Thursday, June 8, 2017

DAH TAK ADA IDEA LAIN KE APA..

PH bertelagah tentang calon PM..
Tu je lah yang dok copypaste ulangtayang blogger pendedak..
Aku nak ketawa berdekah dekah sampai berapa kali????

Aku cadangkan pemimpin PH cubalah kunci mulut,  ikat kakitangan seminggu dari hal politik... Boleh jadi puak ni kebulur sebab dah tak ada bahan nak tulis..

Isu FGV yang sedang melanda sekarang antara isu terbaru selain 9.5J seperti laporan SR sudah cukup memberi kesan moral yang negatif dan rendah menjadikan serangan mereka tumpul.

Jangankan rakyat bandar,  makcik peneroka pun dah tak makan temberang mereka.

2 comments:

  1. Aku setuju kd.pemimpin pH sepatutnnya buat pendedahan habits habisan keatas najib. Terlalu banyan isu nk ditulis yg terbaru isu fgv Dan syafie abdullah.guns peluang sebaiknya Dari bertekak siapa bakal pm.kalau najib x jatuh bakal pm JD mat Benin saja.ingat rakyat bukan saja sedang tengok APA yg KANU but tetapi mereka menilai setiap langkah kita. Rakyat nencari yg terbaik,jadi wahai prmimpin pH jadilah orang yg terbaik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Justru itu.....ini ada berita gempar menggembirakan bagi negeri2 yg menyokong PH.

      June 8, 2017 by Suara Kebenaran

      PH BUKTIKAN KELUHURAN BUKAN OMONG KOSONG SEPERTI NAJIB/umno/bn DALAM MENANGANI KEPERITAN GST KE ATAS RAKYAT MENGHADAPI RAMADHAN & AIDIL FITHRI

      Berbeza dengan propaganda yang dimainkan puak puak UMNO, rakyat Selangor rata-rata berbangga dengan bonus 2.5 bulan gaji yang dibayar kerajaan negeri kepada kakitangan awamnya.

      Sekalipun hanya sebahagian kecil (18.000 orang) daripada keseluruhan 7 juta rakyat Selangor mendapat bayaran tersebut, tapi itu sudah cukup untuk membuatkan mereka bangga kerana dalam negara ini hanya Selangor dan Penang saja yang mampu membuat pembayaran sebanyak itu.

      Johor apa ada..Kelantan apa ada, Pahang apa ada, Perak apa ada, Kedah apa ada, Melaka/NS apa ada, Sabah & Sarawak apa ada.......?????

      Siti Halijah, surirumah berusia 57 tahun dari Paya Jaras berkata “Saya berbangga kerana kerajaan negeri dibawah pimpinan DS Azmin mampu membayar bonus yang tinggi kepada kakitangan kerajaan negeri”. Kartiresan, peniaga kasut dari Klang pula berkata, bonus yang dibayar kerajaan negeri kepada kakitangan awamnya mampu melonjak ekonomi Selangor.

      Image result for abdul rahim selangorAbd Rahim dari Sabak Bernam pula berkata, pembayaran bonus ini adalah bukti kecemerlangan pimpinan kerajaan negeri dalam menguruskan ekonomi Selangor. Sementara Lee Wan dari Damansara pula mengulas, Selangor benar-benar telah menjadi negeri yang begitu seronok untuk didiami melihat kepada pola penghijrahan rakyat Malaysia untuk bekerja di negeri tersebut berikutan pembayaran bonus yang tinggi ini.

      Husni Abu, penyelia kilang dari Bestari Jaya pula berharap, pembayaran bonus yang lumayan ini akan mampu menambah minat majikan swasta untuk menirunya dan seterusnya seluruh rakyat Selangor juga akan mendapat bonus 2.5 bulan gaji seperti yang dinikmati kakitangan awam negeri.

      Hidup PAKATAN HARAPAN....HIDUP RAKYAT.....!!!!

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...