Google+ Followers

Tuesday, June 13, 2017

KALAU POKOK BERGOYANG, KALAU TAK ANGIN, TENTU ADA MONYET..



Sebenarnya rakyat Malaysia pun tak percaya sangat kepada SR tetapi sikap pemimpin kerajaan Malaysia sendiri MEMAKSA untuk rakyat percaya. 

Tuduhan bertalu SR tidak dibalas dengan jawapan,  sunyi sepi, dan janji nak saman pun habuk tak ada,  bagaimana tak percaya?? 

Dan kalau diminta buat pilihan,  antara salleh dengan SR,  siapa yang lebih boleh dipercayai.. (?) 

Kalau debat pun asyik lari,  asyik sembunyi.. Rakyat nak percaya siapa? 


14 comments:

  1. http://hajihassanomar.blogspot.my/2017/06/selepas-berbuka-puasa-boleh-liwat-ke.html?m=1

    LEPAS BUKA PUASA BOLE NYONDOL MCM BABI..?
    BARUA HARAMJADAH TENGGELAM DLM DUNIAWI..
    PRU 14 MASA TRRBAIK UNTUK AJAR PUAK INI
    HAPUSKAN MEREKA HINGGA AKAR UMBI...

    BERAMBUSSS...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat agaknya si anon 1:33 ini berpuasa hingga ada lesen nak maki orang.

      Kalau pendedak, tak maki tak sah... Makan duit lanun le katakan

      Delete
    2. Agenda Yahudi nak jatuhkan pemimpin Melayu dan Islam. PAS dah jadi mangsa

      Delete
    3. Anon 3:53, yang ujudkan 1mdb tu najib, bukan yahudi.
      Yang kelepek duit pun laki bini, bukan yahudi..

      Tak perlu yahudi, pemimpin otu akan jatuh ke dalam lubang yang digalinys sendiri

      Delete
  2. Klu dah tak sedo diri cara lembut x jalan.. cari maki Jer baru nak faham.... maki bertempat....

    ReplyDelete
  3. Monyet cuma goyang dahan jerr atau pokok kecik.... dlm goyang dahan tu sebenarnya dia menunpang...bnyak perkara..dasar monyet x reti bahasa.

    ReplyDelete
  4. Antara dua mulut tu, mulut sk atau mulut sr, mulut sr lebih diyakini kerana banyak maklumat dinafikan ada benarnya selepas penafian tiada fakta.

    ReplyDelete
  5. kapal dah banyak bocor beb. tembus sana berlubang sini. jadi aku nasihatkan tolong repair baik2 yang mana bocor dan yang mana nak pecah tu. jangan sibuk jaga tepi kain orang. esok lusa kapal tenggelam, apapun tak tinggal. katam sudahnya....

    ReplyDelete
  6. Kalau penyokong² pemimpin jenis akhlak maki hamun, bagaimana rakyat nak hormat dan percaya pemimpin mereka.

    Ini jenis penyokong yang merosak pemimpin mereka sendiri.

    ReplyDelete
  7. Maka sukalah jika nak sanggup kamu2 terus JILAT lagi TAHIK LOW yg Jijik itu.
    ALLAH dah tunjuk secukupnya.
    TIADA satu pun alasan yg boleh menyangkal kebathilan puak yg masih mendukong biawak mungkar. Biar siapa sekalipun,
    Dari yg teratas Sultan, Mufti, Lebai,Jakim,Media ,tak kira siapa saja, terutama dalam UMNO,PAS.
    Kamu TIDAK ada alasan lagi.

    Semburlah ayat, hadis apa sekalipun.
    Dah pun berkudis bibirmu.
    Dah jadi satu hina pd setiap balasan hujah kamu.
    Agamamu, imanmu semua wayang yg akan jadi bara pada api neraka. Anak Cucu Cicitmu seharusnya akan muntah utk sebut nama2 kamu.
    Itu pilihan kamu. Memang SIAL.
    JIKA PUASA,PUASA MU ITU HANYA LAPAR DAN DAHAGA SEMATA2. Jika Umrah Haji, ia lawatan semata2.
    TAUBAT LAH, SINGKIRKAN LAH Pemerintah penipu penyonglap. Untong dedak tidak bawa apa barakah pun.
    ALLAH DAH TUNJUK, RAKYAT TAGEH TUNGGU ALLAH KUTIP ...Seorang demi seorang.

    ReplyDelete
  8. Entah hapa-hapa yang diracau nya 2.18 am ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. 745, ko bangang, mana tau apa? RmYang racau royan tu hang la. Sel otak mampos sebab telan Butir Tahik Low.

      Delete
    2. 9:15 ni keturunan apa ntah. kalau menulis tidak disertakan maki hamun bukan dialah. mungkin cara hidup dia dah memang macam tu. ajak ayah makanpun memang dengan gaya maki hamun. kita terimalah kebiasaan dia. maki hamun ni dah jadi makanan ruji dia. moga dia bahagia.

      Delete
  9. Assalam Bro,kepada semua penyokong PPBM adalah dinasihatkan agar menjauhi daripada sikap tidak sopan terutama di Bulan Ramadhan yang mulia ini.Marilah kita tingkatkan usaha dan iltizam kita untuk memenangi PRU yang akan datang ini.Kita tidak perlu mengeluarkan kata-kata kesat kepada lawan kita.Marilah kita bersikap toleransi agar kita dapat memenangi hati lawan kita.....ayuh rakan-rakan.Buang sikap benci membenci dan banyakkan bertolak ansur....

    ReplyDelete