Google+ Followers

Wednesday, April 19, 2017

PERSIAPAN HARI RAYA TAHUN INI LEBIH MERIAH

Anak bulan Ramadhan anak bulan Syawal belum nampak,  apa perayaan yang disambut awal oleh pembesar Teluk Kemang..


Asal taraf ketua cawangan,  Istihar keluar parti di hotel 5 bintang,  kaya nya.. 

# Mukhriz berceramah pun tumpang kaki lima restoran tepi jalan.. 



7 comments:

  1. Salam Bro. INILAH MANUSIA yg tiada pendirian. Kalau ditangkap musuh..Nilah jenisnya yg akan mula pecahkan rahsia.tetapi darah Melayu tidak akan begini.

    ReplyDelete
  2. Kah..... kah..... kah.. kalau macam ni dicemoh, kau orang tak boleh keluar le dari PPBM. Nanti habis hal kauorang diselongkar.

    ReplyDelete
  3. Pengusiran (Al-Ĥashr):14 - Mereka tidak akan memerangi kamu dalam keadaan bersatu padu, kecuali dalam kampung-kampung yang berbenteng atau di balik tembok. Permusuhan antara sesama mereka adalah sangat hebat. Kamu kira mereka itu bersatu, sedang hati mereka berpecah belah. Yang demikian itu karena sesungguhnya mereka adalah kaum yang tidak mengerti.

    ReplyDelete
  4. Biasala dh kena beli..hati kecik ni kes nerajuk la ni.kena marah sikit jer tu.dg nengelupor..gi joint umno balik.nabti najisb bagi susu .balik dok rumah jer jgan kluar nnti bini marah sama ler macan lanun ...takot bini

    ReplyDelete
  5. http://www.thestar.com.my/news/nation/2017/04/19/fuel-prices-up-for-third-week-in-a-row/

    Dulu susah nak rompak rakyat, kena tunggu sebulan sekali.

    Sekarang ni boleh buat setiap munggu.

    Undilah Barang Naik (BN)...

    ReplyDelete
  6. Kat US harga minyak berubah hari-hari.Nampak nya kat sana rakyat mungkin kena rompak hari-hari la no... hi hi

    ReplyDelete
  7. Janji kerat kelingking....mesti ada habuan tu!!....bukan kecik2 anak!!.....pasti juta2 tu!!....nak hairan apa??....jenis ni memang begitu!!....

    ReplyDelete