Google+ Followers

Wednesday, August 9, 2017

SI KITOL DAN RAJA MENDELIAR

Kerja melabel yang dulunya kerja orang PAS kini berjangkit kepada pemimpin umno. 

Kehabisan isu dalam cuba memburukan Tun Dr Mahathir,  kini beralih kepada yang bersifat peribadi,  keturunan cuba dimainkan.

Untuk kepuasan penyokong sendiri dikira berjaya tetapi untuk mengubah persepsi rakyat,  sangat gagal. 

Hasutan si kitol dan raja mendeliar untuk campurtangan kuasa asing

meruntuhkan empire kesultanan melaka tetapi bezanya apa yang berlaku sekarang adalah kebenaran yang disembunyikan oleh kesyaitanan lanun yang merompak rakyat sendiri. 

Jangan buat kerja orang bebal yang merasakan dirinya dan partinya kebal. 
Rakyat sedang menyelamatkan negara mereka sendiri daripada digadai kepada syarikat dan kerajaan asing melalui penguasaan ekonomi. 

Pemimpin umno kena belajar semula sejarah,  supaya apa yang dilabel tidak kembali terpalit ke muka sendiri. Kaji sejarah Qarun yang diceritakan dalam Al Quran, bukankah itu lebih benar dan utama.. 

Pemimpin umno kena ingat,  mereka sekarang berada di penghujung keruntuhan dan setiap nama mereka akan terpahat dalam sejarah sebaris dengan nama jholo,  paris hilton,pulau clayman dan pembesar lain sebagai penyokong lanun dan keleptokrasi.

Mereka patut lebih bimbang dan mula membilang hari. 









41 comments:

  1. abis tu. madey panggil org lain sesuka hati bleh plak. kd ni jenis makan dedak tahap dewa dh kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun tidak melabelkan berdasarkan sejarah lama, Tun labelkan penyamun, pencuri, penyangak, perompak, pemakan harta rakyat kepada najib yang mencipta sejarah sekarang dan masa hadapan.

      Tuduhan itu realiti, bukan merujuk kepada manusia lain dan masa silam.

      Delete
    2. cerita macai pasal tun mcm le kite nk bangla baru mendarat di Malaysia..

      puiiiihhh uwekkk.. propa iblis nk menipu!

      kalau tak pembangkang tak gelar lah Madey ni MAHAZALIM!

      Delete
  2. MamakKitol panggil SR, WSJ terang2 wawancara sabotaj Kerajaan.. mufti mana kasi halal semua tu?
    Zaman Khalifah dulu si kitol/ org munafik dihukum berat!

    ReplyDelete
  3. Pembangkang PH dijangka akan hilang lebih banyak kerusi PRU14 nanti kerana Madey.
    Kesilapan besar PKR bila menjilat kembali kezaliman dan cacian teruk pada Madey, salah laku penyelewengan yang dicanang dahulu tiba2 hari ini dilenyap dipadamkan..

    apakah terlalu bahlol penyokong pakatan, apakah mereka ini hanya taraf monyet atau beruk yang boleh di bodohkan sekian mudah..

    sama2 kita lihat PRU14 nanti dengan PAS merupakan penyumbang terbesar undi Melayu pada Pakatan.. kini PAS telah berjanji akan pecahkan undi PH..

    Isu melibatkan Madey sangat banyak. Madey hanya mampu mewayangkan isu 1MDB. Mahkamah London menolak 100% tuduhan SR konon kerajaan malaysia korup!
    PADAN MUKA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isu melibatkan Tdm sangat banyak... Cuba terangkan satu persatu... BOLIH?

      Delete
    2. humban anwar ke dalam penjara

      Delete
  4. Kerajaan yang ada bodoh sangat kah nak lawan SR dan WSJ..

    Zaman mahathir, Tun lawan british, amerika, israel, australia, singapura tak rosak pun negara

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak habis2 propa menipu..
      last2 madey main judi Forex dengan Soros..

      Soros lagi cerdik..hilang duit negara puluh2 billion..
      meroyan canang Soros penyangak matawang.. madey tak henti2 menipu dr muda sampai tua !
      lawan israel kepala hotak pemimpin PAS masuk ISA sbb bantah pemain Kriket Israel Madey jemput dtg KL.. itu ko ckp lawan?

      Madey pro Israel dlm diam..?? Yg berani jumpa pemimpin HAMAS semasa pergolakan Tebing Barat ialah Najib. Najib jumpa bukan di hotel tp di masjid dan tempat awam.. itu baru berani..

      kutuk australia.. lepas tu harta anak2nya banyak di sana.. sewel si tua ni!
      macai terus angguk2 bodoh menjilat!

      Delete
    2. Ya ya... Teruskan agenda spin kamu.. Moga Allah melaknat kamu dan keturunan kamu di padang mahsyar kelak

      Delete
    3. 7.38
      cakap bagai nak rak..kalau tak tahu antara rugi dan curi, sila g sekolah semula le encik ooi..kes Forex dulu pun dah siasat, dulu pun org tahu..yang dok terhegih2 sebut forex, forex tu, budak2 pengikut MO1 demi nak tutup kes 1mdb je..bisnes akan rugi, tapi bila curi, MO1 yang untung. saudara dapat pe?? Dedak? A9? Dato'? Tan Sri?

      Bodoh mana cakap Tun M jemput pasukan kriket israel datang malaysia? saja2 datang ke ada kejohanan? patut le sokong MO1 sbb sel2 otak saudara memang tak berhubung langsung..kalau dia jemput, sila kemukakan surat jemputan tersebut. cakap biar berbukti..ni dok menyalak je..

      Delete
  5. Kalau cakap menteri pun dah tak laku, rakyat dah tak terima, mangkuk pecacai spin tujuh keturunan pun takkanlah pula ada kesan.

    Anjing menyalak, bujit tak runtuh.

    ReplyDelete
  6. Mana-mana parti yg guna motto ni utk pru14 nanti berpeluang menang besar.

    "FITNAH DULU BAYAR KEMUDIAN"

    ReplyDelete
    Replies
    1. MELANUN DULU SUNGAI BULUH KRMUDIAN

      Delete
    2. hehehe berak dulu macai boleh jilatkan

      Delete
  7. Mana mungkin Allah Azza Wajallah membela orang-orang Yang telah bangsat Kan Negara dan Rakyat dengan perbuatan merompak dan mencuri Yang bukan miliknya....!!

    ReplyDelete
  8. Memang susah pakatan nak menang.Rakyat tahu sangat hanya tujuan saje sama nak jatuh kerajaan tapi kepala memang lain-lain sungguh.Spin lah macam mana sekali pun antara pakatan dan BN sangat berat majoriti rakyat nak tolak BN

    ReplyDelete
  9. Memang bn boleh menang tupasal sampai sekarang tak berani ke mahkamah, tupasal tak istihar pilihanraya..menang sangat le tu

    ReplyDelete
  10. posting tak sampai la kd. aku seronok membaca setiap posting sebab seringkali terpalit ke muka sendiri. mendaliarlah, si kitollah...tu sama dengan kerja2 siapa agaknya. gunakan wsj, gunakan sr untuk runtuhkan kerajaan yang ada tu kerja bagaimana? kerja yang sangat patriotikkah? hahahaha...usaha lagi kd.
    dah berhentikah menyerang zahid kerana menyebut tun mathir keturunan mamak? zahid tak memburuk2kan tun mathirpun dalam bab ini kerana hanya mengulang balik apa yang pernah disebut oleh anwar ibrahim suatu masa dahulu. kata anwar jika tidak kerana keturunan tun mathir menjadi rakyat malaysia tentunya tun mathir sekarang kerjanya mencari ular di kerala, india. cubalah marah kpd anwar ibrahim sebab dia yang membuat cercaan itu pada mulanya. mat sabu juga pernah menghina tun mathir dengan gelaran mahazalim, mahafiraun dan sebagainya yang maksudnya sangat teruk. sudah dimaafkankah mereka? lalalalala

    ReplyDelete
  11. Orang-orang yang jahil lagi tiada modal mampu menggunakan olok-olokan sebagai hujah. Ini bukan cakap kosong tapi ada nas nya.

    Sudah tiada modal nak spin cerita-cerita lama maka ditujulah akan mereka itu keturunan orang yang mereka benci (bencilah disebabkan orang ini memperjuang kebenaran sedang mereka membenci kebenaran itu).

    Tapi setakat hari apa saja peluru yang mereka tembak akan berpatah balik.

    Zahid sendiri sangat menyesal menghina dan mengolok-olokkan keturunan Tun M. Bukan saja dirinya telah disahkan penipu tegar apabila gagal membawa bukti ic biru Tun tapi keturunan dan kerakyatannya sendiri telah menjadi persoalan.

    Sekiranya Zahid lahir di Jawa tetapi mendapat kerakyatan di atas prinsip jus soli maka kerakyatannya boleh dibatalkan di atas alasan ia diperolehi melalui penggunaan maklumat yang tidak benar.

    Sehingga hari ini Zahid tidak mampu buktikan ia benar-benar lahir di Malaya.

    Kini RCI Forex telah dibuka. Terujanya macai dedak Najib dengan RCI ini saya lebih teruja lagi.

    Lama dulu semasa kes Forex telah reda Tan Sri Noor Mohamed Yaakob telah ditemuduga oleh sebuah majalah akan apa yang berlaku.

    Saya telah membaca kesemuanya apa yang diceritakan oleh TS NMY dan hakikat yang saya nampak ialah Tun M telah menjadi wira menyelamatkan kewangan negara ini daripada tumbang akibat kesilapan BNM di bawah Kementerian Kewangan.

    Kelak apabila RCI ini dijalankan cerita2 TS NMY yang ramai tidak tahu akhirnya akan tersebar luas.

    Sekali lagi kebenaran yang selama ini tidak dihebahkan akhirnya akan menjadi pengetahuan umum: iaitu bahawa Tun M bukan saja telah menyelamatkan negara ini dari keruntuhan matawang (dengan izin Allah) tapi juga menjadi orang yang mencuci najis yang dimulakan oleh orang lain..

    kegigihan Tun M memerah kepalanya ketika sedang hadir persidangan hanya untuk mencari jalan selamatkan kewangan negara ini tanpa tidur malam kini akan menjadi cerita rakyat yang meniti dari mulut ke mulut.

    Macai tidak tahu hal ini disebabkan mereka tidak membaca. Mereka hanya mengikut kursus dan skrip yang disediakan oleh pihak pembayar.

    Integriti Tun Dol pula akan dipersoalkan rakyat, bagaimana boleh melantik TSNMY ke jawatan Menteri selepas kesilapan yang ia lakukan telah merugikan negara ini.

    Tun Dol dan Najib akan membengkak sesama sendiri sbgmn Najib dan Zahid sedang membengkak.

    Nak tengok Najib bengkak, cari di Youtube bagaimana presiden Ukraine memuji Tun M di hadapan Najib.

    'Mereka merancang dan Allah juga merancang tetapi Allah adalah sebaik-baik perancang'.

    ReplyDelete
  12. Madey dan pembangkang dah aku tak boleh percaya pasal banyak u-turn dan cakap banyak putar2 jadi bn/umno juga yg terbaik dan tetap menjadi pilihan hati ku, kan3, kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul beb, itu pasal pembangkang dan sekutunya samakin meroyan....
      orang sebut tak boleh, anwar ibrahim bagi gelaran buruk macam2 kat tun madey tak komplen pulak...

      Delete
  13. Tua Kutuk MahaKUTTY memang mewarisi DNA pembelot MandeyLIAR! Si Kitol pulak untuk MoohYideen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu je? Kerja mudah kan.. Sikit je le dapat dedak, cukup makan

      Delete
    2. Hang nak lebih pi lah jilat buntut MahaKUTTY 😂🤣muahahahha

      Delete
    3. ada orang dah jilat bontot pak mus spender nampak!

      Delete
    4. Larr.....kena penjara pasal sodom ketua Pakatan Hopeless....yang menuduh KETUM sodom pun Pakatan Hopeless '@ MahaKUTTY!!! Muahahahha...Wakakakaka

      Delete
    5. la yang pakai spender depan tv tu pengikut ajaran sesat.
      wakaka....

      Delete
    6. Ketua Sodom dengan Ketua Penuduh semua dalam Pakatan Hopeless!!! Kelakar giler!!! Wakakakakakakkamaka!

      Delete
    7. takkan itu je da wakakaka
      dah takde point ke?

      Delete
    8. Kau nak Point bab Sodom! MahaKUTTY pujaan kau kan Pakar bab buntut Dan jubur!! Muahahaha!!

      Delete
    9. la itu je.....hihihi...
      ajar la point lepas bergusti pakai spender depan tivi

      Delete
    10. Hang suruh MahaKUTTY kiss spender KETUM sebagai tanda berdamai yang ikhlas!!

      Delete
  14. Ialah umno lah Yg terbaik... Terbaik mengsonglap duit... Cuba terangkan apa Yg terbaik umno sekarang?

    ReplyDelete
  15. PH lagi baik, tak caye? Tengok AMK dia, belum apa2 dah boleh bina rumah Disneyland, kereta mewah dua tiga bijik dpn rumah. Tu baru jual nasi lemak kpd indon & bangla, kalaulah kontraktor...lu pikirlah sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AMK? Ada dia songlap duit rakyat?

      Delete
    2. Bagaimana umno? Baru ketua bahagian naib ketua umno...dah kaya raya apa cita

      Delete
    3. Itu ketua bhg, masuk akallah. Ini amk cap bunga taik ayam, kerja jual nasi lemak.

      Delete
  16. Sama serupa je dua-dua parti pembangkang dan parti kerajaan. Semua kuat menipu. Tapi pembangkang lagi pandai sikit bab menipu ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takkankah pembangkang boleh menipu raja penipu a/lanun

      Delete