Google+ Followers

Monday, April 10, 2017

KENAPA PAS PULA YANG GEMBIRA PERBAHASAN DAN UNDIAN DITANGGUHKAN SPEAKER..

Seperti juga rakan komponen BN yang sudah awal mengetahui hanya pembentangan akan dibuat dan akan ditangguhkan Speaker apakah pemimpin PAS  juga mengetahuinya.

Kenapa ada drama air mata tetapi langsung tiada bantahan ahli parlimen PAS bila Speaker tangguhkan (?)

Kenapa tiada kerahan demo memperlihatkan kekecewaan (?)

Kenapa PAS lebih layan isu remeh tetapi mengenepikan isu pokok dan isu besar vissi dan missi RUU355 itu sendiri.

Jangan main politik dengan Yang Maha Mengetahui..

4 comments:

  1. Kalau teruskan lagi, geng2 pembangkang akan bantah macam2 la caii oii. Belum bentang pun dah bantah macam-macam, terpekik terlolong. Delay berapa lama. Orang bukan bodoh le nak melayan pembangkang.

    Caiii caiiii...

    ReplyDelete
  2. Setuju dg Anon 11:24.KD tak ada kerja lain sekarang ni, dia ditugaskan oleh PPBM untuk menyalahkan orang lain je. Kesalahan sendiri tutup mata. Harap KD komen sikit pasal perangai macam monyet Khalid Samad dlm parliament baru2 ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 318, bila bapa monyet buat keputusan rimba, yang tak masuk akal, tentulah anak monyet marah...

      Delete
  3. Dah lulus ke?...berani ke wakil umno mengundi setuju... Sebab pas tau wakil BN takan menyokong sebab tu gembira sangat tiada perbahasan n pengundian... Malu kat org kg... Takan pas Nak hentam najib n Co...

    ReplyDelete