Google+ Followers

Saturday, February 11, 2017

MENTERI KANAN MASIH MEMBISU

Pilihanraya dalam masa terdekat atau PRU sebelum tamat tempoh bagaikan mustahil di adakan kalau melihat sentimen rakyat terkini seluruh negara. 

Sentimen rakyat ini bukan sahaja sudah terang lagi bersuluh tetapi gelagat pemimpin BN juga yang menyerang Tun Dr Mahathir bertalu talu dengan isu basi petanda bahang rakyat sudah sampai ke tulang putih mereka. 

BN khususnya umno nampak begitu rapuh, hanya memerlukan sedikit isu dalaman sahaja,  ramai yang akan terjun dari kapal bugis yang bila bila masa terlanggar batu karang buatan sendiri. 

Sebab itu lah kita dapat lihat suasana politik dalaman umno yang bergoyang hanya dengan sedikit terjahan dari Azmin. 
Masing masing mula mengeluarkan statement menyedapkan hati penyokong bahawa tiada Menteri kanan yang akan melepaskan jawatan. 

Pertemuan Mahathir Anwar selama 45 minit semalam sudah tentu ada kaitan dengan terjahan Azmin. 

Yang empunya diri,  Menteri Kanan tersebut masih membisu setakat ini. 

7 comments:

  1. 1. Azmin kata menteri kanan itu sendiri memberitahunya beliau mahu letak jawatan. No name mentioned.
    2. Najib kata no one resigning. Najib cabar azmin...reveal the name.
    3. Nazri kata bukan beliau.
    4. Mostapha kata cheeky statement
    5. Azmin kata najib kena bersabar, sedikit masa akan dihebahkan
    6. Tengku palsu nan kata dia dengar azmin yang letak jawatan
    7. Zahid kata anifah lah azmin maksudkan.
    8. Sharizat, sabah local minister pun kata sama.
    9. Wan junaidi tak tahu
    10. Nur jazlan tak tahu
    11. Shahidan tak jawab
    12. Azmin kata he would not reveal the name out of respect.

    Azmin never say anifah...so out.

    My view is there is indeed one senior minister who will resign. He needs Azmin to signal tdm.

    An unverfied source said there would be 2 expected to leave.

    My question is how many umno ministers have yet to open their mouths????


    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu pakej yg menarik dan terbaik.

      Kalau ikhlas kerana 1mdb xperlu tunggu sekian lama.
      Kalau ikhlas kerana 1mdb xperlu nk tunggu sprm mulakan siasatan.
      Kalau ikhlas sendiri announce xperlu jumpa pembangkang.

      Modus operandi seperti pas. Kalau iktikad dh jelas xperlu jmp ppbm lg.
      Ppbm tetap akan terus mencuba kerana itu mentaliti tun m.
      Sedangkan pas, 2 birds in the bush is worth to wait rather 1 in the hands

      Delete
  2. How many umno ministers have yet to open their mouth.... this statement I had seen before last 22 years ago... when all the ecxo mmbr in Kedah met the king of mamak at his Sri Perdana...the MB was Sanusi Joned when all reporter ask the exco mmbe after meeting they said ... All OK...

    tak ke babi namernyer tu...

    ReplyDelete
  3. Isu macam ni ni pun Azmin nak hebohkan....Bodoh punya MB!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org bodoh mcm ko jer suka kata bodoh..

      Org bijak akan menilai setiap sudut akan kepentingan isu tersebut thadap kepincangan kepimpinan negara sekiranya ia betul..

      Sebab org bijak suka bfikir..

      Tapi ORANG BODOH MALAS BERFIKIR..!!!!

      Dah lar malas berfikir..

      Malah ORANG BODOH LEBIH SUKA KATA ORANG LAIN BODOH..!!!

      Sebab itu lah salah satu sifat jelas yang orang bodoh miliki..!!!!

      Delete
  4. Ape yang sebok sebok, kecoh kecoh ni. Ape masaalah nya kalau ada Menteri Kanan nak letak jawatan pun. Biar le kat dia. Sebenarnya yang terlajak syok adalah puak puak haprak yang nak jadikannya modal politik, modal kempen PRU 14.

    ReplyDelete
  5. Tup.. tup.. orang sendiri.... opppsss... salah dengar rupanya... aduh maluuuuuu.....

    ReplyDelete