Google+ Followers

Tuesday, March 21, 2017

LEPAS NAZRI, JOHARI PULA JADI MANGSA

Selepas rasa simpati dan kasihan dengan nazri yang gagal berdebat kerana dihalang oleh pihak kerajaannya sendiri. 

Kini nasib malang menimpa pula Johari yang tidak mampu menjawab saolan pembangkang sekadar untuk mempertahankan pekung yang seluruh dunia sudah tahu



https://m.youtube.com/watch?v=dqQt89BQf_A



1 comment:

  1. Dulu siJohari ni menjadi pujaan pro Tun walau pun dia dok dalam Umno termasuklah kelab Che Det sendiri ,sebab masa tu kita nampak Johari ni macam ikhlas nak membela rakyat ,tetapi sekarang semenjak dinaikkan pangkat oleh Najib siJohari ni boleh u-turn 360 darjah.Gaya pun aku nampak lebih....asyik2 dok buka tutup baju kot aja masa berbahas!!...perasan semua orang dok minat dan perati dia je....tak sedar orang memang dok perhati nak tengok kebodohan dia yang tak dapat menjawab soalan dari pembangkang.Sedangkan dipihak pembangkang terdiri dari mereka2 yang hebat2 dan cerdek2 belaka.Selain dari berhujah dengan sempurna dan berfakta.

    ReplyDelete