Google+ Followers

Saturday, March 11, 2017

DebaT: Anginnya MAKIN CONFIRM TAK JADI

Makin ghairah dan galak nak bertumbuk biasanya disebabkan ramai yang melarang dan menahan,  maka ghairahlah dia pun nak terkam ke depan.

Cuba lepaskan...


Tin kalau bunyinya kuat petanda makin kosong lah isinya..

Kalau bukan kerana pentasnya tinggi rendah,  tentulah sebab gendangnya sumbang,  tajuk tak sesuai,  majlis tertutup,  dan akhir sekali masuk wad cirit birit.

Ini suharli masrop le..


8 comments:

  1. Debat bukan budaya kita...kata pm najib..🐝🐛🐌🐜🐍🐢

    ReplyDelete
  2. Tajuk yang tdm beri akan menjejaskan siasatan doj di us dan negara lain. Berkaitan skandal kewangan, kerajaan dlm rangka tindakan lanjut. Tajuk yg sesuai ialah najib pm terbaik malaysia dan kejayaan terbukti dgn air liur lebih drpd 22 tahun perintah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju, minta PM tetbaik debat dengan Mantan PM yang serba tak berjasa.
      Kikikiki

      Delete
  3. Muehehe... betullah tu kalau pm najib kata debat bukan budaya kita... sekarang ni budaya kita ialah sebat... sebat seberapa banyak bilion rm selagi dapat... hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib kononnya akan kata debat bukan budaya kita.... Jadi nazri aziz di larang bedebat dengan sesiapa pasal 1mdb dan hal seangkatan dengannya.... kang pecah rahsia pulak...hahahaha yelahhh kalau pecah nazri tak rugi apa2... najib juga yang kena... hahahaha....

      Delete
  4. Kikikiki... mamak dah mula goyang telo... telo dag goyangg... yangggggg.... yangggggg... kikiki
    nazri dan cabar banyak kali tu... mamak bila lagi mau action... atau telo dah bedesup masuk lam jubo... kikikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. paling tidak tak de la jadi macam najib dan rahman dahlan lari nyorok hujung dunia... hahahaha.... lepas ni nazri aziz pulak yang lari...hahahaha... kita tengok siapa yang kena.... hahahahaha

      Delete