Google+ Followers

Monday, May 15, 2017

HARAM MENGUNDI MEREKA YANG MENGHINA ISLAM - PERKASA



# aku setuju sangat..  Tidak kira apa parti
Termasuk juga yang memperalat Islam untuk survival politik.. 
Termasuk yang tidak amanah.. Samada SPRM cekup ataupun tidak.. 

22 comments:

  1. Orang Islam yang kleptokrasi pun kira menghina Islam tu...

    ReplyDelete
  2. Macam DAP memperalatkan "orang orang Islam"...kan... kan...kan. Itu pun tak sedar diri lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang Islam memperalatkan orang Islam untuk merompak duit rakyat macam mana pulak?

      Delete
    2. Anony 7:38AM. Itu tak bererti menghalalkan perbuatan DAP

      Delete
    3. 6.52
      kalau bekerjasama dengan DAP maksudnye diperalatkan ye? sah hidup2 dikencing oleh umno. umngok takut kalah jadi terpaksa le menakutkan org islam. tapi yang pasti umngok sgt rasis. hari2 cite pasal DAP..senang le dah dapat samsung A9..kira dedak jgk tu

      Delete
    4. Mudahnya melupakan perbuatan DAP...macai pakaTUN tetap macai...selagi boleh jilat, jilat la...kalau nafsu menguasai diri, yang benar pada pihak lawan tidak nampak tetapi yang batil di pihak sendiri selamba masuk bawah karpet.

      Delete
  3. Disebabkan perbuatan kleptokrasi merompak harta negara tu lar..dan disokong pula oleh parti Islam..makanya Islam turut dipandang hina oleh org2 bkn islam...

    ReplyDelete
  4. Salam. Apa saja yang bersalahan dengan ketetapan agama dan sunnah, semua wajib ditolak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Termasuk yang tidak sokong pindaan RUU355

      Delete
    2. RUU355 bukan hukum ALLAH.
      100/100/30 hukuman 'open' alat buatan Ayahbetollah utk senang kunci mulut org melayu islam.
      Tidak ada masalah kalu tak sokong selagi, urusan hukuman pun tak bagi debat. RUU466 adalah blank cheque utk Kelab Brahmim.

      Delete
    3. Hehehe...sapa kata RUU355 tu hukum Allah, nampak sangat macai nak spin. kalau bukan pakar spin bukan macai la namanya. ye tak?

      Delete
  5. orang yang mempergunakan islam sebagai alat untuk menang pru camne der?

    ReplyDelete
  6. Bertekak dengan macai pakatan ni buat kering air liur saja.Tuduh orang macam-macam. Malam siang tak habis-habis dengan ratib tuduhan tu. Tapi yang dok bersunguh-sungguh tu bukan nya apa sangat.Yang hendak dipilih oleh puak-puak ni tak lebih hanya PiiEmm sementara sahaja.Kerana Pii Emm sebenar hanya akan muncul lima tahun selepas itu ia itu selepas habis edah.Kalau tak percaya tanya Wan Azizah......main dengan puak-puak ni boleh bingai dibuat nya seluruh rakyat.

    ReplyDelete
  7. “Islam is not about following charismatic leaders and scholars. It is to follow a message. This message is asking you to be intellectually, spiritually, socially, politically independent… and courageous."
    Tariq Ramadan

    “Our task is to change the world for the better, not to adapt ourselves to the world."
    Tariq Ramadan

    ReplyDelete
  8. “Political Islam is an invitation and an intimation whose goal is to reach the general public and wants to impart the Islamic program in all its attributes and expanse and openness to the average Muslims who think that Islam is nothing other than prayer and fasting. We say to them that it is a way of life, a way of behavior, knowledge, action, noble principles, mercy, justice, kindness toward the weak, help toward the poor, council among the rulers and the participation of the people in decision-making."
    Dr. Mustafa Mahmud

    ReplyDelete
  9. "Islam is not about being physically visible. As Muslims living in the West, we need to have an intellectual and spiritual visibility. This is not about political activism; many of us are agitated, they are not activists. There is no vision, no center, no spiritual axes that we need. Being intellectually contributing to the future of our society is the very meaning of “La illaha il Allah.” It is where true freedom starts.
    At the end of the day, it is about being human beings, it is about following the footsteps of the Prophet ﷺ: being with Allah, serving Him, and doing the best for the people living in our country, be it the oppressed, the marginalised, women, or our own children.”
    A Quote By
    Tariq Ramadan

    ReplyDelete
  10. Mana dia geng samsung, biasa ramai dan rancak..
    Mungkin tajuk tak sesuai..
    Mungkin simpati dengan mic..
    Mungkin kena batang hidung sendiri..

    Apapun tahniah, belum ada bahasa standard.. maki hamun

    ReplyDelete
  11. Watch "Would Islam Make My Life More Difficult? ~ Muslim Revert" on YouTube
    https://youtu.be/rkhyiZYcmZ8

    ( 3:109 )   To Allah belongs whatever is in the heavens and whatever is on the earth. And to Allah will [all] matters be returned.
    ( 3:110 )   You are the best nation produced [as an example] for mankind. You enjoin what is right and forbid what is wrong and believe in Allah. If only the People of the Scripture had believed, it would have been better for them. Among them are believers, but most of them are defiantly disobedient.
    (3:113 )   They are not [all] the same; among the People of the Scripture is a community standing [in obedience], reciting the verses of Allah during periods of the night and prostrating [in prayer].
    ( 3:114 )   They believe in Allah and the Last Day, and they enjoin what is right and forbid what is wrong and hasten to good deeds. And those are among the righteous.
    ( 3:115 )   And whatever good they do - never will it be removed from them. And Allah is Knowing of the righteous.



    ( 62:1 )   Whatever is in the heavens and whatever is on the earth is exalting Allah, the Sovereign, the Pure, the Exalted in Might, the Wise.
    ( 62:2 )   It is He who has sent among the unlettered a Messenger from themselves reciting to them His verses and purifying them and teaching them the Book and wisdom - although they were before in clear error -
    ( 62:3 )   AND [to] OTHERS OF THEM WHO HAVE NOT YET JOINED THEM. And He is the Exalted in Might, the Wise.
    ( 62:4 )   THAT IS THE BOUNTY OF ALLAH, which He gives to whom He wills, and Allah is the possessor of great bounty.

    ReplyDelete
  12. Sampaikan al quran kepada mereka yang belum mengetahui...

    Pengampunan (At-Tawbah):6 - Dan jika seorang diantara orang-orang musyrikin itu meminta perlindungan kepadamu, maka lindungilah ia supaya ia sempat mendengar firman Allah, kemudian antarkanlah ia ketempat yang aman baginya. Demikian itu disebabkan mereka kaum yang tidak mengetahui.

    Jamuan (Al-Mā'idah):83 - Dan apabila mereka mendengarkan apa yang diturunkan kepada Rasul (Muhammad), kamu lihat mata mereka mencucurkan air mata disebabkan kebenaran (Al Quran) yang telah mereka ketahui (dari kitab-kitab mereka sendiri); seraya berkata: "Ya Tuhan kami, kami telah beriman, maka catatlah kami bersama orang-orang yang menjadi saksi (atas kebenaran Al Quran dan kenabian Muhammad s.a.w.).

    ReplyDelete
  13. Sapi Betina (Al-Baqarah):146 - Orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang telah Kami beri Al Kitab (Taurat dan Injil) mengenal Muhammad seperti mereka mengenal anak-anaknya sendiri. Dan sesungguhnya SEBAHAGIAN diantara mereka menyembunyikan kebenaran, padahal mereka mengetahui.

    ReplyDelete
  14. Betul. Haaraaammm.
    UMNOBN bersikap klepto aristokrat 1 hala hina rakyat, songlap. HARAM
    PAS bersikap 1 hala Taliban Brahmin, tumpang songlap, sokong UMNBN HARAM.

    Maka Rakyat tiada pilihan dlm pilihanraya14. Yang MUNGKAR JARAM PERLU DI GET OUT!!!

    ReplyDelete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..