Google+ Followers

Thursday, February 16, 2017

DAP BERCAKAP PASAL AKHLAK ISLAM

Wakil DAP Cina Kapir Selangor kesal Jamal Melayu Islam UMNO, menyalaguna kelengkapan Masjid seperti van jenazah dan keranda untuk agenda politik yang tidak matang.

Siapa nak jawab tu.


17 comments:

  1. Van jenazah dikisahkan... yg duit khirat kematian 200 juta lesap tak dihiraukan.... bila manusia dah runtuh akhlaknya... akhlak orang kapir yg bermotif tertentu jugak dikautnya..... sapa yg tak berakhlak nih...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isu 200 juta khairat kematian kena bwk van jenazah dan keranda?

      Adun selangor dlm sidang dun buat apa?
      Xwujud ke pembangkang dlm kerajaan selangor?

      Delete
    2. entah apa2 si kd ni beralasan. van jenazah yg dikisahkannya. pasal duit khairat 200 juta tu sikit takde sentuh. mana lebih penting bro kd, van jenazah yg disewa oleh jamal ke duit 200 juta yang diberitakan dah lesap? duit ni bro kd, sikit banyak tetap juga duit. kalau tak suka dengan pecah amanah dan salah guna duit @ mencuri duit, tindakan kenalah konsisten. jika bab najib dituduh mencuri duit 2.6 bilion dibisingkan, maka adalah sangat molek jika duit 200 juta yang dituduh dilesapkan oleh azmin juga mendapat perhatian yang sama. curi tetap curi, tak kira terlalu banyak, banyak, sedang2 banyak, tak berapa banyak, sedikit atau sangat sedikit.

      Delete
    3. Nk bisingan hal 200 juta xyh bwk van jenazah.
      Kenapa nk sokong najis je mesti kena jadi bebal?
      Bukan ke yg lebih penting adalah keluarga simati hendak menggunakan kemudahan van jenazah?

      Berapa juta pun bongkarkan lah.
      Rakyat nk tahu.
      Xperlu buat stunt bangang smp menyusahkan org yg memerlukan kemudahan

      Delete
    4. Van tu hanya prop
      Kalau krj negri x faham lagi tak tau la....

      Delete
    5. Van hanya prop.
      Kikikiki

      Pembangkang kejenya tdo.
      Sprm polis kejenya back up najis.

      Cara mengetengahkan salah laku adalah prop.

      Kalaulah lks ada 2.6B dlm akaun, xtau la bnyk mana prop diperlukan

      Delete
  2. KD
    Anjing najib dah masuk dah....

    ReplyDelete
  3. 5.29
    ada bukti g le report..dok jadi badut depan pejabat SUK tak de guna..kami bukan menyokong org salah macam saudara sokong MO1..kalau ada bukti, buat laporan..no hal..kami pun tak suka pemimpin bermasalah..tetapi nak tanya saudara..saudara sokong ke si Jamal dok jadi badut macam tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sdr yang memberi komen.

      Percayalah cakap saya. Kalau cukup jumlah dedak yang dituntut bukan sahaja sokong, duduk di sebelah Jamal atau ganti tempat Jamal buat kerja camtu pun dia sanggup.

      The power of dedaks.

      Delete
    2. Sdr yang memberi komen.

      Percayalah cakap saya. Kalau cukup jumlah dedak yang dituntut bukan sahaja sokong, duduk di sebelah Jamal atau ganti tempat Jamal buat kerja camtu pun dia sanggup.

      The power of dedaks.

      Delete
    3. dah report la, tak ikuti perkembangan ke?

      Delete
  4. http://thekl-chronicle.blogspot.my/2017/02/9-ahli-parlimen-pakatan-harapan-curi.html?m=1

    bila van diviralkan duit khairat kematian 200juta dsh dicuri... laporan sprm dah dibuat ( link atas) ...9 adun curi duit khairat kematian 10 juta sorang.... dapat sumber dari Rafizi....Assmin yg dah rosak akhlak..moral dan peganganya smpi skg diam...

    rakyat srlangor yg brmaruah tinggi

    JOM UBAH....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assmin dah rosak akhlak.
      Najis juga dah rosak akhlak.

      Jom ubah

      Delete
    2. Banyak sangat pemimpin melayu sekarang rosak akhlak tak kira bn pkr pan pas
      Tak termasuk lagi parti cina lagi lah manyak

      Jom ubah

      Delete
  5. acah sikit je anjing pun di pelok cium

    ReplyDelete
  6. http://captainmgs.blogspot.my/2017/02/terbongkar-azmin-kerahkan-adam-rosly.html?m=1

    anak anak ikan Assmin jutawan segera... jamal dah buat repot ke SPRM..... anak anak ikan Assmin yg dah rosak akhlak dan moral... songlap sambil isap ice cream dlm jamban....

    masa untuk berubah... JOM UBAH

    anak Srlangor bermaruah tinggi.. jati diri dan harga diri yg tak boleh berkomlromi dng pemimpin yg rendah dan rosak akhlak pemimpin...

    Selangor rosak disebabkan pemimpin yg dah rosak akhlak dan moralnya

    JOM UBAH....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat malaysia bermaruah tinggi.. jati diri dan harga diri yg tak boleh berkompromi dgn pemimpin yg rendah dan rosak akhlak pemimpin...

      Malaysia rosak disebabkan pemimpin yg dah rosak akhlak dan moralnya

      JOM UBAH....

      Delete