Google+ Followers

Tuesday, April 25, 2017

RAFIZI NAK JATUHKAN AZMIN MELALUI ADAM

Setakat tu je cerdik puak pecacai dalam cubaan mereka melagakan pemimpin pkr dengan harapan umno dapat untung. 

Dapat hp canggih tapi otak kalau dah berkarat,  idea tetap ke longkang.. 


video


Apabila pemimpin gagal memainkan peranan untuk majukan bangsa dan ugama, sebok dengan korup - beginilah jadinya,  dah ada yg naik tocang

7 comments:

  1. Lynas, dah senyap.
    GST, dah pusing cakap kata tak nak mansuh.
    BR1M, pun kata tak nak mansuh.

    DAP - Diktator anak beranak handle
    PKR - Anak beranak jugak. Piji dengan amin, sibuk berlawan.
    PPBM - Parti mat bunga saki baki serdak umno
    PAN - Parti kuali bontot hitam

    Kes Rasuah, Kroni, Pecah Amanah

    Bye bye Pakatan Bangang. Takde lagi dah undi dari aku utk korang. Seko2 bodoh macam celaka. Tak sabar aku nak tenyeh undi skrg ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dedak dah campur bijaN. Cakap pun merapu . Makanan pahlawan Bugis sunnguh POWER

      Delete
  2. The language is the reflection of the character.

    ReplyDelete
  3. Hindraf bising umno diam jer..mana palawan bugis

    ReplyDelete
  4. Rafizi nak jatuhkan Azmin melalui Adam..... apa kena mengena dg umno?
    Itu lah masaalahnya, bila dah terlalu benci... habis dikaitkan...semuanya diandaikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak umno lah yang sedang gembar hemburkan rafizi nak jatuhkan azmin...

      Kau ahli umno baru keluar dari lubang taik kot..

      Delete
  5. Anon 8:09 PM.... kalau nak berbahas gunalah ayat2 yg sopan. Ayat... dari lubang taik... melambangkan saudara orang yang tak tahu adab berbahas atau dah sememangnya IQ tahap rendah.

    ReplyDelete