Google+ Followers

Sunday, April 9, 2017

KEJAHILAN DAP TERHADAP MURTAD

Jika itu pendirian peribadi atau DAP dan tidak disalahpetik,  ia wajib ditentang habis habisan.

Untuk menentangnya secara berkesan ia memerlukan pemimpin yang bersih akhlak.

Pemimpin yang bersih akhlak boleh mengajar atau mendidik golongan biadab ini dengan menunjukan contoh tauladan yang baik dalam kepimpinannya.

Keadilan mengikut hukum Islam akan diberi ganjaran kepada yang mutad.





7 comments:

  1. Kan PAN,PKR dan PPBM bersekonkol dengan DAP. Kan dalam Pakatan Harapan pun berlambak dg ustaz2 dan ulamak2. Suruhlah Mat Sabu,Khalid Samad, Husam Musa, Mahyuddin Yassin dan lain-lain sekolahkan DAP mengenai murtad.
    Ustaz2 dan ulamak2 dalam Pakatan Harapan pun dah boleh tunjuk contoh yg baik. Sebagai contoh... tengok le perangai Khalid Samad dalam parlimen baru2 ini terpekik terlolong macam monyet.

    Pasal DAP jahil mengenai murtad pun nak salahkan UMNO dan PAS jugak ke.

    Berkawan dg DAP tapi nak suruh orang lain ajarkan....bangang pe.

    ReplyDelete
  2. Tu sebab pilihlah kerajaan kali ini kpd BERSATU untuk betulkanvDAP.

    Umno memang tak boleh diharap lagi, tak dapat konsensus

    Kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sdr. Jangan pasang angan2 PAS akan menang PRU14 degan belum apa2 mengutuk UMNO/BN. Belum ada peristiwa atau sejarah UMNO/BN sebantal dgn DAPIGS.Korang PAS dulu bukan main lagi tidur sebantal/sekelambu dgn DAPig hingga melahirkan "anak haram" PAN.....tat. Jgn salahkan sesiapa. Tunggu PRU tahulah nasib korang nanti. Perintah Trengganu/Kedah satu penggal tumbang. Astaghfirullah.

      Delete
    2. tak selesai dgn ko gelak kikikiki je bro. apa yang bersatu mampu buat untuk sekolahkan dap? bersatu adalah parti paling berhingus dalam pakatan harapan, fakta tu jangan ko lupa. setakat yang ada ialah dap jadi abang besar dan jadi tukang arah kepada geng pakatan harapan. nak tentang dap sebab isu hormat si murtad? pakat2 jadi tikuslah korang. itulah, percaya sangat dengan dap, bila dah termakan madu beracun dap, batu yang adapun jadi kecut...ketawalah lagi dgn kikikiki ko tu!!!

      Delete
  3. Umno jadi abang besar pun kena tanya boleh ke tak boleh dengan mic mabuk todi, apa hal?
    Kikikiki

    ReplyDelete
  4. Bentang bahas undi.. Itu baru nak tegak ugama.

    Kalau setakat bentang lepastu lari.. Tupasal DAP ketawa
    Kikikiki

    ReplyDelete
  5. untuk pru akan datang, haramkan tangan untuk mengundi calon dari parti yang menentang ruu355. tak kiralah calon tu berkopiah ke, berserban ke atau memang kepala dia botak. apatah lagi kalau calon tu dari parti yang terang2 minta orang islam hormati kepada mereka yang murtad...oh no! yang bersekongkol dgn parti tersebut? kalau dah bersekongkolpun disokong jugak serupa la dgn menyokong memberi respect kpd si murtad....

    ReplyDelete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..