Google+ Followers

Thursday, June 1, 2017

WAIT AND SEE


7 comments:

  1. Kasik londeh lg bang KD. Terbaik.

    Sebelum in tertwnggal seluar pantlon,akibat dah jadi buncit.
    Sudah sampai bahagian seluar dalam.
    Tapi sayang, ada lagi Melayu tak nampak,
    Nak kata buta tidak,
    cuna sebab dipejam mata satu.
    mulut pula penuh butir tahik low,
    Telinga habis disumbat ka PAS?
    Wang surga segala gala..
    hahaha...
    last2 melayu nak tinggal digua...tapi gua niah pun dh dijual Komunis China....hmmmmm burrp kenyang Nanyangku sayang.

    ReplyDelete
  2. berita panas ni.. pokok dah bergoyang

    ReplyDelete
  3. Hehehe...rafizi kan dah akui mana ada duit SRC masuk ke akaun PM, tak baca FMT ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9:18 perajurit kelentong tahap kamu mana reti WSJ dah lebih 100 tahun Dan menang Pulitzer & SOPA on 1MDB coup. FMT?

      Wang SRC tak masuk? Kalau kamu tak Gila Apandi kut gila yang back up PM01 kata tidak tahu...atau....sama gila? Kalau tak ada salah laku semua mamat kat Malaysia boleh terima 42 juta kemudian joli liau lepas tuh bilang tak tahu...?

      Tanya jer persoalan yang tidak boleh di hadamkan dek akal dedxk.

      Delete
    2. 918.
      Sebelum ini Melayu terkenal dgn sifat MELAYU PATUH.
      Kau termasuk dlm evolusi species baru bersifat MELOYA PATUK.

      ..Sedap sgt kah dedak haram tu?
      Harap jawap dgn ikhlas.

      Delete
    3. Hidup Tun Mahathir
      Undur MO1 KLEPTOKRASI

      Delete
  4. Pendakwa raya Sharpy dilantikan mengejut utk NEGARA bak maggie.
    (tak pelik kah?)

    Kes pun kes PERIBADI sj tuu, Soiful lawan Anwar.
    (tak pelik kah?)

    Transaksi bayaran pun ditayang AGapandi cepat2. Pemberita hnya zoom shot, Bukan asal dari SR pun.
    (tak fitnah tuu, tak nampk kah?)

    Sharpi pulak tergesa2 melantik diri urus jenazah Najadi, dan tidak mahu terima arahan perkebumian dari waris Najadi yg berada diMoscow waktu ditembak.
    (something not right?)

    Soalan2 dlm kutungan ikhlas dituju kpd Lalat Ehnain Ulat Kiuseben, Lobai Lilit Al Waez Rayit, Ayohbetullah Brahmin, Akeristokarat,Melayu yg masih totok pada UMNO,Melayu yg masih jumud pada PAS.

    Ikhlas, saya mohon bantuan sanggahan pada fakta2 dlm kurungan itu. Terutama yg Apandi TERtayang dgn tidak sengaja itu.
    Saya berjanji utk ikut jadi totok dan jumud dan beriman dgn UMNO dan PAS ,sekira keterangan yg diberi adalah BENAR, menyakinkan, dan TIDAK membawa DOSA.
    Jgn mencarut.
    TOLONGLAH SELAMATKAN SAYA,
    Selamatkan MELAYU,SELAMATKAM ISLAM,
    SELAMATKAN MALAYSIA.

    Tun Fan.

    ReplyDelete

Sendiri cakap, sendiri tanggung..