Google+ Followers

Friday, September 8, 2017

CIRI CIRI PM MEMANG DAH ADA..










17 comments:

  1. MahaKUTTY memang bukan kaki tidur! Sebab dia terlalu BERJAGA merompak harta rakyat dan negara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes Mahathir selalu berjaga dan alert bila ada kecurian duit negara.

      Mahathi



      Biasanya selepas mencuri, seseorang itu pura pura tidor, satu alibi yang bagus..konon².." bukan saya, masa duit itu hilang, saya sedang tidor"

      "Kalau awak tidor, macamana awak tahu duit itu hilang"

      PENCURI GARU KEPALA

      Tapi akhirnya rakyat dapat tahu juga..

      Delete
    2. Aku rasa memang pemimpin pas layak jadi menteri...nasrudin pun muka mcm pakar ekonomi berkelas dunia....syabas pas....syabas kerjasama politik matang lawan 3 penjuru dgn umno...hidup pas....takbirrrr....

      Delete
  2. Ha...ha...ha...

    Dalam beribu foto yang baik-baik ada, foto-foto yang mengaibkan seseorang juga yang dipilih.

    Perbuatan seseorang melambangkan hatinya.

    Jika perbuatannya baik, melambangkan hatinya yang luhur dan zuhud.

    Jika perbuatannya buruk, melambangkan hatinya yang busuk dan hitam.

    Ilmu syariat yang ada tanpa tasawuf ibarat jasad tanpa roh.

    Wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila diamanahkan bertugas tapi tidor apa pula warna hati mereka.

      Kalau curi depan mata..tak perlu tasawuf..syariat kata itulah jenayah.

      Tangkap dan dakwa bukan bersekongkol.

      Delete
    2. Anon 937, kepimpinan melalui tauladan.

      Yang bersalah, tidor semasa bertugas, bukan jurufotonya.

      Duit songlap memang sah penyamun
      Risiko forex - untung dipuji atau rugi dikeji

      Delete
  3. Mungkin itu masa rehat 30 minit yang diberi. Bukankah sunat tidur sekejap selepas bersembahyang zuhur.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. komen pulak taraf buasir...sembelit ke 10:10?

      Delete
  5. Tertidor adalah perkara biasa bagi pemimpin yang berjiwa dan bekerja untuk rakyat hingga tidak mempunyai masa rehat dan masa peribadi yang mencukupi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong, masa PM tidor panggil bangla atau nepal jadi JAGA.

      Inilah cara malaysia menambah peluang pekerjaan.

      Delete
  6. Terbaik DS Najib. Sanggup korbankan masa tidurnya di malam hari semata-mata memikirkan kebaikan negara dan kebajikan rakyat.

    Tidur sekejap apalah salahnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apalah korang ni dia kepenatan tu lagi tunggu bini abis nyopping tu pasal la boleh terlelap.......

      Delete
  7. Lepas ambik ketum aku baca blog ini, ada beberapa saolan..

    1) Pecacai pakat pakat setuju angkat Hadi jadi PM, Najib hampa nak campak mana?

    2) Tiga penjuru, PAS hanya boleh menang 3 kerusi, celah mana Hadi boleh jadi PM ?
    Jawatan Speaker pun tak lepas.

    3) Tidor tak salah tapi mencuri tetap salah - semua orang setuju kan kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa umno lebih baik daripada dap....sebab itu pas tak mau kerjasama dengan dap lagi......pas bukan join umno tapi pas akan buat kerajaan campuran dengan umno dinegeri selangor dan kelantan jika perlu
      .....tapi dengan syarat org pas pegang MB....syabas pas....takbirrrr

      Delete
    2. Apa komen lim guan eng dap tentang isu rohingya?????sila jawap...hahahaha

      Delete
  8. Tak salah kalau bercita cita. Tapi salah kalau berangan angan. Lagi teruk kalau kena penyakit angau, semua nampak indah dan sempurna. Harap harap kali ini membawa mereka kejinjang pelamin. Kalau x frust menonggeng lagi!

    ReplyDelete