Google+ Followers

Tuesday, February 28, 2017

BERSATU JANGAN LEMBEK


Ini bukan macam main bolasepak nak pamer jersi cantik atau play safe.

Asal usul pengadil pun kamu dah tahu,  bukan berat sebelah tetapi berat dua dua belah.

Musuh kamu sebenar adalah lanun.

16 comments:

  1. Bersatoo lembik lembap disbbkan tulah Boboi Mockeris!
    kah..kah..kah.. semoga mampos cepat2 parti chap bonga dedak haiwan Madey ini. Parti pengkhianat Melayu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno kuat pun bukan sebab najis.

      MARA
      FELDA
      1MDB
      Tanah sana sini dijual..
      Siapa yg khianat melayu?

      Delete
    2. meroyan sgguh macai.. kalu cmtu dlu madey kutty dan anak beranak dia pun tak kuat lah.. 22 tahun menyamun dr Petronas, KWSP, Tabung Haji.. itu bukan harta BAPAK MADEY yg punya!

      so apa macam chai?

      Delete
    3. 1.48 & 2.58,

      Ko tue yg meroyan.. Anon 1.52 guna bahasa yg ringkas pun ko x faham.. Balas pun merapu..

      Delete
    4. Umno kuat bukan sebab individu.
      Kerana sokongan rakyat bawahan yg rata2 penerima br1m.

      Tp kenapa yg diatas begitu sombong?
      Yg diupah menulis lebih sudu dari kuah?

      Delete
    5. Dulu ckp angkuh tidak hairan. Rupanyer takut kau pada Parti Bersatu, kan. Dan dari tulisan, dh dpt lihat bertapa dalamnya sakitnya hsti itu. Dari momokannpada nama Mukhris pulak dapat lihat siapa punca sakit pada penulis tu.
      Elok penulis berusaha berubat... takut penyakit bawa mudarat.

      Delete
  2. Jadilah macam Dap...ganas macam loktang ... begitu juga kluangman jangamlah macam sundal politik tapi jalang politik...lebih ummmh...ye tak ..sitahi kacang merah berakan dap....
    ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abes tu xkn nk kepit mcm najis

      Delete
  3. Fuck..........kikikikikiki

    ReplyDelete
  4. Diesel naik harga mlm ni..tahniah........fuck...kikikikikiki

    ReplyDelete
  5. Petronas Jual 50 % Pegangan Saham Rapid Pada Aramco


    Petronas akan menjual pegangan dalam projek penapisan dan petrokimia yang diusahakannya kepada Gergasi minyak Arab Saudi Aramco dengan jumlah pelaburan keseluruhan AS$7 bilion (RM31.10 bilion).

    Dalam kenyataan bersama, syarikat-syarikat itu berkata Aramco akan membeli 50 peratus saham dalam aset-aset dan usahasama terpilih dalam projek Penapisan dan Pembangunan Petrokimia Bersepadu (Rapid) di Pengerang, Johor.

    Majlis menandatangani kerjasama itu secara rasmi disaksikan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan Raja Arab Saudi Raja Salman, yang sedang dalam rangka lawatan ke Malaysia, lapor Reuters.

    Aramco akan membekalkan sehingga 70 peratus daripada keperluan minyak mentah manakala gas asli, kuasa dan kemudahan lain akan disediakan oleh Petronas, menurut kenyataan itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. FDI versi najib
      #wasatiyah

      Delete
    2. tu bukan keris Berayon ori. itu spesis anak luar nikah aka anak haram yg berlakon jd seseorng yg lain.. avatar pn xde.. sah2 lah kecut telor dgn UMNO, menyamar mcm2.. cehh.. babie merah upahan!

      Delete
  6. Eh!...apasal ni kris berayon dah insaf ke ni.....atau dunia dah nak kiamat??..

    ReplyDelete
  7. Petronas shareholder untuk projek gergasi PETRONAS-ARAMCO-RAPID. RAPID bukan Petronas punya. cerdik lah sikit kalau nak putar belit pun. Baca elok2 press statement.. meroyan gigil sbb Arab bkn bagi 2.6 billion tapi 70% dr RM31 BILLION.. mamak kecut telor sbb 3 ekor anaknya xdpt kontrak petronas lagi utk menyamun mcm dulu..

    kah..kah..kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Share yg dijual milik petronas. Xkira la ko pusing ikot mana cai..
      70%?
      Kahkahkahkah...

      Cacai najis mcm biasa sendiri karang sendiri percaya

      Delete