat yg makan dedak sseramai 6.3% saje yg muak ... baki yg lain tengah berdoa kejatuhan BN ..PRU14 nie.... hha ha

    ReplyDelete
  7. YANG NYATA MENYAMUN DULU!!!

    LANUN BUGIS PENYAMUN MEGA ANTARABANGSA!!!

    ReplyDelete
  8. Wow...
    Najib tau rakyat marah.
    Cukup sekadar tau je lepas tu dia buat mcm xde pape.

    Lantik ketua audit, isteri kepada org yg sanggup mati deminya.
    Ini yg buat rakyat marah.
    Tp najib walaupun tahu rakyat marah,
    #Demi najib, suami dan keluarga lebih utama.

    ReplyDelete
  9. Anon 4:26 kelakar..bodoh bendul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib lari lah selagi ada peluang. Jangan nanti BN kalah baru nak lari. Lari lah najib lari

      Delete
  10. KD,pegang telur sendiri kemudian tanya takut atau insaf... yang mana dulu... kah..kah...kah.

    ReplyDelete