Google+ Followers

Wednesday, August 16, 2017

NOTHING TO HIDE: PEMBOHONGAN GST







13 comments:

  1. Mmg geram bila baca berita tentang gst nii..gst nii main angka yg mengelirukan..+ - ÷ × =ahmad maslan 3suku..➕➖➗✖=prOoTt💨💨

    ReplyDelete
  2. GST memang SIAL! Walaupun MahaKUTTY lebih SIAL kerana bertanggung memupuk Budaya Korupsi dalam UMNgOK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba terangkan apa budaya korupsi Yg Tun pupuk kat umno selama 22 tahun?

      Delete
    2. So yg ada dlm umno yg mengamalkan korupsi juga sial lah?

      Menteri yg selama ini mnyokong tun m pun sial jgk la?

      Termasuk najib razak

      Delete
  3. Bertaubatlah sebelum Allah tarik nyawa org yg suka nemanggil atau menggelar manusia lai dgn gelaran yg buruk samada Tun M, DSN atau sesiapa sahaja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada org peduli nak taubat dah..Memaki hamun dan buat dosa lagi best. Harta dunia lagi best. Berpolitik sampai pecah belah bangsa asal dapat apa yg dia mahu. Betul kata pepatah melayu...dah terhantuk baru tengadah. Harap sempat bertaubat la lepas tu.

      Delete
  4. Setuju dg Anon 12:02 AM. Selagi hidup terus buat tapi entah entah tak sempat bertaubat.

    ReplyDelete
  5. Kalau aku jd PM, perkara pertama yg aku buat ialah hapuskan GST serta apa shj jenis cukai yg ada.

    Tiada cukai jalan
    Tiada tol
    Tiada Cukai eksais

    Yg aku kekalkan ialah Chukai, Kemaman. Ramai orang kata tak masuk akal. Sebab tu aku tak masuk bertanding. Kalau aku masuk, silap haribulan kalau menang, mampuih aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masuk la....
      Masuk la....
      Aku undi hang....kikiki.

      Delete
  6. Terdapat Lebih 160 buah negara melaksanakan GST/VAT termasuk Malaysia.

    Kadar GST di negara Asean:

    Indonesia, 10%, sejak tahun 1984
    Filipina, 10%, sejak tahun 1988
    Kemboja, 10%, sejak tahun 1999
    Laos, 10%, sejak tahun 2009
    Singapura, 7%, sejak tahun 1999
    Thailand, 10%, sejak tahun 1992
    Vietnam, 10%, sejak tahun 1999
    MALAYSIA, 6%, sejak tahun 2015

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro...org tak peduli pasal fakta2 ni semua. Org lagi suka percaya pada fitnah. Org lagi suka pada pembohongan tanpa perlu menyelidik perkara sebenar.

      Delete
    2. dunia akhir zaman memang dunia fitnah ben. lagi nampak fitnah lagi orang mudah percaya. akhir kalam nanti mudah la kerja dajjal...

      Delete