Google+ Followers

Saturday, May 13, 2017

POLITIK MATANG PAS DIPERSENDA..

Sikap umno Selangor tidak selari dengan Ku Nan dan Najib yang mengalu ngalukan persefahaman dengan PAS.
Tidak mungkin juga sikap ini tanpa restu Presiden..
Atau sekadar umno Selangor gelojoh untuk melihat kerajaan negeri bergolak..






Belum sempat bernafas, Azmin pula bertindak...  






22 comments:

  1. Boleh ke kita wala dgn orang yg dula kata haram tapi la ni tak lagi? Mungkin perkattaan walaun terbit dari benda2 begini.

    ReplyDelete
  2. CAT 1 STADIOM LAGI MURAH DARI CAT GERBANG
    MAKAN ASKIM DALAM JAMBAN MACAM GAMPANG
    INI KAH MB YANG RAKYAT SELANGOR MAHUKAN
    MARUAH RAKYAT SELANGOR JGN DIPERMAINKAN


    BERAMBUSSS BARUA DAP@SINGAPORK PENSABOTAJ EKONOMI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5.36
      pahlawan samsung A9..tin kosong..maki org..strategi macam tu akan buat org lebih meluat..nak org sokong kasi le fakta..kejar KPI ke tuan?

      Delete
    2. 5.36
      najib punya angkara org lain disalahkan..sayang sungguh ko kat MO1 ye

      Delete
  3. BLOGGER NI YANG GELOJOH TUDUH "ORANG LAINLAK" YANG GELOJOH.BUDAK TADIKA PUN FAHAM, Bila mak ayah dah bercerai, takkan masih duduk dalam satu "kelambu/sekandang/serumah/sebilik". Masalah yang wujud reka cipta PAS/PKR/DAP, ngapa pulak UMNO / BN dipersalahkan?. Padan muka dia orangl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahli umno bamyak makan tauk tulah bodo fakta rknk bagi. Pencuri lagi mau simpan...kes banyak .bukti banyak lagi buat bpdo yelahhh umno kan bongok

      Delete
  4. Ikut tok kong PP, habis dipecat nya. Habis buat apa nak simpan biawak hidup. Dahlah tak sebulu/tak sebelanga, nak duduk semeja buat keputusan/perintah negeri Selangor. Rentikan ler. Memang muka korang tebal macam kulit KHINZIR.

    ReplyDelete
  5. Mungkin ramai yang telah lupa peristiwa yang berlaku hari ini pada 43 tahun dahulu termasuk ahli ahli serta pemimpin pemimpin parti politik Melayu terutama yang ditubuhkan kurang dari 10 tahun dahulu, PPBM lagi le...tak sampai satu tahun pun umur, mana nak ingat peristiwa yang berlaku 43 tahun dahulu....lupa atau buat buat lupa kerana mabuk kuasa atau macamana sekali pun nak jatuhkan jugak Najib Razak maka sanggup bersekonkol lah dengan sesiapa sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapu curi duit pun salah besar gak dee..tolong jangan jadu munafik

      Delete
  6. Umno selangor ada lsgi ker? Dengar dh tk da dah yg cari punlisiti murah jamal pak tongkol jer....noh omar ni siapa ooo dia ni bakal mb baru konon itu pun kalau menang la tapi kt slangor ker kt kl ker jangan harapla ingat k .toyo prangai macam toyol...gelila tngok umno curi..curi

    ReplyDelete
  7. Selangor .kelantan.pp cwmpor petak samagak kedah dn trngganu rakyatnya cetdik 2 ..tak betul jer tukar...takat janji manis jet baik tak yah...

    ReplyDelete
  8. Cuba baca fakta ini. Kalau tak percaya, boleh dapatkan dari sumber yang sah fakta-fakta di bawah;

    1. Malaysia berada pada kedudukan PERTAMA sebagai Negara Terbaik Untuk Pelaburan 2017. Kajian ini dibuat oleh BAV Consulting, Y & R Young & Rubican.

    2. Malaysia berada pada kedudukan KE-3 dari 80 negara terbaik untuk memulakan perniagaan 2017. Kajian ini dibuat oleh BAV Consulting, Y & R Young & Rubican.

    3. Malaysia berada pada kedudukan ke-8 dari 136 negara dengan perbelanjaan kerajaan yang paling cekap 2017. Kajian ini dibuat oleh World Economic Forum.

    4. Malaysia berada pada kedudukan KE-23 dalam senarai negara yang mempunyai idea inivatif dalam ekonomi berdasarkan Bloomberg Innovation Index 2017.

    5. Laporan World Bank pada Disember 2016 meramalkan ekonomi Malaysia akan berkembang sebanyak 4.3% pada 2017.

    6. Lim Kit Siang pernah menyebut Malaysia sebagai 'Failed State' dalam kenyataannya pada Malaysiakini pada 5 Februari 2017. Tun Dr. Mahathir Mohammad juga pernah meramalkan Malaysia akan muflis seperti Argentina pada 11 September 2014. Kemudian meramalkan lagi Malaysia akan bankrap pada 31 Disember 2015. Semua tuduhan dan ramalan ini TIDAK BENAR belaka.

    7. Jumlah eksport Malaysia pada suku tahun 2017 terus meningkat menurut data dari MITI. Eksport Malaysia ke negara Asean meningkat 23.9% dengan nilai RM66.4 billion. Eskport Malaysia ke negara China meningkat 39.9% dengan nilai RM29.1 billion. Eskport Malaysia ke negara Kesatuan Eropah juga meningkat 22.2% dengan nilai RM23.62 billion. Jumlah keseluruhan nilai eksport adalah RM119.2 bilion. Jumlah ini untuk suku pertama tahun 2017. Tidak mustahil nilainya meningkat kepada RM500 bilion hingga akhir tahun ini.

    Berdasarkan kepada fakta ini, negara luar masih percaya untuk berdagang dengan Malaysia dan tidak mempercayai tuduhan yang dibuat Kit Siang dan Mahathir. Hanya Mahathir dan Kit Siang yang mahu orang luar dan rakyat negara ini jangan percaya. Kalau bukan pengkhianat, nak gelar apa lagipun tak tahu....

    ReplyDelete
  9. Anon 4:14 AM.... terbaik dari anda dengan fakta fakta yang di bentangkan oleh pihak ketiga yang professional.
    Tapi rasanya Pakatan Harapan termasuk KD tak akan dapat terima fakta fakta diatas melainkan segala yang buruk mengenai negara ini.

    ReplyDelete
  10. http://malaysianaccess.com/china-announces-silk-road/

    good bye Amerikana..uncle sam.. imf.. world bank.. EU... good bye... welcome BRICS... Brazil Russia IndiaChina South Africa..

    ReplyDelete
  11. Yg dlm filem 40 juga lanun nya
    40 dulu 40 skrg berbelit dikepala
    Yg dulu Ketua naik basikal mini
    Yg sekarang naik A9 Audi.

    Yh dulu duduk dlm gua.
    Yg skrg dlm majlis dan syura
    Yg dulu sembunyi dalam.tempayan
    Yg skrg, megah curi berdepan.

    Yg dulu ketuanya Ramlee
    Yh skrg kepalanya Eddy
    Yg 40 dulu lanun bersendiri.
    Yg laani ,berjemaah dgn pencuri.

    Moga rakyat sempat bangun, berdiri
    Tolaklah puak aristoklepto dan lobai tak sadar diri.
    Kita tidak lagi ada pilihan.
    INI DEMI MASA DEPAN.

    YA ALLAH SELAMATKAN MALAYSIA, DAN RAKYAT, TANPA KIRA KAUM ATSU AGAMA.
    ...Demi anak.cucu

    ReplyDelete
  12. Laarr...memanglah DAPig-led Pakatan Hopeless akan mempersendakan setiap gerakan PAS! kalau tak senda orang tak panggil DAPig pulak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. persenda dgn londeh lain.
      608 tak faham,pergi main di mukemut atau akbar hanukkah.
      Jgn lupa utusan dan tv 3 quarter mad tu. haha, budak2 pun dikerah masok kd.
      klepto brahmin must go !

      Delete
  13. ..belum campur Klepto-MahaKUTTY & Klepto-Kit SIAL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. panaz? stock butir tahik low byk lagi kah? lobai dok minta tmbah peruntukan tu.
      Kim Jong Nam , Kim Jong Il, Kim Jong Un, Kim Jong Jib, Kim Jong Ziz ramai kat Beijing tu. Jual apa pulak tu, MCA dh lantek cadre CCP caw Malaysia tu.
      Chin peng mesti hepi kan 817?

      Delete
  14. Anon 10:13 PM.... kalau nak berbahas, berbahas le betul betul. Dok asyik merepet je macam budak sekolah....IQ tahap Mahfuz Bean je.

    ReplyDelete
  15. cuba kita perhati tulisan kd. dia hanya tumpukan kepada puji-pujian kepada sosok batang tubuh mahathir dan dap tanpa direct kepada ppbm atau kit siang dan guan eng. bukan apa, kd dah nampak ada cacat cela dalam organisasi parti bunga bergerak. presiden dah macam tunggul. apa kapasiti pengerusi bercakap terlalu banyak sehingga presiden parti hilang suara? lepas pengerusi cakap, disokong pula oleh timbalan presiden. presiden simpan dalam peti sejuk beku. maka kini timbul desas desus presiden ppbm nak keluar parti. desas desus itu timbul sebagai gambaran tidak berfungsinya presiden selaku presiden. bayang2 pengerusi terlalu besar dan gelap sehingga menutup terus ruang fungsi presiden. kd juga tidak mampu untuk memuji lebih2 kit siang dan anaknya guan eng. yelah, kedua beranak itu akan menimbulkan lebih banyak rasa tidak puas hati melayu. lagi puji kit siang dan guan eng, lagi teruk la potensi melayu sukakan dap. jadi kd ambil langkah membuat pujian kepada dap secara umum. sambil mengakui selama ini dia tersilap menilai dap. sebenarnya dap adalah parti yang bagus dan terbaik yang pernah ada di malaysia, cuma propaganda umno sahaja yang menggambarkan dap ni teruk. walaupun selama lebih 22 tahun tun mahathir mengatakan bahawa dap ni teruk tapi kini tidak lagi. tempoh lebih 22 tahun itu tun mahathir langsung tak tahu kebaikan dap. 22 tahun mahathir tak mampu belajar menilai kebaikan sebuah parti yang berjuang untuk seluruh rakyat malaysia tak kira cina, india atau melayu....

    ReplyDelete