Google+ Followers

Monday, April 17, 2017

SIAPA PEMIMPIN MELAYU PEMBANGKANG YANG ANTI ISLAM..



Pemimpin Pembangkang yang tidak suka Islam dan
Melayu membangun (?)

Ada ke pemimpin pembangkang yang berbangsa Melayu dan berugama Islam akan bersikap demikian (?) Namakan (?)

Bagaimana sikap pemimpin bukan Islam (?)
Dari kalangan MCA,   MIC dan tidak ketinggalan DAP (?)
Apakah mereka sokong Islam dan Melayu membangun..  (?)

Bagaimana pula sikap kita apabila mereka mahu Kristian,  Budha dan Hindu serta bangsa Cina dan India maju (?)

Apakah isu dan sentimen PAS lebih Islamik dari umno sudah tidak timbul lagi sekarang (?)

Yang patut diberi perhatian ialah pemimpin Melayu mana,  parti mana yang hipokrik dan memperalat Islam (?)

Tak perlulah siapa pun mendabik dada dan mengaku terbaik kerana rakyat akan beri jawapan di peti undi..

Kerajaan perlu menunjukkam keyakinan dan menghentikan segala kemelut politik berpanjangan ini dengan mengadakan PRU secepat mungkin.
Berusahalah untuk menang secara bersih..


# Satu perkara tentang Rafizi,  apabila dia bercakap atau tuduh,  dia namakan,  dia ada bukti,  dia buat Akuan Berkanun.
Jadi kalau bercakap sangat umum sekadar nak tunjuk baik,  kena malu dan hormat lah dengan Rafizi.

24 comments:

  1. Ayat atas tu najisb yg cakap kef macam tak caya jer...dia patut cakao macam ni ...pemimpin yg tkda teloor tklayak jadi pemimpin islam...malulah duit src hilang. 1mdb lesap.tuduhan tk dijawab bole lagi crita pasal pejuanganĺ...malulah sikit oooi...kubur dh dekat oooi..cakap kenalah jujur kalau takat nk menang pru jer lupakanla ....

    ReplyDelete
  2. KD kau buat soalan banyak2.....sendiri jawab le. Banyak hal hal lain yg nak difikirkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis makan dedak memang le, apa saja yg disuap ditelan.. Otak dah beku


      Kd, kau kangan kutuk najib je, itu memang mereka serang auwww habis habisan..

      Kikikiki

      Delete
  3. LIM KIT SIANG PALING BERKUASA DALAM PH...MELAYU PH HANYA JADI MACAI..AKU MALU DENGAN PERANGAI MELAYU PH..ITU SAJA LAH FULL STOP..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana tuan tahu kit siang paling berkuasa? sbb dap ada byk kerusi? tu PRU lepas tuan. jgn le telan doktrin umngok yang terlalu takut dengan dap tu. ini adalah kerjasama politik. dalam puak2 umngok dok cakap dap rasis, tanpa sedar, umngok lagi rasis. tujuan hanya untuk takutkan org dengan dap je

      Delete
    2. Ini Syaithan di bayar untuk melemahkan parti Pakatan

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. jadi orang Melayu TOLONG JANGAN JADI BARUAH CINA. Melayu PH mati lagi baik.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu Umnok macam mana? Kerja kebas duit 1MDB... sekarang ni kerja distribute "duit" kat blogger kononnya nak suruh attack... cerita lama bukak balik yg dah basi dan sattle ada le

      Delete
  5. Yang mencuri duit rakyat dan hidup bermaharajalela dan serba mewah adalah orang2 yang akan mempertahan dan membangunkan Islam? Kau orang yang ketagih dedak fikirlah baik2, jangan sokong sahja secara membuta tuli kerana nampak guni dedak di depan mata. Janganlah telan apa sahaja yang Najib tu cakap!

    Tolong senaraikan Melayu yang jadi barua Cina. Yang jadi barua Najib dan Rosmah tak perlu disenaraikanlah. Contoh2nya sudah sedia ada di sini.

    ReplyDelete
  6. Tapi ramai pemimpin Melayu boneka dap dlm pembgkang..Bersedia dicucuk hidung bak lembu..

    ReplyDelete
  7. Setuju dengan cadang KD agar pemerintah segera mengadakan PRU14.

    Dan hentikanlah cakap2 dan tuduhan2 yang ditujukan kepada Bangsa sendiri.
    Seolaholah orang lain baik sangat.
    Bangsa Melayu beragama Islam tetapi tak setuju dengan BN, semuanya bersalah.
    Semuanya jahat.

    Yang sokong semuanya baik.....

    ReplyDelete
  8. Melayu boneka dlm pH byk..CTH Selangor brp byk pusat urut b to b tumbuh bak cendawan sampai sebelah masjid pun ada..Nti macai dap ckp negeri umno pn ada..Wei tp x la MCm Selangor Ni byk pusat urut Dari masjid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang tak pergi masjid memang rasakan rumah urut lebih banyak dari masjid.

      Delete
    2. Terbukti Kd macai dap

      Delete
    3. Umpan dh megena..Macai dap dh timbul..

      Delete
    4. Melayu Malaysia Umno dan PAS ada 3 ciri utama.
      - Pengurus Industri Totok Jumud. Terdiri dari Top gun kepala butir ala MLM yg sediakan module Totok dan Jumud. Memegang hasil lelongan khazanah warisan, yg diurusorok oleh proxy butir Tahik Low.
      - Totok Jumud Lakon, sebab ada masyuk samsung dan imbuhan lain. Bertindak sbagai downline setia.
      - Totok Jumud Betul, sebab mmg sedia dunggu, ataupun didunggu dgn dedak2 dan momokan.

      Hakikatnya, Melayu hanya boleh mengaku Melayu, sekiranya TIDAK berada dalam 3 kumpulan diatas.

      Delete
    5. sebenarnye umngok le yang rosakkan negara ni bila penyamun dipertahankan. org nak selamatkan negara dari terus digunakan oleh MO1 untuk kepentingan peribadi. nanti muncul le puak2 MO1 cakap mana de curi, tu duit derma. Kalau duit derma buktikan dengan transaksi bank. setakat surat aku pun boleh buat. Ikut transaksi yang digunakan pakai oleh seluruh dunia, duit tu dari tan kim loong melainkan puak2 MO1 dapat buktikan sebaliknya. Ini bila minta bukti, maki org, cakap pasal dap. yang mencuri bukan dap doh..yang curi presiden kesayangan korang yang suci tu

      Delete
  9. Betul ke KD, sebenarnya lebih mudah buka rumah urut dan kosnya pulak lebih murah dari membina masjid dan surau. Shoplot biasa pun dah boleh disewa untuk dibuat rumah urut. Jadi secara logiknya dah tentu lah jumlah rumah urut lebih banyak.
    Itu lah masaalahnya dg KD ni, kalau puak2 pakatan haprak disanggah.... cukup defensive.

    ReplyDelete
  10. Kalau kita kaki masjid, tak ada masa nak hitung berapa rumah urut yg ujud.

    Tak sanggah DAP tidak bermakna sokong DAP atau barua DAP, tak perlu habiskan masa, tak ada faedahnya nak membetulkan DAP.

    DAP is nothing dan kacang kalau akhlak orang Melayu Islam tip top.

    Tapi kalau melayu penyamun, tarafnya samalah atau lebih teruk dari DAP.

    Dalam kubur nanti ditanya berapa kali jemaah di masjid. Malaikat tak tanya berapa rumah urut yang ada di Selangor.

    ReplyDelete
  11. KD dh pernah masuk kubur ke blh Tahu soalan malaikat..Ke Dap dh latih Tubi jawab dlm kubur..Kot la malaikat Tanya mana sensitif Bila tgk pusat urut lg Banyak dari masjid

    ReplyDelete
  12. Tak de masa la KD nak kira berapa banyak rumah urut, tapi realitinya bila kita berjalan jalan terpampang sana sini signboard rumah urut.
    Jawapannya masih macam bersekonkol dg DAP.
    Ayat terakhirnya macam lah dia sorang saja yg jemaah dimasjid.
    Ini lah orang riak dan bongkak.

    ReplyDelete
  13. samsung keliaran dlm KD. Ajak hujah kona sisi, Ajak debat lari. JASA Rugi la mcm ni!! Takkan nak kna maki oleh PM lagi.

    ReplyDelete
  14. Sudah lah KD,jangan ambil peduli dengan budak-budak samsing upahan Umno & Pas
    Buat bodoh suar...!!

    ReplyDelete