Google+ Followers

Friday, March 3, 2017

*PAS TERSUNGKUR DI KAKI ASRI


















Kesimpulannya kalau nak ajak
debat,kalaupun dicabar, kalaupun nak disekeh kepala, asal kata namanya umno atau pas  atau kedua duanya sekali tobat lahum kata mat sabu memang kompom "tak jadi".





* Habis tu betul ke PAS tersungkur di kaki Asri,  tak lah,  itu bahasa gurau je.. Bahasa ganu juga kot? 
Maksudnya?  "saya sayang anta"

# wayang
# kesipuan
# pecahtembelang

15 comments:

  1. bahasa guraw nya pemimpin pas audi cium tangan maza ...
    hadi cium tangan ???

    ReplyDelete
  2. Dr Maza x ikut perkembangan lansung... muktamar PAS terbaru dah kupakan dan mrlaeang kafir mengkafir dll... Dr Maza dulu PAS ada pengaruh syiah skg senya syiah PAS dah berambus dari PAS dan tubuh PAN.... yg arUU355 untuk menghalang ancsman baru iaitu pluralism dan liberalisma agama.... yg Budak Maza lansung tak brrani ulas pasal pluralisma agama. .... yg pelik Ust Kazim Mek D dll yg hebat2 lansung tak tertarik nak kupas isu pluralisma murtad..... bodooo... bodoo

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS pun takot nk debat dgn Maza.
      Sbg cai najis bnyk portfolio kena pegang.
      Pakar agama pakar ekonomi pakar kereta pakar temberang.

      Tp ketua dia semua bacul. Ryezal pun smp block twitter punya bacul nk ajak sembang2

      Delete
  3. http://www.ismaweb.net/2017/03/adakah-19-aktivis-liberal-takut-dengan-hujah-zakir-naik-soal-ipeguam/

    link atas ancaman baru pluralisma yg NGO yg takut dng zikir naik termasuk Minah Kassim..... ancaman pluralisma yg lansung Dr Budak Maza tak berani nak sentuh..... asyik2 isu lama potong tangan dan kafur mrngkagir yg PAS dah lama lupakan.....

    yg ni Dr Maza.. ust kazim... mek D idrus... dan lain lain tak pulak berani nak cakap pasal ancaman pluralisma agama.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maza lg awal komen psl si hindraf anti Zakir naik.
      Cai jgn dgr ckp master dgn tv3 je.
      Selalu sgt dh bebal tu

      Delete
  4. Kelakar baca org pas bg ulasan..Gelabah sampai meracau..

    ReplyDelete
  5. Macamana Nak cari Kebenaran kalau berdebat takberani... Knp takut mencari kebenaran? Kita Yg tak berapa pandai dlm agama memerlukan kata putus Yg mana mana betul kita jadikan panduan

    ReplyDelete
  6. Pluralism dan liberalism ugama..
    Kau cerita sikit apa yang kau faham dan siapa amalkan, apa bukti.

    Aku takut kau ni cakap je, sendiri faham pun tidak, ye lah org bodoh dapat bahasa canggih dikunyahnya pagi siang ptg malam

    ReplyDelete
  7. strategi laga kan parti melayu dan islam dgn ilmuan agama ni mmg menguntungkan kafir... teruskan lah moga bahagia kafir ni semua... pakatun better go fly kite!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello sial
      Yang cabar berdebat siapa?
      Yang tak berani berdebat siapa?

      Apa kena mengena dengan kapir?
      Hanya ada kena mengena dengan sial

      Delete
    2. Go fly kite dari dulu, kini dan selamanya bebal

      Delete
    3. asri tersungkur di kaki PAS sebenarnya
      tak sangka asri boleh jadi pondan
      asri patut tunjuk jantan depan khairuddin kata dia tetap mahu debat diadakan
      entah apa agaknya khairuddin dah hulur buat asri setuju isu debat ni dah selesai?

      Delete
  8. Maruah sumbat bawah karpet.
    Rasuah? tak heran,! malah ia jd pameran.
    Agama dh jd retorik sukatan gram dan milligram ,bukan iman.
    Akhirat jadi ugutan.
    Mahu kunci? IKUT KATA KAMI!!
    Apa ini ?!
    Pos gambar depan kaabah, maka dh bersih lagi suci..
    JANGAN lah Kaabah,dijadi mesin basuh! Lahanat sikap tu
    Bila pandangan berbeza, dilabel, dikasta.
    Dengan kuasa yg hanya dipinjam, sanggup lupa Amanah.
    Lebih sanggup hirup nanah.
    Ribut yg kencang pun akan datang tenang.
    Melayu dh terlondeh pun, dgn sembang kencang,mmg terbilang.
    Sudah2 la UNDI lah yg lain pulak, Salahkan lah diri sendiri sama.
    Buat apa la dok undi bg kuasa dekat musang2 berjanggut penjual kincin jampi , dan ahli2 putar bangsa, penjual pertiwi, pemakan ketulan Taek Low.
    Ubah la Salin lah...dh la buruk , nak terlondeh dh pun tak mau sadar lagi?

    ReplyDelete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..