Google+ Followers

Wednesday, March 22, 2017

23.3.2017 FAM MASIH DITAKOK LAMA


8 comments:

  1. Walaupun saya org selangor, saya setuju sgt2. Kita.nampak kesungguhan TMJ semasa menguruskan pasukan johor hingga ke kelas tersendiri. Jadi mungkin TMJ boleh buat yg sama kat pasukan bola sepak malaysia. Insyaallah.

    ReplyDelete
  2. Sudah sampai masanya FAM dikosongkan pengaruh politik.

    ReplyDelete
  3. Susah juga mcm nii...sepatutnya serahkan pada ahlinya yg layak berckp psl bola..tmj bagus bkn tk bagus cuma dlm hal bola serahkn saja pada yg arif psl sukan tuu..setakat angguk2 geleng2 saja barisan exconya nanti..

    ReplyDelete
  4. Saya TMJ paling mahir dalam mengembangkan bolasepak di Malaysia ni ... Nak masukkan politician ..?? Tak payah lah ..

    ReplyDelete
  5. hilang org politik tp masih ada golongan diraja. apapun, kita lihat setahun ke hadapan apa akan berlaku kpd bolasepak negara bila tmj menjadi peneraju. harap2 tekaan aku meleset. aku kalah tapi bolasepak malaysia cemerlang. aku kalah tapi enjoy...

    ReplyDelete
  6. Assalam Bro,kita tunggu dan lihat.Mengurus persatuan tidak sama mengurus sebuah kelab.

    ReplyDelete
  7. Veto power cuma kat negeri je..

    ReplyDelete