Google+ Followers

Sunday, August 6, 2017

BILA TV3 AKAN DEDAHKAN RAKAMAN "MULA HINGGA AKHIR" PERJUMPAAN TPM ZAHID DENGAN TUN DR MAHATHIR

Pertemuan Zahid dengan Tun sebaik sahaja dilantik TPM bukan perkara baru,  sudah ada desas desus sebelum ini. Tidak ada penafian dari kedua pihak. 

Ia hanya menjadi panas apabila isi perjumpaan didedahkan oleh Tun. 

Jika zahid mendakwa Tun "tidak suka" kepadanya sejak azali atau tafsiran lebih tepat "tidak percaya" kepadanya sejak azali,  apa missi dan vissi Zahid terhegeh hegeh untuk berjumpa Tun yang pada masa itu sangat keras meminta Najib berundur? 

Siapa berbohong? 
Pertaruhan yang mewakili parti masing² lebih lebih lagi Najib sudah sahkan lebih percaya zahid. Suatu yang sudah dijangkakan untuk his political mileage. 



# Kesanggupan zahid disiasat kekayaannya dan gesaan kekayaan Tun dan keluarganya disiasat merupakan satu lagi boomerang!!! 

39 comments:

  1. Sblm dedahkan rakaman dgn tun m, apakata dedahkan perjumpaan jawa dgn penderma 2.6B yg dah mati

    ReplyDelete
  2. relaks lah cai, takkan dah panas kot. Rakaman anwar beromen pun orang kata palsu. Bukan boleh layan sangat pembangkang ni. Kuat semangat asobiyah dia. Geng2 dia buat salah, semua backing baik punya. Kena orang lain buat, berdemo 24 jam desak buat siasatan.LOL. Sampah. Ini kalilah, kasi lunyai pembangkang. Menyesal aku undi pembangkang dulu.

    ReplyDelete
  3. takkan tak selfie koy dengan penderma tu? Jibby kan kaki selfie...

    ReplyDelete
  4. Takkan manusia hebat mcm mahathir tak ada cctv rumah dia. Dedahkan kpd umum utk membuktikan bhw tuduhan tu betul. Tak dengar perbualan pun tak apa. Cctv ada tarikh & masa, dedahkanlah.

    ReplyDelete
  5. Mahkamah London arahkan Sarawak Report bayar kos kpd PAS.
    1. Harap PH adakan kutipan derma bg bantu SR yg kantoi
    2. Lebihan derma tu simpan utk kegunaan akan datang
    3. Mahkamah London pun makan dedak jugak ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahkamah arahkan Hj Hadi bayar tuntutan saman oleh ahli pkr.
      1.Harap duit 1MDB
      2.Setiap kali ceramah edarkan tin milo.
      3. Mahkamah kt malaysia pun makan dedak jugak ke?

      Delete
    2. Saman kes apa bro?
      Berapa kena bayar?

      Delete
    3. Kes fitnah pil kuda..
      Ini presiden parti paling islam kena saman fitnah.
      Langsung xhadir bela diri.

      Kah kah kah kah...

      Delete
    4. Fitnah lagi lain Munafiq Pakatan Hopeless ni! Sah kena "tarbiyah" DAPigs Zionist

      Delete
  6. Kusah Anak Tiri memfile kes minta tolak sita harta di US patut ditayanglan.

    "INNOCENT OWNER'.
    Definasi:
    'Pemilik barang curi 1mdb yg berhak tanpa niat'
    key*
    1. BerHAK (brg curi huhu)
    2. Tanpa niat (INNOCENT haha)

    Pengakuan dah ADA disitu.
    Kebenaran sudah jelma.
    Najis Tahek Low dipunggung diakui,
    Busuk 1mdb sudah diakui.

    Wisel penalti dah dibunyi.
    Rakyat kampong,koloni kibutz felda,narhaen jelata,ulat melata... masih nak buta ?

    Teringin sgt nk tgk tarian Gelek Aribika , Parti Suci PISs.

    Teringin sgt nk tgk tarian Zapin lompat hegeh Melayu, Parti Kera Mat.

    Teringin sgt nk tgk canai canang sensasi Tivi Kurang suku.

    Biar serban sekati,
    Biar hitam didahi,
    Baca kitab berpeti,
    Biar genggam keris smpai mati,
    Tapi
    Kalau wang dah sengkek?
    boleh lagi..
    asal jgn curi.
    awat bersamamu? baitulmal tak boleh bagi?
    Takkan nak buat beli Audi?

    Kalau iman dah sengkek?
    Minda akal nak dikunci?
    Kan dah sampai masa UMNOBNPAS dimati ?
    Aik? Ipic 5 hari..
    Hari ni tempoh mati.
    Awas! bond cucu BNM nak beri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap juga osman kaduk menulis walaupun dah mati pucuk.

      Delete
    2. 1013, komen tembak langit ala2 pesta kahwin arabika.
      Peluru jatuh kena kepala,dia yg mampos.
      Tah hapa2,macai cacat otak dijanhkiti bakteria tahek low

      Delete
    3. Geng mati pucuk tampil menuntut bela. Dulu masa muda kuat sgt melancap, depan laptop pun jadi...hahaha

      Delete
  7. Perbahasan biarlah..
    Ulas tajuk adalah paling tepat atau
    Ada sedikit kaitan dengan tajuk
    Ada sedikit info perkembangan terkini
    Membetulkan fakta yang salah atau sulap..

    TETAPI BUKANNYA
    Maki hamun.
    Merapu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg kantoi melancap dpn laptop tu merapu lah namanya?
      Muahahahaha...

      Delete
  8. @kluangman.
    Terima kasih kerana menunjukkan tahap mentaliti macai2 upahan.
    BERANI KERANA BENAR. Ringkas dan tepat. Kalau dah melalut tu paham2 je la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaupun dah kena saman 300k kerana fitnah, tapi dgn kemaluan yg besar declare berani kerana benar.

      Delete
  9. Anon 1139 kwna bezakan antara nasi dengan dedak..

    Pendedahan rafizi 100‰ fakta dan benar..
    Denda RM300 adalah kesalahan teknikal..

    Masih dalam rayuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kali ni dah yg keberapa kena? Semuanya kesalahan teknikal lah ya? Ish ish ish...kesian nya.

      Delete
  10. Ooiii KD tak payah lah nak jadi tukang kipas, TV3 tak perlu ikut rental Pakatan Hapraq sebab kalau disiarkan sekali pun, kalau tulin sekali pun, macai macai Pakatan Hapraq akan spin selalu laju nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tv3suku nak siar? Jilat lg ada le..

      Delete
  11. Bertekak dengan dog-dog kepada top dog hanya sekadar hiburan semata-mata tak lebih dari itu.Buat kenduri durian pun boleh kansel pada hal publisiti bukan main.Jadi apa lagi la yang boleh rakyat harapkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang makan dedak cancel kenduri memanglah use paling besar

      Delete
  12. Mahdir Kutty adalah maksum. Ini semua salah UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu satunya kesilapan besar mahdir kutty ialah menjadikan lanun sebagai PM

      Delete
  13. Pelik sungguh bekas PM kita merangkap menteri kewangan. Pembelian kapal selam semahal itu PM kita tak tahu? Pada masa tu dia juga menteri kewangan, sebagai menteri kewangan pun dia tak tahu pembelian tu. Pada masa tu juga yg dituduh ialah menteri pendidikan. Menteri pendidikan terlibat dlm rundingan pembelian kapal selam? Dan yg paling kelakar, sapina dari mahkamah perancis dah lebih 5 tahun dihantar ke malaysia, masih tak sampai-sampai. Hahahaha...terhibur sungguh aku dgn blog hiburan ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro, salah blog
      Sila ke blog mykemut

      Altantuya datang ke Malaysia masa mat maselan jadi PM ke?

      Altantuya diletupkan masa tu isteri PM adalah hantu mak limah ke?

      Delete
    2. dan katanya altantunya adalah selaku penterjemah dlm rundingan tu. diaorang ni ingat rundingan tu dlm bahasa monggolia ke? nak menipu tapi bodoh.

      Delete
  14. 1:19 - sapina mana? sapina mana? sapina mana?
    pi tanya mahkamah perancis sapina dah hantar ke belum.
    sapina mana? sapina mana? bini kau simpan dlm coli dia kot?
    cuba kau raba dlm coli bini kau, dia sorok kat situ biasanya.

    ReplyDelete
  15. Setahu kita yang pakai penterjemah ni maharaja jepun sahaja sebab dia tak mahu belajar bahasa inggeris.Itu pun dulu.Yang selebih nya tok batin kat kuala Tembeling.Tak tahu lah pulak urusan import eksport dan perniagaan sebesar kapal selam ni mesti pakai penterjemah.Seratus kali anih tu penterjemah pulak orang monggolia...hebat sungguh seni fitnah dalam politik di malaysia ni.Yang lebeh hebat ada orang boleh percaya tu.Orang Masai kat Afrika pun boleh pengsan mendengar nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. 145,
      tempirong ko tu aircond tak?

      Atlantuya Sharibu belajar di Russia, multi lingual dan pernah tinggal modelling di Paris.

      oh lagi satu, tingkap ado tempurong tu? ko misti sonok tinggal situ

      Delete
  16. Dah makan dedak info pun outdated..
    Altantuya diletupkan sebab????

    ReplyDelete
  17. Guan Eng yg sah telah dituduh dMahkamah napa xnak citer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serah le pd mahkamah, naper bodoh sangat

      Delete
  18. Mahyudin scandal bini orang hingga cerai berai nape x dedah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pecacai dah dedah, tak ada kesan kan sebab rekaan..

      Bukankah pecacai pakar edit vedio sex, cubalah lagi

      Delete
  19. Oii oit oit aljuburi ngokit cina dolpun video editla kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit le sebab tak ada pun anwar didakwa atas sebab vedio palsu tu

      Delete
    2. Hadi awang kata saksi besi

      Delete