Google+ Followers

Monday, July 17, 2017

NO WONDER UMNO TAKUT SANGAT BILA TUN DILANTIK PENGERUSI PH



# Tun bagaikan dapat darah muda..sudah tentu selepas ini pihak tertentu juga patut diberi peringatan akan amanah rakyat yang mereka pikul dan bukannya hanya menjaga kepentingan seorang dua dan membiarkan rakyat dizalimi dan etika serta undang² dicabul

18 comments:

  1. Malaysian CybertrooperMonday, July 17, 2017 5:12:00 PM

    Apandi ni bakal berjiran dengan Bijan di Bamboo River Inn selepas PRU14 nanti.
    Jiran sebelah kiri dia si Bijan, sebelah kanan pulak si Khalid Tweet.

    ReplyDelete
  2. Syok sendiri je kut, tak de pasal umno nak takut sangat dengan Dr M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kes sprm gopi feat igp tu pun nk kambus juga ker?
      Hmm, baik tak ada undang2. Kan sprm bawah Raja. Apa? Semua dh bawah Pee Man dan Umnu?
      Rakyat yg id pembayar gaji dikambingkan.
      Kambing yg dimomok Mati Melayu, tanpa Umno.
      Kambing yg dimomok, Lgbt liberal apa lagi sekira bangkang lobai2 yg penipu.
      Malaysia sudah jadi hak Akeristokarat dan lobai Sherif Syurga?


      Wahai Komdrad 527 ,
      Selamat Datang ke Nanyang, wilayah ke63 selepas Tibet.

      Engkau contoh Melayu yg bodoh terbaek.

      Delete
  3. NO WONDER MahaKUTTY Takut Giler bila kerajaan tubuhkan Suruhanjaya DiRaja bagi siasat Perjudian FOREX masa zaman MahaKUTTY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paul , kes Gopi sprm dh dpt penuh bukti tuu. AG nfa jugak kerr?
      SPRM dibawah AGONG the ataupun Emperor Tahek Low?
      Nee hoo maa? Baggerro?

      Delete
    2. Yang pasti dan jelas seluruh dunia pun sudah tahu pekong Najib yang secara langsung di nobat sebagai kerajaan kleptokrasi terburuk di dunia....!!

      Delete
    3. nama pun dekat dekat BANGANG, BAGHRAL, BONGOK 6:52 nih...patut 7:06 panggil kamu BAGGERRO!

      hey bebal-bagero...tengok nih...SPRM minta MLA dan AG Swiss pun minta MLA, dua lagi ada... apundek buat muka tonyo macam si lanun-penyamun-bugis tuh lobang dah pecah pun buat muka seposen...ahhh seposen pun mahal...muka satu sen!

      Tapi kan kalau dah bingai macam bagero MLA pun dia sembelit nak ambil tahu...

      Delete
    4. Toksah cakap banyak...aku lansung tak kisah buat RCI terhadap Najeeb dan MahaKUTTY! Dua-dua ketua UMNgOk & ex-UMNgOk tak boleh pakai!

      Delete
  4. Kdg2 jauh lubuk hati terdetik jgk sbnrnya.sbnrnya sgt2 kesian tgk pd booger n macai2 pembgkg.sgh amt berhrp akn mrk madey mmberi kmngn tp realiti nya semua tu hnylah angn2 belaka.akhirnya besarlah kemaluan mrk nti..kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysian CybertrooperMonday, July 17, 2017 7:59:00 PM

      Anon 749,
      Sejak bila ko dilantik ganti tuhan ni sampai ko boleh tahu PH pasti kalah? Besar betul mukjizat ko sehingga ko pasti BN takan tumbang. Ni mesti suku sakat lebai Kiu7 atau lebai Al-Germany ni.

      Delete
    2. 7:49 ada lubuk hati ke??? lubuk tahi ada gak? mana kau ada hati dan perasaan dan akal sebab tak boleh terima 7-8 negara siasat Malaysia jer jadi bongok! kamu yang berharap sangat si penyamun-lanun tuh kekal kuasa...cuma anda pasti ke?

      aku cabar kamu (itu pun kalau anak jantan ada buah kerandut ler)...andai si Penyamun-Lanun-Bugis kekal selepas GE14...kamu sedekah ler 500 ringgit kepada masjid ke, rumah anak anak yatim...tak kira 'wang' kamu tuh asal curi 1MDB atau hutang 1MDB atau songlap SRC ataupun dedak-tabur!

      Delete
  5. Tak perlulah nak taksub madey ke sapa sapa. Yang salah tetap salah..

    Siasat lah madey atau siapa saja, yang salah tahu penghujungnya.

    Kita rakyat hanya perlu pemimpin Islam yang bersih, amanah dan berakhlak, tak kesah lah nama dia abu atau ali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sdr kluang. salah tetap salah. salah baru ke salah lama ke, salah tetap salah. kalau kita usaha untuk dedahkan kesalahan orang, kita juga kena rela hati beri kerjasama untuk orang mencari kesalahan kita. kita redha bahawa bila jadi pemerintah, suatu masa suatu tindakan kita mungkin salah kerana suatu kepentingan. atas dasar tanggungjawab, kita terimalah. kerja kita sekarang kita teruskan, cari apa kelemahan orang yang kita tak suka, tetapi kita juga kena berlapang dada memberi peluang orang lain berbuat benda yang sama kepada kita. setuju BULAT dengan bro kluang.

      Delete
    2. Malaysian CybertrooperTuesday, July 18, 2017 1:20:00 AM

      Maaf KD,
      Statement KD yg satu ni saya tak berapa setuju. Betul, yang salah tetap salah. Tapi di Malaysia dengan pemerintahan kleptokrat yang betul selalunya akan jadi salah kerana badan-badan berkuasa telah dimanipulasi oleh tangan-tangan ghaib.

      Contoh terdekat, pendedahan terbaru SR berkenaan bagaimana Bijan & Kerismuddin boleh mengarahkan agar MACC memberhentikan sebarang siasatan keatas kes Gopi. Jadi, yang salah pula boleh jadi tidak bersalah.

      Delete
    3. ni lah kerajagaan yang asal boleh...boleh jahanam malaysia dibuatnya.

      Delete
  6. Kita tak taksub Mahathir
    Kita dah boring dengan najib
    Malaysia jadi rosak
    1 Malaysia Development Berhad tidak menghalang penggubahan wang haram yang berlaku di dalam negara, Singapore, USA, Switzeland, Luxembourg, UK dll. Company yang ditubuhkan najib. Company ni kerja dia hilangkan duit aje. Nak bayar petrosaudi jv tapi goodstar dapat duit. Tak ada tindakan pun daripada pengeruai lembaga penasihat 1ddb ni ! Ini bukan wrongdoing ke ?

    Anak tiri dia riza aziz; dituduh di USA terima wang daripada bayaran 1mdb kepada Aabar PJS Ltd. Kadim alQubaisyi bukan dah kena tangkap ke ? Dia (riza aziz) dituduh terima wang dari company Kadim alQubaisyi & beli banyak harta harta mewah di USA dll. Harta ni DoJ nak sita.

    MO1 relek aje
    Macam tak ada apa apa
    Bermewah-mewah bercuti selalu
    Fengshui tak bagus najib ni....

    Masalah nya dia tak nak dengar cakap
    PAC Report pun akui berlaku kehilangan wang yang tak dikesan tujuan nya.

    Lagi baik Mahathir la daripada najib bangsat ni.
    Rasa nya nak tengok ini kali lah
    Siapa PM7 pun tak pasal
    Memang kena ini kali lah
    Tak ada lain kali lagi de


    ReplyDelete
    Replies
    1. Dua-dua makhluk perosak! UMNgOk atau ex-UMNgOk dalam PPBM!

      Delete