Google+ Followers

Saturday, June 3, 2017

KENAPA PULA PAS SEBOK PASAL. PAKATAN HARAPAN

Siapapun calon PM Pakatan Harapan sekecil kuman pun sudah tidak ada kena mengena dengan PAS..

Macam hidung tak mancung,  pipi disorong

Ampusana ampusini elok kekal bersama umno.




Apakah PAS berkecil hati kerana nama Hadi Awang sepatah pun tidak disebut sebagai calon PM dari pembangkang.. 

8 comments:

  1. Amboi macai taksuub nye pada Aboya Maderr.. Jemaah Al Arqam pun tak setaksuub macai Aboya MAderr..
    PAS bagi pandangan je.. apehal ko meroyan marah sgt.. betol lah takkan ko nak penyamun tua berusia 92 tahun jd Pii Emm.. akal dia dah ke laut.. camne nak tadbir negara serba moden macam sekarang.. tak puas lagi ke menyamun harta negara??

    ReplyDelete
  2. Otak lau dah letak kat lutut mmg camtu laaaa...bg pandangan puuuun jd salah

    ReplyDelete
  3. Kikiki.. bila hentak pas tak sedo diri bila pas usik sikit mamak kutty pandai olak busy bodi... kikikiki.. klu bab maki hamun slama ini blogger haprak ni yg paling terkinja kinja dng blogger budin... kikikiki..

    puiiiii.. padan muko... baru sikit krna game...meroyan royan... kikikiki

    ReplyDelete
  4. lalat Ehnain dan ulat Kiuseben dah pening, punggung pati sendiri dh berbutir2 melepat Tahik Low.
    Media haramkah, utusang ,maikumut seangkatan tidak pula berani buka cerita Sharpy Abola rm9.5m rapat.
    Kisah Sharpy urus jenazah Najadi pun take cover ketat.

    Asyik kerja kena jilat jubo jibby, UMNO , cuba tegak BeNang lendir.
    PaS pun main kayu tiga suku, pak pndir.

    Penyokong UMNOPAS dah lari.
    Baki tinggal anak butor tahik yg patuk kutip najis dan daki.

    Kesiannya, terpaksa menongkat Mungkarjelas dalam bulan yg mulia.
    Kalau Ramadhan pahalanya berganda,
    Maka dosanya pun bertimpa2.

    Blog sendiri dah jadi usang.
    Agama dan budaya Melyu memang dalam longkang.
    lalat Ehnain dan Ulat Kiuseben masok maki diblog orang.
    Semua kerana ketua lanun samun wang.

    ReplyDelete
  5. lebai hadi tak mampu nak pegang jawatan PM malah jadi MB untuk kali ke2 pun tak layak..

    ReplyDelete
  6. Pelik juga, budak2 umno meroyan sakan dari budak2 pas...

    Dapat dedak kiri kanan kot, nak beli baju raya anak bini, insaf sikit bro..

    ReplyDelete
  7. pas bukan le meroyan macam yang kau sangkakan wahai kd. pas bagi cadangan je. berilah pada orang lain selain mahathir, dah tua sangat gamaknya. yang muda2pun ramai. hadipun dah tua jugak, jadi tak perlulah kata pas meroyan. sabar dan jangan gopoh bro, nanti semua terlepas.

    ReplyDelete
  8. knp nak bagi pandangan kepada parti yang ditolak untuk bekerjasama...jgn dok sibuk hal org lain..betulkan dulu parti sendiri yang tiada pendirian..dulu kafir..skrg dah kawan baik dah..tu le gunakan lagi agama untuk takutkan org..sekarang, lendir ludah sendiri terpaksa jilat..kesian..pas pis pus..90 juta tu..tok lebai pun boleh dibeli skrg ni ye..tp bila ceramah, fuhh bukan main lagi hebat..habis ayat al quran keluar...

    ReplyDelete