Google+ Followers

Saturday, May 6, 2017

TERPAKSA PERCAYA











Sedar tentang umno yang dilabel selari dengan rasuah,  tekad ku nan disambut baik.  

Jika BN dipilih semula sudah tentu muka tembok,  muka pecah rumah,  lanun dan segala muka puaka akan tiada,  tidak pasti berapa peratus calon lama akan kekal selepas disaring. 

Bagaimana dengan Tukang Saring (?)


11 comments:

  1. Yang tukang saring jer? Kepala saring?

    ReplyDelete
  2. Itu lah yang dinamakan.... meng negatif kan yang positif. Membesar kan yang kecil. Meng isu kan yang bukan isu.
    Sampah sampah Pakatan Harapan di sapu dilungguk ke bawah carpet. Isu isu berkaitan Pakatan Harapan di bisukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 741, jangan lupa, mwnafikan hakikat.. Denial stndrome

      Delete
    2. 741 knp anda tak angkat kapet tu...buka blog sendiri... Nak juga tau apa Yg anda tau Yg kita orang tak tau...

      Delete
    3. 741, minta la UMNO buka ruang komen kt Mykemut tu. Biar telus dulu, baru ko bokeh saring, bukan sarong. Boleh la takkan tak mau feedback percuma? Kasi buka kita tandang.
      Srbelum saring rasuah, saring tgk TG tu Ori atau Clone.
      Boleh 741? Noleh kan?
      Apa ?! tak boleh ? Habis Parti Klepto pun dah mcm Paryi Melayu Brahmin tu jugak ler?!
      TOP DOWN, NO SPEAK , NO THINK..
      JUST LISTEN & FOLLOW.......Right or Wrong.
      Lembu la kalu yg sanggup mcm ni, baiii.

      Delete
    4. 11.07 RBA bhasa Kasi elok la..tongang langang bhs melayu

      Delete
    5. !223.
      Hujah 0,Fitnah 100%.
      RBA? ..fitnah main tembak
      Attack ejaan dan bahasa, mcm budak2

      Kesinpulan:

      Sia2 masuk komen,
      tak ada hasil yg bileh dikongsi.
      tak ada daya timbal balas utk respon.

      Markah:
      FAIL & bersifat irrational bagai org marah atau gila.

      Puak mcm ni nak oerintah negara?
      Sendiri mau ingat, kata acapan.

      YA ALLAH SELAMATKAN LAH MALAYSIA DEMI ANAK CUCU.

      Delete
  3. Cakap bangang ku nan tu ibrarat keris menikam diri sendiri..
    Pas juga patut ikut cakap ku nan.. baru boleh jadi bff ..

    ReplyDelete
  4. Anon 214. Lebih kau tunjukkan aku mana pemimpin umno yg bersih rasuah daripada kau dah merapu dan hilang hujah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry bukan 214, anon 12:23

      Delete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..