Google+ Followers

Friday, February 24, 2017

PEMUDA UMNO DISERGAH

Dengar khabar Syed Saddiq Ketua ARMADA BERSATU menyahut cabaran dari Pemuda umno untuk berdebat.

Cabarannya kepada Ketua Pemuda hinggalah ke tukang bancuh air Pemuda umno untuk berdebat dengannya.

Percayalah Kj dan Azwan Bro memang takkan hulur kepala untuk dipancung.

Kalau ada,  acah acah monyet je di peringkat awal lepas tu 1001 alasan mengelak.

Satu saolan yang mungkin Syed Saddiq tidak patut lupa untuk bertanya, apa benar Kj pernah menghantar surat letak jawatan(?)



# Tidak ada keikhlasan Pemuda umno mencabar Syed Saddiq berdebat atas tajuk titah ucapan Sultan Johor kerana debat itu pasti dibatalkan oleh PDRM seperti terjadi pada N2H.

Cabaran terbaru Syed Saddiq supaya tajuk rakyat jadi pilihan mana mungkin ada yang berani.





20 comments:

  1. Syabas Syed,anda seorang bakal pemimpin yang bijak!!....doa kami rakyat Malaysia sentiasa bersama anda....mudah2an segala pengorbanan ikhlas anda mendapat keredhaan ALLAH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bijaklah sangat.... nak kata orang lai main taik...sedang dja melumurkannya di muka. Cakap tak serupa bikin.... nak kata org berpilih2 mengecam...apa yg dia buat untuk hal2 Tun...LKS... dan sekutu2 pembangkang mereka.....tak bukak mulutpun. Piiiii rah

      Delete
    2. Pemuda umno nk bdebat?
      Ptttuuuih.

      Kalau bab projek, dana, komisen dan peruntukan itu konfirm kj dgn azwan bro akan usaha keras. Nk debat bab rakya sorry..
      Kj lulusan oxford pun sekadar nk jadik macai dan balaci kepada presiden.
      Mana ada idea nk pikir utk negara.

      Suharli masrop lg lah.
      Temberangnya asik kantoi sahaja.
      Soalan mudah suruh senarai kebaikan 1mdb pun xmampu.
      Dh sedar 1mdb penuh tipu helah tp masih nk sokong ianya baik.
      Tp malu mengaku sokongan bukan kerana dedak.
      Pttttuiuuih

      Delete
    3. Pemuda UMNO akan beri jawapan pada SELASA depan.

      Delete
  2. Sama sajalah kamu wahai syed..... kamu pun diam membisu bila sultan wack ayahende Tun kamu tu.... hari konon2 nak tunjuk handal cover orang tua tu... sekali kena libas senyap terus.dah betuldah tu bila sultan selangor murka terhadap jamal pemuda umno dok diam tanda hodmat terhadap baginda. Apa yg jamal buat tu atas kapasiti dia sendiri... pemuda tak sokong pun apa yv jamal buat.... pemuda cuma sokong untuk bertanyakan isu yg jamal bawa...apa benar penyelewwngan telah berlaku.... yang lain tu tak pagahlab penulis nak persoalkan ... syed cari lah jawapan sendiri. Nak tengok berapa lama syed sanggup pikul biawak hidup.... yg umno sudah tolak (tp pembangkang sambut sambil menjilat2)... yang sultan pun dah mula kecam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. suharli, ikut nasihat dotor, makan ubat ikut time.

      Sultan Selangor murka kau kata pemuda umno diam tunjuk hormat.
      Sultan Johor murka kau suruh Syed melompat.

      Pi berubat, dah sewel anak pak masrop ni.

      Delete
    2. Nk berdebat persoal cakap sultan?
      Limit kebodohan suharli smp dimana ya?
      Semua statement suharli seolah2 manusia yg xboleh berfikir.

      Sultan selangor bidas jamal. tp umno diam tanda hormat.

      Sultan johor bidas tun m, syed senyap tanda bersalah.

      Kamon suharli.
      Suharli dh tau lum sebijik jet yg dibeli menggunakan wang 1mdb dh kena sita kt spore?

      Delete
    3. Bila DEDAK campus BIJAN , mabuk KETUM lah Suharti oiii

      Delete
  3. Is ok semua Rakyat tau yg suharli nie anjing najib bangsat@pencuri !!!
    Anjing nie pun tinggai 6% Aja pun...
    Usah di layan anjing anjing najib pencuri duit rakyat nie...buang masa Aja.
    Terus kan makan duit haram from najib bangsat suharli dan geng 6%...

    ReplyDelete
  4. Bloggers taik. Batu api.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mau sembang kencang2. Nak jawapan simple.
      Wahai pemuda2, cabaran bergegarmu bak hallintar tu dah pun disambut..Abis, JADI TAK Debat NI?!
      Jangan tidak, Taek dh penuh melekat2 dipunggung tuu.

      Delete
    2. jawapan SELASA depan ok

      Delete
  5. Ape yg korang dpt dari debat tersebut jika diadakan. Bleh taukah korang sape yg menang dn sape yg kalah. Tak perlu dibazirkn mass melayan sisewel tug.

    ReplyDelete
  6. Syed Saddiq masih berhingus, dia nak sergah orang...!!! Kalau dia disergah, terkencing kut nanti...
    Cuba hantar bio data dia kat swasta, laku tak? asyik dg berpolitik songsang je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yg jual, siapa yg nak beli? Tak perlu kincin2 pusing2. Dah tak jadi jual pulak ker?

      Delete
  7. Dengar Dengar Dengar 6% melepaskan kekecewaan

    ReplyDelete
  8. Suharli Masrop yang tiga suku....kalau kau tu tak berapa nak cerdek tak payahlah nak mengeluarkan cakap2 yg menyerlahkan lagi kebodohan kau tu!!...

    Yang menghina Tun tu kau tau kan siapa?....apakah kau ada kuasa nak lawan deme tu??...

    Lagi pun takkan kau tak tahu yang orang2 Melayu ni terkenal dengan beradap dan bersopan dan menghormati orang2 yg lebih tua lebih2 lagi seorang Negarawan yang begitu besar jasanya terhadap Negara

    Apakah pula jasa2 kamu dan orang itu terhadap Negara ini??......ingat,rakyat sekarang ni cerdek2 dan bukan boleh diperbodohkan!!...

    ReplyDelete
  9. Tarik balik datuk, tarik seluar jatuh tuuu

    ReplyDelete
  10. Semekom. Jgn marah saudara suharli ke tah ape name dia. Spesis tu hampir pupus. Tinggal sikit je. (Tu dia org yg cakap). Kita perlukan org mcm tu dikala himpitan harga brg yg tak nampak akan turun. Tapi sebagai hiburan je la. Jgn tiru cara Patrick star kawan sponge bob tu. Pegi2. Awak tau tak yg awak tak diperlukan disini. Awak hampir pupus. Kata Patrick star. Lawak tak.

    ReplyDelete