Tuesday, August 1, 2017

JOM TEGAK BENANG YANG BASAH...

MANA TUAN PUNYA BADAN, KENAPA SENDIRI TAK JAWAB

Persolan utama sekarang: Zahid berniat tidak baik ke atas Najib apabila meminta sokongan Tun untuk dia menggantikan Najib?
Itu bukan kepentingan diri ke?

Wajar Zahid nafi, minta maaf atau tebus !!!



Setiausaha akhbar timbalan perdana menteri Datuk Dr Ibrahim Yahaya mendakwa mesej utama Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi tidak disampaikan dengan baik, malah disensasikan.
Katanya, Ahmad Zahid sebenarnya mahu Umno tidak diperalatkan demi kepentingan peribadi.
image: https://i.malaysiakini.com/1097/c4a8da5299a1c5c14201ada38c148e8b.jpeg








"Zahid kata (Tun Dr) Mahathir guna Umno untuk kepentingan diri dan keluarga beliau dan setelah dapat digunakan, beliau keluar Umno dan jadi pembangkang, malah, beliau bersekongkol dengan DAP iaitu musuh ketatnya selama ini.

"Namun, belaiau tidak hairan sikap Mahathir sebegitu kerana PM yang memerintah Malaysia 22 tahun bukan asalnya orang Melayu tetapi keluarganya dari Kerala, India, itu saja.
"Tetapi apa yang terjadi ialah satu kejadian hiruk-pikuk dan keadaan tidak tentu arah dalam media sosial terutama penyokong kuat Mahathir atau mereka yang ingin mengambil kesempatan," Ibrahim  (foto - atas, kiri) dipetik sebagai berkata dalam kenyataan kepada Sinar Harian, hari ini.
Ahmad Zahid ketika merasmikan majlis penutup mesyuarat Umno bahagian Kelana Jaya kelmarin mengungkit sejarah keturunan Mahathir dengan menayangkan salinan kad pengenalan lamanya di telefon bimbit.
Bagaimanapun, dalam membuat kenyataan itu, Ahmad Zahid berkata beliau tidak membuat serangan peribadi dan menegaskan secara "kebetulan" beliau adalah menteri dalam negeri ketika menerima maklumat itu.

Bukan hina mamak
Sementara itu, Ibrahim berkata, sesetengah pihak menggunakan isu itu dan mendakwa Ahmad Zahid menghina mamak.

Read more at https://www.malaysiakini.com/news/390535#DZt3Bz4JsSSitOUV.99

3 comments:

  1. Setia usaha politik siZahid ni bercakap dalam sedar ke tidak ni??.....aku malas nak ulas panjang2 ,tetapi yang si Zahid mulut senget siap dok tayang i/c Tun ditangan yg katanya konon i/c Tun yg diberi oleh Pengarah Jabatan Pendaftaran Negara kepadanya!!....apa kejadahnya tu??....

    ReplyDelete
  2. Sepi pulak beberapa hari nih KD, keldai keldai Lanun-Bugis dengan Taiko-Jawa sembelit teruk wehhh!

    Lepas nih PENTAS mana pulak si PEMBOHONG yang dah jumpa siPENDERMA tuh nak IKRAR dia SETIA kepada PENYAMUN-LANUN-BUGIS...cuma yang jelas PENTAS yang PANTAS untuk dia IKRAR adalah TANDAS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cacai tukang komen berkhidmat utk najis. Bukan utk zahid mahupun umno.
      Tgk posting psl sapa.
      Kalau psl najib rosmah dan 1mdb mesti cacai bergegas komen.

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...