Google+ Followers

Saturday, July 8, 2017

YANG SORANG TU TAHU TAK LAMA LAGI DAH NAK MATI

Yang sorang tu perasan lambat lagi nak mati.

Sebab tu perbezaan keduanya macam langit dengan bumi.

12 comments:

  1. Kesimpulan dan kajian lps Pru 14 umno msh gah sbg pemerintah.matdey plk nyayuk main taik sendiri

    ReplyDelete
  2. Yg panjang umur sbb Allah nk bongkar dosa2 lampau beliau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu urusan Allah....

      Delete
    2. Yang pendek umur mcm Anon 811 cepat mampis pon baik!!!

      BANGSAT!!!

      Delete
  3. 8.10 mmg dari lahir atau dlm perut lagi celaka. Bangang sedungu2nya. Mmg haramjadah

    ReplyDelete
  4. Nujum² jolo dah muncul..
    Tolong jangan buat kerja syirik

    ReplyDelete
  5. Kluang menghisap darah!!

    KluangDiamond menghisap dedak haram 1MDB... HARAM JADAH!!!

    ReplyDelete
  6. Perasan tak..semua blogger pencacai dah meroyan..semua cerita ttg tun. Semua Dah panas punggong beb..tak tidur mlm beb dok pikir nak buat cerita apa lg lepas ni.heeee

    ReplyDelete
  7. Apa2 pun bn/umno yg terbaik. Najib belum dibicarakan jadi masih tak bersalah kannnn.

    ReplyDelete
  8. Semua orang tahu kenapa Dunia. Menghormati Tun M dari zaman pemerintan hingga sekarang
    Manusia biasa membuat silap tapi manusia yg membuat silap bertanggung jawap memperbaiki kesilapan sehingga negara di kenali di seluruh dunia dan rakyat negara di pandang tinggi dan rakyat tidak menderita dan negara aman makmur serta kaya..ekonomi dalam keadaan stabil dan maju
    Sekarang negara di penuhi penyamun, bila ada penuamun mesti ada yg kena samun,,
    Negara menjadi popular kerana kerana urus tabir negara di urus dgn cara penyamun
    Seluruh rakyat malu kerana negara ini di kenali dgn negara penyamun,, ketirisan di semua kementerian,
    Penjawat awam dan penyamun politik tampa rasa malu dan bersalah mempamir kan kemewahan kehidupan ,,
    Tidak merasa malu kerana tidak amanah,, wakil rakyat menjadi wakil penyamun, penjawat awam menjadi kakitangan penamun,, Fikir kan

    ReplyDelete
  9. Najib pengecut dan banyak nonsense yang dilakukan tetapi tak berani nak jawab sebarang soalan dari sesiapa saja...!!

    ReplyDelete