Monday, May 22, 2017

SOKONGAN KEPADA PEMBANGKANG KERANA TUN DAN BERSATU, JANGAN LUPA TU..



Apakah pembangkang mula terfikir bahawa mereka boleh tawan Puterajaya tanpa pengaruh Tun Dr Mahathir melalui BERSATU (?)

Saifuddin Nasution jangan cuba meliwat dan terpengaruh dengan hasutan !!!!!







16 comments:

  1. Sebenarnya kerana Turn M dan BERSATU lah yang menyebabkan PH sekarang kucar kacir dibuatnya.
    Kekuatan Turn M dan BERSATU konon nya, itu gimik politik pembangkang semata mata, sebenarnya pengaruh Turn M sudah menurun dan BERSATU adalah satu parti politik kecil saperti melukut di tepi gantang tetapi bermegah lebih lebih. Sudah kedengaran ada pemimpin pemimpin PH yanh tidak selesa dengan cara masuk campur Turn M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti yang kecil itulah buat umno terkencing dalam seluar. Ajak berdebat pun lari!!!!!

      Delete
    2. Yang penting bukan parti KLEPTOKRASI

      Delete
  2. Apa yang dilakukan oleh Turn M adalah untuk memenagkan najib dalam PRU 14 dsn bukannya untuk menjahanamkan UMNO/BN.

    Kita tengok lah nanti UMNO/BN akan tetap berkuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow anon 450, dah tahap merayu tu, meroyan, desperate
      Kikikiki

      Delete
    2. Saifuddin ini cakap pakai kepala lutut kot... Saja nak sedapkan hati umno

      Pilihanraya adalah team, tiada kekuatan satu parti..

      Delete
  3. MUKA BULAN DAH BERSUARA
    BEBASKAN ANWAR ITU KATANYA
    BARUA MAMAK MASIH TERKINJA
    MAMAK BOBOI LANSUNG X BERSUARA
    MEMANG SSGT LA PADAN DNG MUKA...

    kikikikiki.... BERAMBUSSS BARUA DAP#SINGAPORK...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Permohonan pembebasan mengikut lunas undang undang..
      Tak perlu pecat AG..
      Tak perlu takut ke mahkamah..

      Yang perlu dihalau terlebih dulu adalah lanun dan cina komunis

      Delete
  4. Saifudin ni sape tk kenal la....oo orang pkr rupanya...terpulang la klau rasa bole menang buatla apa nk buat..tapi bila kalah nnti jgan menyesal..kalau kau ingat tun tkda penyokong mdmang kau bingai la saifudin..najisb pun goyang ..yg cerdik dlm umno dh blah yg tinggal dln cuma yg taraf pencacai .inikan pula kau saifudin nk tanya berapa ramai penyokong kau ada.. yg kali nk cakap pikir dulu...klau main sedap mulut jer..takpun buat jer la parti sendiri habis crita..atau kau nk tengok parti pkr melingkup bila korang sendiri nk lawan parti bersatu...bole kita tngok sape yg melingkup

    ReplyDelete
  5. Ooii Anon 5:48 PM, kes Anwar Ibrahim telah ditanggung tangguhkan oleh peguam peguam nya berpuluh kali tapi masih diterima oleh mahkamah penangguhan2 tersebut. Dah beberapa kali kes rayuan di buat di mahkamah dan di dengar oleh barisan hakim yang berlainan.... masih kalah dan masih di tolak.
    Punya la taksub kat Anwar Ibrahim sampai nak halau orang lain yang tak de kena mengena dengan kes.

    ReplyDelete
  6. mahathir....
    kerana sakit hatinya yang teramat sangat kepada najib kini prinsipnya sendiri dia langgar. siapakah orangnya yang beria-ia mahu memenjarakan anwar dengan tuduhan liwat dan salahguna kuasa? mahathirlah orangnya. kini kerana malu alah dan dalam keadaan terdesak maka satu petisyen untuk mengeluarkan anwar dari penjara ditandatanganinya. apa ini semua? dulu nak sangat anwar dipenjarakan, kini nak anwar dibebaskan. nak cuci tangan ke nak cuci dosa tu? perilaku buat2 bodoh telah dipaparkan oleh malaysiakini dengan menunjukkan foto tun mahathir dalam konvensyen pkr kononnya sibuk main telefon ketika plakad 'anwar ibrahim pm ke 7' diangkat. kenapa tak angkat sama? sebab malu. nasib baik ada telefon di tangan. boleh juga buat konon2 sedang sibuk ambil foto. korang yang jadi pecacai nilailah sendiri. ikhlaskah orang yang kelakunya seperti ini? atau beliau sebenarnya hanya mempergunakan korang untuk jadi alat dia atau balaci dia bagi mencapai cita2 politik anaknya... muhyidin? tak lama tersingkirlah tu. kd, ada tak memberi tuah, tak adapun orang tak terasa. cuma aku je akan terasa mamanjang sebab kurang ruang untuk komen yang boleh diterbitkan. bab ini aku puji kd sebab dia tak tamak dan berani mengeluarkan komen negatif kepada pendirian dia...kau hebat kd bab itu...

    ReplyDelete
  7. Wa caya lu la Anon 8:50 PM.

    ReplyDelete
  8. Hahahaha dah mula nmpk tanda pakatan NK bergomol SAMA sendiri.. Pakatan takda harapan selamanya..Matdet Kena game Dgn pkr dap..tp Matdet xkn Diam muslihat byk ooo

    ReplyDelete
  9. Kalu layan orang denial sindrom, penyokong pencuri dan tak boleh jawab secara 2 hala hanya mampu jawab sehala, memang sakit hati.
    Sewaktu 1mdb dikisahkan oleh rafizi dan lks, tak ada yg percaya. Hanya ahli jer percaya. Bunyi pun tak kuat, bau pun tak busuk. Tapi bila tdm bersuara, ramai yg ambil kesempatan. Perasan mereka kuat sangat. Itu la pemimpin melayu. Mereka rasa kuat bila berada disamping orang gagah. Bila yg gagah dah tak ada, suara pun habis. Pkr, yg bunyi tentang salah guna kuasa dan kecurian wang hanya beberapa pemimpin sahaja terutama rafizi. Yg lain tu hanya tunggu laba sahaja dengan laungan perjuangan pm ke 7. Kita nak makmurkan malaysia, bukan semua rakyat nak pru14 nak pastikan individu ni jadi pm. Kita nak undi bentuk kerajaan yang baharu. Harap pemimpin pkr tak bebal macam umno dan pas. Nampak amanah lebih power pemimpin mereka, bersungguh dan tak tonjol kejar kerusi sangat. Nampak lebih berwibawa berbanding pkr. Moga segala usaha kita yang inginkan kerajaan yang baharu berjaya. Moga tak jadi menang sorak sahaja tapi tak ada apa2. Undi popular tak boleh bentuk kerajaan, menang lebih kerusi baru boleh cakap pm baru kita. Menang undi popular lebih 60% pun tak mampu tukar kerajaan jika kerusi yg menang sikit. Ingatlah wahai pengundi yang menolak najib bn. Pastikan sorakan kuat selepas menang, baru syok kerana sorakan kuat tapi kalah tak best langsung.

    ReplyDelete
  10. Sekarang ni puak puak Pakatan Harapan terlalu memainkan perang psychology terutama BERSATU kerana nak menutup kelemahan nya dari segi ketandusan pemimpin ( yang ade pun dua tiga kerat je, yang lain-lain hapraq), jumlah ahli dan penyokong yang sedikit dan ditambah dengan pertelingkahan dalaman yang diketahui ramai. Jadi bagi menutup kelemahan sendiri maka diriuh kan supaya nampak gah.
    Parti kuali PAN pun nampaknya sudah hilang modal dan nampaknya terlalu bergantung kepada Turn M. PAN tidak ada kekuatan sendiri. Semua orang sudah bosan dengan Mat Sabu, Khalid Samad dan lawyer Hanifa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat jelata rata-rata lagi bosan dengan Najib,Umno & Pas

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...