Google+ Followers

Monday, February 20, 2017

TIDAK ADA SESIAPA DI DUNIA INI YANG LEBIH MENGENALI PAS DARI HUSAM MUSA

Semua tingkah laku titik bengek PAS dalam kocek Husam Musa.

Elok benar BERSATU dan Pakatan Rakyat gunakan analisa Husam dan jika ada pemimpin PAS tunjuk lagak memadailah biar Husam uruskan.

90 juta adalah bola canggung untuk pilihanraya,  kalau tak pembangkang smash,  umno yang akan smash lebih teruk. Mungkin seluar dalam besar akan sekali lagi keluar.

Mungkin ada NGO boleh anjurkan program Nothing To Hide ke2 dengan menjemput Hadi dan Husam sepentas.  Gamaknya siapa pula "hang pi mana" atas alasan keselamatan.


KEBERANIAN HUSAM MUNCUL DI PENTAS MEMUKUL IMEJ PAS
Husam MARI bukan lari


Husam tak lari tapi 'mari':
http://babe.news/ms-my/read/308257





# Pecacai parti keramat tak yah le kot komen,  tak ada kaitan dengan parti kamu.
Atau memang dedak yang ditabur tu untuk cover kedua dua parti,  cer citer.

17 comments:

  1. Tiada siapa yg lebih mengenali husam kambing DAP dari PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahana RM90 juta jadi buta

      Delete
    2. Projek kambing dan depu Husam.. angan2 tahik ayam..
      lagi dahsyat dia ckp ada petroleum mentah tgh2 KB..
      ini halusinasi punya macai mcm lepas gian ketom

      Delete
  2. Isu sumpah bai'ah talak 3 tu, kaedah ASWJ, kena rujuk mahkamah syariah. Apa yg diputuskan mahkamah syariah, itulah yg seharusnya dipatuhi.
    Debat debat isu hukum, masing masing keluar fatwa sendiri sendiri, tak menghilangkan keraguan.

    ReplyDelete
  3. Tak payah la kau nak jadi batu api KD ooiii.

    ReplyDelete
  4. tidak ada sesiapa yang kenal husam selain pemimpin pas..so apa nak heran..pemimpin yang cari keuntungan diri dengan sanggup ketepikan asas perjuangan selama ini..sudahla admin husam pun bukannya bagus sgt, cuba check balik berapa projek dia kat kelantan zaman dia jd exco dulu, berapa yang berjaya? nak nuat posting tu biarlah pd dua2 pihak baru orang blh nilai..bengong admin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan bgs xbgs.
      Ceramah tajuk "Husam lari debat"

      Husam dtg kena halau.
      Ini pendekatan najis.
      Takot kerana benar
      Berani kerana salah

      Delete
    2. pendekatan mahathaik ialah ISA. belum ko semba angkat tangan black maria dtg jemput ko masuk Kamunting...
      ko melawan lagi ko jdi mcm org2 Memali.. sapa xkenal Mahatahik! Eric Chia dah warning dlu hangpa xmau percaya!

      Delete
    3. Kikiki
      Kenapa nk alih tiang gol cai?

      Tajuk ceramah husam lari debat.
      Bila husam dtg kena halau.

      Kenapa pas ikot perangai najis?
      Berdegar degar sembang dgn cacai najis "tiada apa mahu disorokkan".
      Dtg org tua baling gelas xpecah, xcukup tanah najis sipendekar bugis lari.
      Kikikikiki..

      Tulah,
      1mdb ni puaka.
      Amek duit tu terpalit perangai2 pelik najis

      Delete
  5. Ceramah husam lari dari debat.
    Husam dtg kena halau.
    Kikikiki

    Teringt nothing2hide.
    Org tua baling gelas xpecah dtg, pendekar bugis lari xcukup tanah.
    Kikikikiki

    Sindrom termakan duit 1mdb mmg payah.
    Umno saman selasa depan pas saman bulan depan.
    Umno lari nothing2hide, pas halau org yg dituduh lari.
    Kikikiki

    Xpe asal ada ruu355 lain2 sume jdk btul.
    Ikot cacai najis ajaran islam seluas ruu 355 je.
    Kikikikiki

    ReplyDelete
  6. TIADA SIAPA DI DUNIA NI YG LEBIH HEBAT DARI HUSAM BERMAIN SILAP MATA DI KELANTAN MASA JADI EXCO.BEGITU BANYAK PROJEK AIR LIUR HAHAHAH - SIAPA BOLEH LAWAN ????

    ReplyDelete
    Replies
    1. projem kambing.
      projek pokok depu.
      lepas tu lebuhraya rakyat (dia kencing TGNA)
      paling fantastic.. dia ckp bawah tanah Kota Bharu ada PETROLEUM.. agaknya dia pakai teropong Pendekar Bujang Lapok!

      Sbb tu lah Kelantan tak maju2! sbb Husam ajar minum KETOM utk berkhayal!

      Delete
    2. Itu lah pasalnya.
      Dgn husam kaki temberang pun pas takot nk berdebat.

      Kalau najis kaki temberang, dia yg lari dulu. Bg pentas, pentas kena tutup biar najis ada alasan nk lari

      Delete
  7. Kesian puak ni, kerja mempertahankan Pas pun depa kena buat..
    Kerja rajin2 k

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerja mempertahankan DAPig yg macai KD buat hari2 tu kira macam mana? Dedak one-off ke atau by dated?

      Delete
  8. Anon 6.49.00.AM ..naik menyampah aku dengan kau asyik dok cerita pejuang PAS sesat di Memali tu.Kau tak sedar2 lagi ka mereka2 yang kojoi di Memali tulah yang akan berjalan dibarisan hadapan menuju kenuraka sebab mati dalam kesesatan!!....syahid konon.....pala hotak kau..

    ReplyDelete
  9. Bagi yang berotak mereng saja yamg menyokong srgala perbuatan orang2 PAS terhadap Husam.....bagi aku yang tidak menyokong mana2 parti tetapi merasa amat terkilan dengan apa yg telah terjadi....sikap orang2 PAS ini kelihatan amat terpesong dari landasan agama Islam yg sebenar.Sanggup memalukan dan menjatuhkan maruah sesama Islam tidak bertempat...bodoh dan sesat ...rata2 orang2 PAS ini sejak dari dauhulu sampai sekarang terlalu sombong dan taksub tanpa batasan.

    Hanya diakhir2 ini sahaja baru kita dapati ada seekor dua cerdek pandai yang masuk dan menyokong parti sesat ini,itu pun yang ada berkepentingan!!.. iaitu yang cuba mengambil kesempatan untuk menjadi pemimpin kepada pengikut yang sesat dan bodoh..

    ReplyDelete