Google+ Followers

Wednesday, June 21, 2017

UNDI TOLAK UMNO KEKAL

Kerajaan pandir sahaja yang buat kerja gostan..

Alang² kalau nak tubuh suruhanjaya diraja,  elok siasat zaman kesultanan melaka, bongkar siapa yang rasuah dan khianat sehingga melaka jatuh ke tangan portugis. 

Bila dah tahu siapa pengkhianatnya, hutang negara otomatik terbayar,  skandal 1mdb ditutup,  DOJ pun mungkin cancel saman sivil... 

Rakyat hidup dengan aman,  pemerintah hidup dengan mewah. 

Macam tu kot cara nak kaberap sendiri punya lanun dan malaun. Kerja pandir macam ni kalau buat di hutan amazon pun tak ada siapa nak terpengaruh.  Undi tolak umno termaktub kekal. 






# isu depan mata belum terjawab,  sebok benor yang dah berkarat. 

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Bila kena batang hidung sendiri..... meroyan.

    ReplyDelete
  3. RCI 1MDB bila nak buat?

    ReplyDelete
  4. dia org nak tunggu 20thn baru nak tubuh RCI untuk 1mdb ni..isu semasa tak nak ambil berat..dok korek yang lama2 je..

    ReplyDelete