Google+ Followers

Friday, March 10, 2017

NAZRI NI ORANG MANA


Kalau dari umno,  memang tak jadi... 

12 comments:

  1. Tanamkan sifat Husnul Zan wahai saudara KD. Tolak imej persepsi negative dalam diri dan paling penting jangan hasut orang lain dengan persepsi tersebut. Seperti melihat ahli maksiat di depan mata tak boleh anggap tidak berubah. Bahkan mungkin berubah lebih baik dari diri kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cacai najis jdk tokoh agama.
      Kata maza sesat. Skali ustat audi bekfes murtabak trs xjdk sesat

      Delete
  2. Setuju dg Anon 4:54 AM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sendiri komen sendiri setuju

      Delete
  3. Hasut apa pulak ni? Dah dinner taek low ? jgn lupa minum kincin lobai berjampi tu ! Tak suka dok masok baca buat apa? Nak baca yg Auta pergi la Mykemut atau blog2 pro PASu. Kat sana semua cover line ..gomen suci wangi bunga. Maki hamun Pro Tun M pun byk. pergi la , tapi dpt berhibur saja la...semuanya auta..sama AUTA355 Q7 tu. LOL.

    ReplyDelete
  4. Harap kali ni debat jadi kenyataan. Ramai yg memang menanti benda2 mcm ni. Dan polis perlu meningkatkan isu keselamatan agar tak dijadikan alasan bila program debat dibatalkan saat akhir.

    ReplyDelete
  5. Nnt ada puak berguling last minute. Pa yg UMNO dok yunjuk takut ni? DAP tunjuk minat kat keresahan melayu bab Felda pun tak boleh, apa ni? Patutnya warga Felda kena suka, sebab nasib mereka dibela kiri kanan. Apa yg bodoh guna SOP, NGO anak felda apa tah...Bangkang buat apa? Dialog, berdepan, lambang keris kena berani. Lambang bulan kena suci.

    ReplyDelete
  6. DAP tunjuk minat keresahan Melayu FELDA?
    ya Allah apa kah kau ini ada akal atau tidak.
    Sejak bila musuh Melayu fikir resah pasal masalah Melayu?
    Musuh Melayu dan anti Islam ini sedang menindas Melayu di Tanah Jajahan Penang, tiba2 mereka tunjuk sikit ambil berat pasal FELDA lubuk harta Melayu ko boleh percaya?

    Yg UMNO selama ini yg tubuhkan FELDA, berpuluh tahun ko kutuk maki dan tak percaya?

    Sungguh kata sahabat aku tadi lepas Solat Isyak, dunia semakin pelik dan terasa sgt hampir pada KIAMAT. Org2 JAHAT disekeliling semakin luar biasa jahatnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi kata bingai marah. DAP ada ahli Islam , ahli org melayu. Ko jgn makan daging saudara. Jumud totok tak tentu 0asal. PAS pun pernah kawan baik dgb DAP sebelum episod 90J.
      617, aku doa ahagar Allah kekuarkan dari bawah tempurong ko.
      Kesian ler ko.

      Delete
    2. Yabg patut ko jgnnoercaya yu kawan solat isyakn ko td tu. Kiamat urusan ALLAH, bukan kawan ko.
      Nah baca sikit bab felda ni. Ini buka fitnah, ini betul2:
      https://ataspagar.com/201615454/

      Delete
  7. Aku dok syak pun tak jd.. Sbb Umno memang perangai dia penipu.

    ReplyDelete
  8. Cacai najis masih xpercaya najis jahanamkan felda

    ReplyDelete