Google+ Followers

Tuesday, February 14, 2017

BIARLAH DIA GILA SORANG SORANG

Aku terpaksa bersetuju untuk bersetuju dengan tindakan Jamal baru baru ini.

Bawa van jenazah dan keranda, dia dah faham tak lama lagi partinya akan berkubur.



Dia pun tak menyusahkan ramai orang,  setakat berbelas penyokong.

Harap jangan pula Jamal ditangkap polis kerana ada report keranda dan van jenazah hilang

Sekurang kurangnya dia tak lah memekik melolong minta orang datang menyolongnya sepertimana penganjur perhimpunan RUUUUUU 355555.

Jamal lebih advance,  mengingati mati itu sunat.

24 comments:

  1. Berangan la Sampai mampos nk tawan Negara Ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cam goyang jer ko...takut xdpt dedak lg ke?

      Delete
  2. di mana nak jumpa keranda dan batu nisan bertulis pakatan rakyat ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila nak tubuh RCI Ni,aritu beria nak tubuh nape diam dah.. BMF n forex..Umno ada telor ke?

      Delete
  3. Korang ingat free ke semua tu? Bisnes model baru Jamal, jadi barua UMNO sebelum terlambat sejak bisnes ikan bakar dan hotel dia bungkus. Sah2 satu keranda dan van dia caj beribu2...complete set dgn tenaga pelakon pembantu makan jugak juta2.

    ReplyDelete
  4. Bagus lg dua jd barua Umno dr menjadi barua dapigs laknatullah mcm blogger ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi barua tu bagus??..elok aje ngko baring dlm keranda kosong jamal tu..

      Delete
  5. Anon 9:59. Pi berubat

    Bila ditulis sesuatu yang betul, ia jadi tajam menusuk ke tulang hitam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Kit siang adalah rasis"....tapi dia jilat jugak ludah dia.

      "Dap dan kit siang adalah pelampau perkauman"...tapi dia jilat jugak kahak dia.

      Dia tuduh itu ini pada 1mdb tapi dia sendiri mengaku tak dak bukti.

      Kononnya nak kuburkan umno tapi dia sendiri taja dia sendiri lantik diri.


      Kalau rasa pedih sampai ke tulang hitam tu.....diam2 je ye. Jangan padam2...

      Kahkahkahkah.....

      Delete
    2. Abes itu?

      Itu desperate defend punya statement.
      Kamon mangkok, ko bleh tulis jauh lg baik.
      Mangkok dh tau lum sebijik jet 1mdb dh kena sita kt spore?

      Apa bukti la smp jet pun kena sita

      Delete
  6. Baru jamal bersemangat nk menggila.
    Selepas rajukannya mendapat pujukan.

    ReplyDelete
  7. Bila buat kerja bodo org makin menyampah. Jamal umno sham tadi penyakong dah kau buang masa jer

    ReplyDelete
  8. Baju kuning jauh lebih ramai dari baju merah. Kalau tunjuk perasaan adalah amalan gila makanya lebih banyak orang gila dalam pakaTun berbanding dalam Barisan. Hmmm patutlah rakyat tolak depa. Wakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa?
      Baju kuning lagi ramai?

      Ko bio btul cai.
      Xkn sket je yg sokong jamal

      Delete
    2. 1:38,

      maksud kor, kor bersetuju ramainya orang gila dalam pakaTun? bior betoi bai.

      Delete
    3. Setuju?

      Itukan soalan.
      Betul ke geng baju merah sikit je?

      Delete
  9. Mana lebih 'gila': terbalikkan kereta peronda atau kandar keranda? Jawapan anda adalah penentu tahap kegilaan anda. Muahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dh tentulah usung keranda kerana politik.
      Smp org nk guna van jenazah pun bwk jenazah pun xboleh.
      Btul gila desperate nk dptkn perhatian

      Muahahahahaha

      Delete
    2. 1:40,

      Oleh kerana jawapan anda adalah keranda maka anda diklasifikasikan sebagai GILA KERANDA. TQ kerna ambil bahagian

      Delete
    3. Wah hebat..
      Ada kuasa klasifikasikan org..

      Keja gila. Abes van jenazah semua ditapau. Smp keluarga jenazah nk sewa bwk blk jenazah pun xdpt.
      Sedih dan simpati kepada keluarga terlibat yg tidak dpt menggunakan kemudahan van jenazah

      Delete
  10. Keris brayon kena nasik kangkang ker???komen merapu

    ReplyDelete
  11. http://www.ismaweb.net/2017/02/kabinet-tubuh-pasukan-siasat-kerugian-urus-niaga-mata-wang-bank-negara/
    pasukan petugas dah dibentuk...RCI akan menyusul selepas patugas abis mengumpul maklumat Forex..
    ada la barua yg tak tido malam lepas nih....
    I. DAIM
    II..ANWAR IBRAHIM
    III.MAMAK KUTTY
    Soalan:
    Di antara 3 eko diatas sapa yang tak tido malam... tido pun asyik meracau racau lam tido...
    A. I & II
    B. I , II & III
    C. II & III
    D. III sahaja

    kikikiki..... sapa bole jawabb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cerita forex tu dah lapuk seperti kempen hudud pas lebai hadi jugak.. lebih baik tubuh rci 1mdb mesti nilai ringgit naik nendadak. sahih najib siang malam tak boleh celik mata..

      Delete