Google+ Followers

Saturday, March 4, 2017

MAZA NEXT MB PERLIS

ALANG ALANG DAH JUMPA MAZA,  PAS ADA PELAWA TAK SERTAI PARTI (?)

Dr Asri boleh memilih parti antara BERSATU hinggalah ke PAS untuk menjadi calon pembangkang  pilihanraya akan datang dan paling potensi untuk menang dan paling layak sebagai MB Perlis. 


Umno kena cepat melamar kalau tidak mahu kempunan.

Secara peribadi aku lebih suka Dr Asri join DAP supaya prasangka perkauman,  anti Islam dapat diredakan.

PAS semasa bersama Pakatan telah gagal atas alasan DAP menolak hudud,  tetapi selepas keluar,  di mana hududnya (?)

Tun Dr Mahathir telah membuka jalan dalam kerjasama politik sehingga DAP dilihat lebih sederhana berbanding dulu dan usaha ini (dakwah yang bijaksana) dan sentuhan Dr Asri mampu ke arah yang lebih baik untuk rakyat Malaysia.

12 comments:

  1. Setuju 100%
    Mb Perlis laa nie penyombong sangat !!!
    Berlagak tak tentu hala...macam baguih sangat
    Habok pun Tak Ada !!!
    Tak Ada apa yg dia buat utk bangunkan Perlis....
    Umno Akan bungkuih kali nie di Perlis !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mb perlis pilihan najib kena tunjuk hebat walaupun hhh..

      Delete
    2. Sya tgk ada jugak yg naik..giant dh ada.byk peluang pekerjaan..ets memudahkan..bru2 ni pulak bru pecah tanah projek brsma Tabung Haji n Kangar City Centre yg akan dibangunkan xlma lg.akan dtg dgn chuping valley.byk peluang pekerjaan utk ank perlis.utk golongan b40 pn ada dengar segelintir drpd mereka dpt menjana pendapatan dengan program mysuria bersama koridor utara.

      Delete
  2. Kalau menyombong kita memang benci dan tak suka...rasa gatal hati nak jentik keluar ganti ngan yang lebih baik.... tapi perasaan sama juga akan berlaku kalau yang nak ganti tu berlagak dan bongkak.... harap2 tak macam tulah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah suharli, jom kita bersatu.

      Delete
    2. Hehehehe... KD ngigau. Tak der maknanya aku nak sekonkol ngan bakal mb yang beelagak dan bongkak.

      Delete
    3. Wow berlagak mcm mn tu.
      Ada org nk sekeh kepala, dia mempertahankan diri.

      Jgn malu2 la suharli. Selalu sgt dh kantoi menipu

      Delete
    4. Hahahaha karaltor assassin...bila masa pulak aku menipu neh.....tak payahlah.... semua org tau... korang yv banyak menipu.

      Delete
  3. kalaulah....hahahaha...kalaulah maza tu betul2 jd mb perlis nanti. aku masih tak boleh bayangkan bagaimana hubungannya dgn negeri2 jiran. katalah jiran2 terdekat semua jatuh kpd pembangkang. boleh tak dia redakan mulut vokalnya seperti sekarang? dengan rakan2 mufti jiran terdekatpun tak boleh berpakat....haduiyaaaa...

    ReplyDelete
  4. Mengikuti video2 ceramah Dr Maza... terserlah juga gaya bongkak dan tunjuk bagus sangat Dr Maza ni. Seolah olah macam dia sorang saja ulamak yg ada PhD.

    ReplyDelete
  5. Siapa jiran Perlis?
    Siam hak chulalongkon
    Kedah hak PAS
    Penang hak DAP

    Pusat: PM pun Mukhriz kahkahkah

    Takkan MAZA nak bergaduh kot.. Dia dah MB, bukan lagi Mufti.

    ReplyDelete