Google+ Followers

Friday, June 2, 2017

MAHATHIR PM SEMULA HAHAHA

Aku tersenyum apabila Tun memperakuinya kerana semua itu adalah psikologi politik yang mencemaskan musuh... 

Itu baru Tun batuk.. 
Kikikiki

23 comments:

  1. Tun mamak batuk keluar kahak ajerrr... tak bawak demam bursa saham.. indeks... yg naik indeks barua DAP@SINGAPORK. . Kikikikiki

    batuk berkahak diludah jilat balik... puiiiii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello bro..kau pun mcm dah bergegar telur..baru batuk je..kau mcm dah meroyan..hahaha

      Delete
    2. Hahaha.. Betul tue 5.38

      Baru jer tulis artikel seringkas ini, 4.13 dah terpekik tergolong meroyan sakan..

      Hehehe

      Delete
    3. Anon 4:13 penyedot air mani Lanun Bugis

      Delete
  2. Bila jer baca Kutty bakal PM sekali lagi.. tetiba HP ni bergegar brooo.. tatau samada HP pun takoot atau HP pun tak tahan ketawa sendiri.. nape yeek.. tetiba HP bergegar ... kikikikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hujah yg paling dangkal.. Sinisan kebudak-kebudakan

      Setakat nie jer hasil penulisan ko.. Mencaci dgn panggilan jelek dan diikuti dgn kiasan/perumpaan tahap gurauan budak2 sekolah.. "HP tak tahan ketawa sendiri"

      Patut lar najib pernah kata dulu jgn jd BANGANG..!

      mungkin ko adalah salah seorg cybertrooper BANGANG yg najib maksudkan tu kot..

      Matang dan bijak sikit la bro.. Setakat hujah mcm nie..

      Cuba lagi.. Hehehe

      Delete
    2. Ni mesti hp jenis samsung A9 yang dibedi hasil rompak duit rakyat tu

      Delete
  3. Kalau Tun jadi PM betul2 pun apa salahnya?....beliau tetap masih disokong.Yang tak sokong hanya Najib dan kuncu2nya.Tun perli pun ramai doh yang terberak ...terkencing....kesian,kesian puak2 ni...bangang tak habis2!!...

    ReplyDelete
  4. Hanya yang masih pakai lampin pada tahun 90an yang tidak berbangga sewaktu Tun M jadi PM Malaysia. Masih teringat setiap hari dok tunggu depan TV nak dengar apa saja jawapan PM secara spontan pada setiap isu negara. Bukan macam sekarang, kena tutup TV tak larat nak dengar pendedak bodoh cuba memperbodohkan semua orang.

    ReplyDelete
  5. Pemakai lampin masa zaman tun adalah pemakan dedak ... sekarang ni anak2 sekolah tadika pun pandai membezakan tun dan najib...tok najib n nenek ros dah jadi bahan jenaka kanak2...

    ReplyDelete
  6. Bila T M kata dia bersedia menjadi PM, ramai pulak pimpinan PKR yang meroyan, pimpinan DAP dan PAN membisu.... mengapa ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada prinsipnya semua parti boleh menamakan PM pilihan masing masing, mempertahankan dan akhirnya akan diputuskan atas kebijaksanaan.
      Siapa meroyan???

      Samada Anwar atau Mahathir atau sesiapa yang lain layak untuk dicadangkan menjadi PM kerana semuanya berciri lebih baik dari Najib.

      Lebih penting, untuk dipilih dinamakan sebagai PM tidaklah perlu tabur dedak, dipilih berdasar kelayakan, bukan dipilih kerana tabur dedak untuk kaberap hilang integriti dan kelayakan.

      Delete
    2. ....aku setuju segalanya akan diputuskan atas kebijaksanaan. tapi hakikatnya cara kerja dan statement yang keluar dari pakatan selalunya kurang bijak. bila nak jadi bijak bro? tunggu lepas pru14 ke baru nak nampak bijak?

      Delete
    3. "saya keluar umno tetapi tidak akan bersekongkol dengan dap"...tak lama kemudian beliau berpakat dengan dap.
      "saya dah tua dan tidak mahu menjadi pm. cukuplah lebih 22 tahun saya menjadi pm"...tak lama lepas tu beliau sanggup menjadi pm semula...

      ni bukan kebijaksanaan ni bro, ini lawak jenaka.

      Delete
  7. Tapi bait bait ayat macam tak suka je, kih kih kih.

    ReplyDelete
  8. Hmm disaat patut focus benda lain tapi dok sibuk nak kekal legacy keluarga. Ini lah orang yang membawa banyak keburukan dan hasilnya kita kena hadap sampai kini..IPP Toll Proton. Beliau nampak gagah sebab zamannya tiada ledakan maklumat. Nak tahu info kena baca suratkhabar dan RTM.. Agaknya kalau masa tu ada whatsapp dan FB mahu hancur diri nya disebabkan oleh isu seperti memali perwaja . Ini asyik penuh dengan ISA aje nak tutup mulut pembangkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 10:17. Sekarang ni semua canggih dan Tun tanpa kuasa, kenapa masih hebat berpengaruh?????

      Delete
    2. Kalau Tun terus perintah, kita akan jadi juara IT dunia..

      Alibaba.com pun akan datang berguru.. Sekarang terbalik

      Delete
    3. tun sudah tidak konsisten macam dulu bro. mungkin faktor umur barangkali. yang lebih muda dah tak ada ke?

      Delete
  9. Konsusiten.. .skarang ni bukan jadi hal tun jadi pm ke edak.masaalahnya pencuri kena bawak ker mahkamah kenakah diaduli. Kalau tak yah crita la wahai ahli umno yg bangang korang dh jadj puak munafik dh tahu salah pun diam ..tu yg umnogok tu umno bongok

    ReplyDelete
  10. Suruh Tun M komen sikit pasal Sivarasa masuk dan berucap di ruangan utama solat masjid kg Melayu, subang boleh tak

    ReplyDelete
  11. Anon distas ni awat yang hang dok kemarut srh Tun komen pasal Sivarasa masuk masjid tu,lepas tu bila Tun silap komen sikit mulalah pakat2 dok hentam Tun .Dasar hati busok akan terus membusok lebih dari tahi dan bangkai babi....

    ReplyDelete
  12. Sebenarnya pemimpin pemimpin parti parti dalam pakatan harapan dari parti PKR, DAP dan PAN sekadar berlakun dihadapan Tun Dr M seolah oleh mereka setuju dengan pandangan dan nasihat Tun Dr M. Mereka hanya mengguna pengaruh beliau yang masih ada di peringkat grassroots.
    Sebenarnya apa yang penting adalah menang PRU 14. Tun Dr M dipergunakan oleh mereka untuk tujuan tersebut.
    Apabila PH menang, yang akan dilantik sebagai PM bukan Tun Dr M, beliau hanya akan dilantik sebagai penasihat sahaja yang tidak ada apa apa kuasa.
    PH akan memerintah Malaysia mengikut acuan mereka sendiri, TIDAK akan mengikut acuan Tun Dr M kerana mereka tahu Tun Dr M seorang yang bersikap "authocratic" bila beroleh kuasa.
    Itulah sebenarnya strategi PKR, DAP dan PAN.

    ReplyDelete