Google+ Followers

Wednesday, April 12, 2017

PERLANTIKAN HISHAM UNTUK APA

Perlantikan Hisham dialu-alukan, sekadar menguatkan kerajaan lebih lebih lagi dalam mengeratkannhubungan luar negara dan  proses penyediaan kerjasama dengan PAS selepas muktamar dan jangkaan PRU sebelum Ramadhan..

Hisham juga sesuai untuk berintraksi dengan pihak luar dalam sebarang rundingan membersihkan nama negara

Zahid mengalukan tanpa rasa terkejut,  sudah tentu sebagai TPM kemungkinan besar sudah dimaklumkan.

Bukanlah dasar Najib menyingkirkan musuh dalam selimut yang tidak mengeluarkan kuku.


8 comments:

  1. Kalau zahid tak nak keluar sekarang, sahlah bodoh. Ke Singapore mintak maaf dgn LKY, hentam MAHATHIR pastu money maaf zaman anwar Ibrahim. Dibodohkan jumpa penderma arab.

    Bro zahid, why so bengap?

    ReplyDelete
  2. Eehh.... eehh yang KD sebok sangat ni apa pasal. Nak kena bagi tahu ke semuanya mengapa dilantik....mengapa buat itu....mengapa buat ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena bagitau benda yang baik, apsal cemas sangat?

      Ada agenda lain ke?

      Delete
  3. Salam Bro. Bontot Najib dah mula kepanasan macam bisul Itu tanda tanda pergeseran dalaman dah mula membengkak.

    ReplyDelete
  4. Cemas ke.....? PPBM yg cemas kut, PRU 14 dah dekat, jumlah ahli baru ciput. Harapkan ikhsan ahli2 parti gabungan je kut.

    ReplyDelete
  5. Tak sangka anon 606 yg sebok dengan parti lain.
    Umno makin bergolak.. Kena faham tu
    Hisham. Minta nyawa dng najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro ahli umno sekarang Berebut Nak dpt cabutan bertuah 1m...


      Delete
    2. Itu pun duit rakyat juga,,pusing-pusing duit rakyat terkorban,,MO1 you kena cabut by now......!!!

      Delete