Google+ Followers

Monday, February 27, 2017

KENAPA ZAHID HAMIDI SAHAJA MAKIN TIDAK RELEVAN



Ketika semua pembesar dan orang kaya kaya umno optimis rakyat menyokong BN dan kembali meraih ²/³ majoriti di PRU, malangnya Zahid pula bersaorangan memberi pandangan yang membimbangkan. 

Adalah wajar Salleh Keruak atau Nazri mengingatkan Zahid supaya tidak menjadi duri dalam daging seolah mempertikai kemampuan Najib untuk MENANG.

Bukankah isu 1MDB telah selesai (?)
2.6 b masuk akaun najib pun dah selesai juga dengan kunjungan raja arab saudi (?)
DOJ pun dah diam (?)
Negara yang pembangkang kata muflis pun belum lagi muflis (?)
GST pun dah berjaya turunkan harga barang seperti kata Ahmad Maslan(?)
Harga petrol menjunam turun hingga ke tahap hampirpercuma (?)
Bangsa Johor pun dah mula benci Mahathir (?)

Apalagi lah agaknya Zahid bimbangkan.. 

Zahid seharusnya belajar dengan pecacai 6.3% bagaimana untuk menipu diri sendiri dan terus bercakap sombong dan angkuh. 



23 comments:

  1. Ramai aim seat DP. Maintain je seat VP menangla nnt kt bangla datok tu.

    Najis mcm bisa dgn darah pahlawannya akan menunda lg pemilihan umno.
    Yg kalah xmerajok lari, yg mencuri masih dpt kekalkan amalan.

    ReplyDelete
  2. Cerita politik....cerita orang politik
    ....cerita politik.... cerita orang politik. Ooiii...tak de kerja lain ke nak dibuat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masuk blog politik xkn nk sembang resipi makanan. Baik jgn masuk lg cn nak.

      Delete
    2. org lain cerita politik fakta dan realiti.. blog ni cerita politik org yg mabuk dan lepas telan pil kuda..! itu bezanya.. otak tak betul

      Delete
    3. Itu mmg lumrah.
      Mana blog yg anti najis mmg bukan realiti dan fakta.

      Lumrah jawapan cacai najis ketandusan idea

      Delete
  3. Dia bukan curi duit raja arab tapi dia curi duit kita rakyat Malaysia
    Kalau ada berani suruh raja Arab mengaku ada beri derma 2.6 billion dinnar (itu yg dah terjumpa yg belum terjumpa tak tahu berapa banyak)

    ReplyDelete
  4. Zaman TunM mana ada raja arab atau pembesar Arab barani angkat muka,, ini kan pula nak datang Malaysia,,
    Yg suka TunM bukan Raja Arab atau pembesar arab tapi rakyat Arab dan rakyat negara timuar tengah serta rakyat Islam sedunia kerana TunM berani bantai america dan negara sekutu Arab dan raja raja Arab yg bersekonkol dgn barat dan Eropah ,, Gadafi pun tak berani dgn TunM,,
    TunM pembela umat Islam sedunia Bosnia ,plastin etc etc
    Lain lain semua jadi baruah Mat saleh,,,

    ReplyDelete
  5. Menitis air mata bila mengenangkan Jasa Tun Mahathir yang tidak dikenang oleh segelintir manusia yang tidak mengenang budi.Semuga ALLAH melaknati manusia2 ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lumrah kuasa dan harta.
      Bila najib pencen bsk serupa jgk.
      Melainkan dia senyap je bersekongkol dgn semua salah laku

      Delete
    2. Yahoo!! Esok petrol naik lagi kot? Best la mcm ni tok, Nnt kt wilayah boleh dpt free lagi.
      Tok, tok, nnt dewasa Iman nk jd drebar uber utk bayar ptptn,
      Esah boleh buka warung nasi lemak lepas universiti utk bayar ptptn juga.Srronok hidup di Nanyang ni tok, peluang bayaaak.

      Delete
    3. ya Allah ko nk menitis air mata menjilat seorang sekular mahazalim yang telah merosakkan negara dr dalam.. hanya kosmetik luar kelihatan warna warni.

      Ko nk puja seorang pm yg tidak bertgjwb lagi zalam sehingga melibatkan kematian org2 kampun yg tidak berdosa pd tanggal 1986 di Kedah, lebih spesifik Tragedi Memali

      Ko nak mengada2 mengedangkan seorang bapak perompak terbesar dm sejarah peradaban Tanah Melayu.. yg telah menjahanamkan ekonomi Malaysia melui skandal luar biasa, kehilangan wang bermacam disembunyikan dilaporkan WSJ mencecah RM100 BILLION sejak si durjana ini memerintah negara.

      Si durjana ini menghuru harakan negara dengan memecat Anwar Ibrahim sehingga org Melayu terpinga2 dan berpecah amta teruk sehingga sukar dibaiki.

      Dn skrg si durjana laknatullah ini mengambil semula org yg dihinanya dan menggunakan perpecahan yg dia cipta sekitar tahun 1998 dulu untuk kepentingan gilanya skrg!

      Sudah lah macai 8.24.. jgn aku gelar kau mahababie.. sbb rintihan kau sgt meloyakan dan boleh muntah hijau jika disiarkan dalam media utama!

      Wassalam

      Delete
    4. Apabila seorang mengkafirkan seorang Muslim lain dan yang dikafirkan itu tidak kafir, maka tuduhan kafir itu berbalik kepada dirinya sendiri.

      Laknatullah lebih berat dari kafir. Maka sekarang di antara anon dan Tun M salah seorang di antara mereka layak menjadi laknatullah.

      Kelak kita akan melihat yang siapa yang laknatullah di antara kedua-duanya akan ditimpa laknatullah yg sebenar.

      Harap2 tak lama dah..

      Delete
    5. Betul tu sejak mahadey menyatakan hukum Allah itu tidak sesuai dan Al Quran kena ditafsir semula.. memang dia sudah berciri munafik dan semoga Allah Melaknatinya. Melainkan setelah dia bertaubat nasuha.

      tp kalau ikut adat skrg nampaknya dia tak nak bertaubat malah bertahaluf dgn kafir harbi dgn tujuan menhghancurkan pemimpin Islam.


      Harap2 dia tak lama lah akan terima.. belum lagi dikisahkan pembunuhan kes Memali 1986.

      Delete
    6. Xde pun yg dlm umno masa tu menyuarakan rasa tidak puas hati.
      Teguh mnyokong semuanya betul.

      Tp bila bukak cerita 1mdb semuanya jdk salah.

      Delete
  6. Kesian aku tgk macai madey laknatullah cuba mengesat2 lendir busuk yg jatuh ke tanah.. kasihan sebenarnya berada dalam polemik jiwa menderita sakit.. lantaran terlalu banyak KEZALIMAN yng dilakukan 22 tahun menjadi diktator.

    ALhamdulillah.. semoga golongan ini semakin mengecil dan pupus. Zaman menghasut ibu bapa jangan undi UMNO BN sudah hampir berlalu sebenarnya. Termasuklah aku sendiri.. ia kuat di zaman Reformasi dan kebangkitan Pakatan Rakyat (pakatan penipu)

    Sekarang jgn harap lagi bila madey laknatullah hijack pakatan haraprak. Yg tingga untuk hasut ibu bapa mungkin sekor dua pemakan dedak one-off chap bunga!


    Semoga kamu semua akan insaf dan waras. Jgnlah ikut madey laknatullah. peringatan demo peringatan telah turun pdnya tp dia masih takkabur sesat dan menyesatkan.

    Wassalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zzahid patut belajar angkuh dan sombong tak sedar diri papa kedana muflis dunia dan aqirat si anon 8:10

      Delete
    2. Apabila seorang mengkafirkan seorang Muslim lain dan yang dikafirkan itu tidak kafir, maka tuduhan kafir itu berbalik kepada dirinya sendiri.

      Laknatullah lebih berat dari kafir. Maka sekarang di antara anon dan Tun M salah seorang di antara mereka layak menjadi laknatullah.

      Kelak kita akan melihat yang siapa yang laknatullah di antara kedua-duanya akan ditimpa laknatullah yg sebenar.

      Harap2 tak lama dah..

      Delete
    3. Menghina hukum Allah sama sepeti org yg menolak Ketuhanan Allah

      Maka layaklah org ini digelar LAKNATULLAH! Kerja jahatnya tak pernah bertepi sejak berada dalam UMNO sehinggalah di usia sgt tua.

      Kita akan lihat semoga laknat Allah atas org ini termasuk pengikut2nya yg merupakan perosak umat dan Agama serta keharmonian ini akan ditunjukkan ALLAH SWT seberapa segera.. Amin!

      Mahathir Mohamed LAKNATULLAH! Semoga Allah melaknat makhluk keji ini atas kezalimannya yang dilakukannya hingga ke saat ini berasama dengan para penyokongnya Aminn!

      Delete
    4. Lawan kejahatan najis terus kena laknat Allah.
      Hebat cacai najis ni kalah org PAS.
      kikikiki

      Delete
  7. Madey busuk selepas bongkar isu 1MDB.
    Time dollah diminta turun najis malu alah nk bercakap tp xsegan silu naik takhta.
    Pru13 dpt rampas kedah dari PAS madey belum busuk lg.
    Madey sokong najis jdk pm tu pun belum busuk lg.
    Kikikiki

    Manalah qualiti 6.6% ni.
    Sembang sama2 cacai bukan main hebat lg.
    Pakar teknikal najis lah.
    Sedikit tp high quality lah.
    Kami xmkn dedak tp ikhlas demi ABATA lah.

    Suharli masrop, mangkok berayon, tarantula masih dlm denial kesipuan.

    Go fly kite watak lg hebat. Sendiri karang cerita sendiri bangga diri najis hebat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai ko meroyan apa sorang2.. mmg madey busuk.. satu dunia dh kenal sapa madey.. bukan sbg pm yg baik tp sbg mahazalim dan penyamun.

      WSJ laporkan mahadey lesapkan 100 billion wang negara spnjng 22 tahun. WSJ yg sama diangkat jilat oleh macai dlm kes membusukan nama Najib.. kenapa WSJ yg sama tidak diakui oleh macai bertaraf longkang di sini?

      cer citer sket?

      kualti 93.4 BANGANGG tu hanya sekadar nk pastikan Najib jatuh dgn rekacipta fitnah??

      pastu? apa nk jd dgn nasib rakyat bila maharaja penyamun sebenar menang? boboi bodoh tu apa dia boleh tadbir? selain dr berselfie dgn kelab bolasepak yg tk cemerlang?

      Arab dtg lagi ye ke Malaysia lepas tahu Najib ni merompak? logik ke?

      Delete
    2. Kalau 100B trillion sekalipun kenapa kerajaan yg ada hari ini masih tdo?
      Yg sama dlm kerajaan masa tu pun xkata apa?
      Xmengapa pintu siasatan masih terbuka luas.
      Itu cerita madey dan bnyk mana pun cerita madey sedikitpun tidak mensucikan najis.

      Madey dh pencen xle buat apa sedangkan pencuri 2.6B masih dlm jawatan.
      Semua siasatan diganggu ditutup dipecat ditukar org.

      Arab dtg malaysia spt arab dtg indon kuwait dan negara lain.
      Bukan hanya kerana najis.
      Aramco membeli 50% share dlm projek pengerang yg dimiliki petronas.itu lebih tepat intipati kedtgan arab.
      Boleh ke arab dpt share kalau bukan melalui current pm. Bukan sbb najis tu jujur sgt.
      Najis rompak duit rakyat negara malaysia bukan arab saudi.
      Masih 6.6% punya komen jauh ketinggalan lg kn bicara logik

      Mana lg komen puak 6.6% yg bernas logik selain maki hamun dan idea dangkal bodoh kebudak budakan

      Delete