Google+ Followers

Friday, June 9, 2017

KENA TAHU DOSA KECIL DAN BESAR TETAP DOSA TAPI ADA BEZANYA..

Aku sokong pecacai yang siang malam sedang mencari salah laku lim guan eng dan azmin, kalau boleh kejar sampai ke lubang cacing. 

Tapi janganlah sekadar bising tanpa bukti,  lagipun guan eng dan azmin bukannya kebal dan kalis undang-undang dan mereka pun tak cukup wang nak beli semua orang. 

Buatlah kerja suci mulia itu hingga guan eng dan azmin terseret ke mahkamah dan jadikanlah modal politik untuk rampas pulau pinang dan selangor kalau rakyat berkenan. 

Tetapi semua itu jangan ingat berbaloi dan boleh halalkan skandal terbesar dunia. Itu bangkai gajah beb.. Mana boleh rakyat lupa,  bau makin menular satu demi satu.. Nak minta maaf pun sudah tertutup. 

Tetapi puak pecacai ni aku yakin sangat, tulis dan sokong sebab masyuuukkk, bukan pasal kebenaran pun. Mereka ini golongan yang tidak mati,  hidup selamanya sebab tu tanah kubur tak jadi peringatan dan takut. 

3 comments:

  1. Sebelum masuk kubur kena ingat no ahli. Kalau tak ada no ahli susah nak maduk syurga.

    ReplyDelete
  2. blogger 6%..nak publish komen pun tak berani..syok sendiri..kadang2 buat tajuk post pun macam budak tak sekolah...ntah2 takde org baca pun...

    ReplyDelete
  3. betul bro. saya setuju. kalu salah ambil la tindakan. ag, sprm, igp semuanya dilantik oleh agong dengan nasihat pm, bukannya nasihat km atau mb. sila ambil tindakan segera kerana kita memang tak mahu semua pemimpin yang rasuah, pencuri, klepektokrasi dan segala salah laku. jangan la pilih memilih bulu parti politik. ambil la tindakan tanpa rasa takut nak kena pecat jawatan, jangan main sebut tanpa bukti jelas seperti sejelas fakta kes 1mdb, src, felda, fgv dan sebagainya. bukti air liur a9 bolehlah dapat dari tsam atau mat maslan, sk, ag, tambah nazri. cuma boleh beri keyakinan pembaca tak.

    ReplyDelete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..