Google+ Followers

Tuesday, May 2, 2017

TERIMA KASIH INI SAHAJA KAH (?)




Bantuan kerajaan melalui pertolongan umno kepada PAS Hadi samada parti atau peribadi sudah tentu bukan sekadar Pembentangan RUU355, Hadi patut sentuh banyak perkara lagi dan banyak lagi terima kasih.

Kena dedahkan banyak lagi kerjasama yang telah dibuat dan yang akan dibuat,  samada yang gelap atau cerah,  samada antara empat mata atau banyak mata, dalam atau di luar negara... .. Bukankah semua itu untuk kesejahteraan Melayu dan Islam.


18 comments:

  1. Monolog Ayohbetulah Eddy Wang Kin Cin (*sepupu Ayoh Pin Tay Ko besar)

    ...Terima Kasih Jibby Jenglot kerana menggunakan perkhimatan Ayoh utk halor saka WangEngDeeBee.
    Sebagai bunus, ayoh bui 2 boto Air Japi Mujarak. Air suci ini jgn lakah. Ia dibuak dari Air Kingcin Ayoh yg dijapi cukup dan diembun 6 mlm selasa.
    Cara guna, sapu muka dan minung secaca setiap pagi. Habih, datang mula, Ayoh top up blk.

    Hidup Jibby Jenglot & the Songlaks !!

    ReplyDelete
  2. Astagfirullahalazim, ini lah jadi nya bila semuanya nak dijadikan modal, semuanya nak dijadikan isu. Hj Hadi setakat cakap terima kasih kpd kerajaan pun nak di putar belit.
    Cakap sedikit salah, berterima kasih sebakul pun salah.
    Ada masaalah kerohanian kut ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah kenal pura ,maka tak kan nak cinta mungkar. Ko cinta mungkar ker?

      Delete
    2. Anon 3:33, tanya pun salah?
      Rasa bersalah ke?
      Ada buat salah ke?

      Delete
    3. anon 333.. itulah balasan kepada manusia yang suka memaki orang.
      dulu 1981 masih muda..berapi2 dgn amanat haji hadi..cakap dia sorang je yang betul.
      sekarang dah tua nampak sangat krepotnya.. tapi masih juga riak cakap besor bahkan semakin menjadi pulak putar belit nya.

      Delete
  3. Anon 4:01 AM.... bertanya tu tak lah salah tapi buat buat tanya tu yang.. dot...dot... dot sikit.

    ReplyDelete
  4. Yang penting budak budak chai hilang hujah dah..

    ReplyDelete
  5. Kehadapan Mr J dan Kuncu Cacai,
    You can lie,
    You can pretend muka tebai,
    You can keep trying without shy,
    But WE know, inside you cry...
    UMNOBNPAS is going to bye bye.
    Dalam bilek besi menyesai,
    Q7 A9 semua dah tak boleh pakai...

    ReplyDelete
  6. Dasar balaci dap..Dpt arahan dari Dr org ats dap tuk serang pas habis habisan walau sbnrnya serangan menserlahkan kedunguan diri sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nukilan pakar C&P Datuk Seri TONG SAM PAH.
      Sepupu Anak Butir Jho TAHIK LOW.

      Salam Ya Selam

      Delete
  7. dalam ketaksuban berpolitik ni kebanyakan melayu Islam ni lupa. apa yang mereka lupa? mereka lupa dan dialpakan dengan penceritaan kebobrokan satu pihak lain dan sentiasa diulang-ulang. tak benarpun tak apa, asal diulang-ulang banyak kali sampai nampak jadi benar. apa yang sebenarnya mereka lupa ialah tentang agenda besar parti cauvanish dap untuk memecahbelahkan perikatan melayu Islam. dap tahu bahawa ikatan melayu dan Islam dalam pas kuat, oleh sebab itu mereka berusaha untuk memecahkan kelompok pas. maka itu, kejayaan besar dap bila wujudnya parti amanah. satu lagi parti melayu Islam yang kuat ialah umno. maka modus operandi ialah dengan memecahkan kekuatan umno dengan mempropagandakan keburukan presiden umno dan bn berulang-ulang. yang benar dan yang salah dijamakkan sekali, biar nampak konsisten. akhirnya, terpecah juga umno sehingga wujudnya bersatu. berjayalah dap kerana dapat memecah-belahkan umno. tapi Allah maha hebat, umno yang terpecah dan pas yang dipecahkan rupanya menjadi ketakutan pulak kepada dap kerana kedua-dua parti yang dimangsai oleh dap menunjukkan bibit-bibit bekerjasama. melalui ruu355, pas-umno sependapat. yang lainpun akan menyusul. jadi kepada warga melayu-Islam, sedarlah bahawa ketika mana kita bersungguh berteriak bahawa pemimpin melayu kita dimomok-momokkan sebagai buruk dan busuk (tak tahulah betul ke tidak), ada agenda besar dap untuk mengambil alih penguasaan politik tanah air kerana mereka telahpun menang dalam bab ekonomi. jangan lemah fikiran bahawa nanti dap hanya bertanding kurang daripada 100 kerusi parlimren, macamana hendak menguasai putajaya? tak susah beb, dengan menjadikan melayu sebagai cai dan kadam untuk kepentingan dap. bukan susahpun kalau nak ambik sedikit masa berfikir.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju..tp balaci dap MN ambik peduli biar melayu mampos pn blh..Agenda dap dari dulu

      Delete
    2. Nukilan pakar C&P Datuk Seri TONG SAM PAH.
      Sepupu Anak Butir Jho TAHIK LOW.

      Salam Ya Selam

      Delete
  8. Setuju sangat dengan Anon 7:50 PM.... ingat DAP ingat 13 Mei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nukilan pakar C&P Datuk Seri TONG SAM PAH.
      Sepupu Anak Butir Jho TAHIK LOW.

      Salam Ya Selam

      Delete
  9. Bangang punya Kluang man dh lebih 24jam artikel baru tk keluar lagi..dedak dh tk masuk gamaknya?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nukilan pakar C&P Datuk Seri TONG SAM PAH.
      Sepupu Anak Butir Jho TAHIK LOW.

      Salam Ya Selam

      Delete
  10. Hadi apabila mula belajar berbohong depan wartawan ...terketar ketar takut..apabila dah campur dengan pakar macam air he ...selamba��

    ReplyDelete