Google+ Followers

Thursday, April 13, 2017

APA KAITAN PENDEDAHAN RAFIXI DENGAN PERLANTIKAN HIXHAM

Jika ada yang menjangka pendedahan Rafizi akan membuatkan mereka yang disebut akan kesipuan, nyata meleset. 


Sebelum didedah pun,  Hadi dah kata 300% bohong.. 

Jika Allah pun mereka tak takut,  apalah si rapiji (?)






PAS alu alukan siasatan tetapi menegaskan Nasharuddin ahli biasa dan tiada langsung kaitan dengan parti - Tuan Ibrahim

Adalah wajar Timbalan Ptesiden ini bertanya dulu kepada Presideng kot kot Nasha terderma. 
Lagipun pendedahan Rafizi belum lagi lengkap kerana terhalang dengan OSA dan Bafia. 

Era sekarang, sukar lagi untuk berlaku rasuah kerana istilah derma sudah diterima pakai secara sah dan bukan jenayah. 

10 comments:

  1. Ini lah masaalahnya bila ramai sangat di kalangan pakatan pelahap yang mengidap penyakit rohani iaitu hasad dengki dan iri hati. Penyakit rohani memang susah nak diubati.
    Ubatnya hanya dengan memenangi PRU 14.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7.43
      Patutnye org yang terima rasuah le yang mengidap penyakit rohani..hasad dengki? hmmm..ni bukan masalah hasad dengki. ni masalah amanah..

      Delete
  2. Tu lah yg kali jgan mencuri duit rakyat tu...kslau betul tk salah samanlah jgan diam jer. Kalau diam maknya salah..itu ajer...kalau ikut stail lanun tu yg salah sikit pecat.buang .lari..soalan tk jawab.seronok duduk bawah ketiak bini...oooh minysk naik lagi...tu yang kena panggil lanonno.rakyat asyik kena kencing jer

    ReplyDelete
  3. Watch "Surah Al jumu'ah *English translation* سورة الجمعة - عمر هشام العربي" on YouTube
    https://youtu.be/ExIoraWyxbw

    ReplyDelete
  4. Ramai sangat yg bodoh mengenai industri minyak tapi nak komen macam la pakar. Yang ketara.... bila harga minyak naik... macam2 dimakinya, bila harga minyak turun....diam seribu bahasa.
    Negara Arab Saudi sebagai negara pengeluar minyak mentah yang terbesar di dunia pun menjual minyak mentahnya mengikut harga pasaran dunia.... dia tak jual lelong pun minyak dia. Brunei pun sama. Mereka tak bagi free pun minyak kat rakyat mereka
    Anon 11.06 am...kalau tak de ilmu mengenai industri minyak... jangan komen,nampak bodoh sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minyak malaysia byk ketirisan, negara lain dia punya pasal.pork u

      Delete
    2. Aku setuju. Kalau tak nak guna minyak, kau boikot atau baring atas jalan.

      Delete
    3. 4.34
      dah naik org bising le...sebab harga NAIK..tak kan harga turun pun nak bising..nanti kalau naik pun bising, turun pun bising, puak2 MO1 lagi meroyan..suci sungguh MO1 ye..1 dunia dok cakap pasal 1mdb puak2 dia asyik cakap fitnah je..panjang sungguh akal

      Delete