Saturday, September 16, 2017

KENAPA NAJIB SANGAT TERGANGGU DENGAN KOMENTAR TUN


Atas jawatan, kuasa dan pengaruh yang sedia ada, atas keyakinan rakyat sokong, baru balik dari jumpa Trump kenapa Najib masih kurang yakin diri dan terganggu dengan komentar Tun sehingga sebaik sahaja mendarat ke bumi Malaysia, nama Tun yang disebut sebut.

Itu semua memberi gambaran Tun masih relevan dan tampak hebat di mata rakyat.

38 comments:

  1. Tq ds Najib sbb dah buat macai pakatun mcm beruk matyeh kt mlysia ni.. Kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami juga ingin mengucapkan tkasih kat najib kerana aksi yg menghiburkan. Bantu ekonomi amerika! He2 he2..lawak gilerp

      Delete
    2. Nak sambung gelak...he2 he2 he2..aduih sakit perut den!

      Delete
    3. In adalah business strategy, mlabur 1 billion esok lusa pulangan 3 billion. Jgn marah........

      Delete
    4. Ya labur mcm 1MDB...syrategi yg baik. Last2 melingkup. Untung tak kutip dok bayar hutang sampai mampus...

      Delete
    5. PM terpandai dan tercerdik bagi menghancurkan negara.

      Delete
  2. Ape ni. Samsung Dah bagi. 20sen pun dpt. Itu je. Lee. Bagi beruk pun bleh komen Power2. Errr simen, otak Dah pasang Belum. Ko punya moto simen pun Dah takde aku tgk. Sudah Tukar ka bila Tukar. Boring la dgn Ko simen. Nak kutuk lebih2 kang Ko taiming. Nak ajak borak otak takde. Tgk doraemon lagi best. Bye Simen. Membangun bersama Ph.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm ni punya komen adalah standard penyokong PH.

      Mcm ni punya standard PH. lebih baik aku tak pegi mengundi. Nampak sgt tak berapa cerdik.

      Delete
  3. madey byr juta2 nk jumpa president bush. byr duit guna tnb batu arang. KD, dpt tak tempias sipi2 duit batu arang tu? hohoho xmas is coming ��

    ReplyDelete
  4. Selepas wira itu balik, dah timbul bukti2 bayaran ejen lobbies utk trump hotel dan tower diguna utk foreign interest. Nnt keluar lah resit sewaan delegasi malaysia. Nak pi mana?
    AG USa dah file lawsuit emolument apatah terhadap pres Trump.
    Bace ler sendiri.., buat study sikit. Puak A9Q7 dialu2 datang hujah selepas dh hadam.
    Maklumat dihujung jari...
    Akal jgn bagi mati...
    Jgn maruah melayu terus basi..

    ReplyDelete
  5. Najib slmt sejahtera kembali ke Malaysia dgn ni meroyanlah beruk 2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambung gelak..he2 he2 he2..nak membantu ekonomi us! Hahahahahha dan manjing manjing tergigit lidah mereka sendiri...

      Delete
    2. Ngok la ko macy.. Ko xthu diplomasi duduk diam. Membantu yg diphm beruk 2...maksud sbnr beruk ni xphm..pulgan yg akn negara dpt beruk ni xpikir.. Kwsp pun bkn pertama Kali melabur luar negara..

      Delete
    3. Nate kero duku macy ni nyalok ssining. Nate ning jenih bako hok serupo ngan bako hok erek bining saing masuk bilik hotel.

      Delete
    4. Nanti....nak sambung gelak! Kikikikikiki! Aduih bantu ekonomi amerika...hahahhahhahaha. kot kot jadi satu lagi 1mdb. Sang kelembai sentuh benda jadi batu..najib sentuh benda jadi tahik..utk manjing manjing pelahap

      Delete
    5. Rayut mok nate gapo beruk weh.

      Delete
    6. Jd 1MBD 2.0...aku pun nak gelak...hahahaha...guling2

      Delete
    7. Nak tumpang gelak jugak hahaha DOJ campur tangan asing. Dah dekat habih penggal parlimen ke 13, melabur di negara campur tangan asing. Dalam 5 tahun, Malaysia komited nak tambah pesawat. Yg tersiratnya, nak sambung nyawa jd PM.

      Hai lawak sketsa PM ke 6 ni.

      Delete
  6. Kalau orang lain yang buat presentation itu tentu Trump telaah halau dengan, "You are fired!"

    ReplyDelete
  7. bro macy,tumpang gelak jap kah×3...nak lebur eh labur billion2.... tapi takde duit nak pasang kamera cctv.

    hebat najib hebat...
    malaysia boleh...
    malaysia asal boleh...

    ReplyDelete
  8. Tgk video MO1 ngadap trump tu..aku tgk mcm rancangan apprentice lak...nasib baik x kena fire dgn trump

    ReplyDelete
  9. DAP menang rakyat senang
    DAP menang rakyat berenang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga-2 akan muncul jaguh renang yg berasal dr Penang

      Muahahaha..

      Delete
  10. Tua renta tu dah gelabah... cemas... terdesak... ari isnin ngadap RCI pas tu Daim Diam Diam pulak krna ngadap.... tak tido mlm la mamak mlm nih... nak berak pun tak lalu dah tu... kikikiki...

    ReplyDelete
  11. Mane resit Najib bayar trump dari td aku tunggu klau kamu dpt buktikn skrang gk aku masuk cp mnge kikiki

    ReplyDelete
  12. PH menang, bawah pokok kita bersidang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawah pokok pun ok..
      Asal jangan dalam penjara

      Delete
  13. KD...............Berapa ramai MACAI menyambut kepulangan WIRA NEGARA
    di KLIA petang semalam or was it petang tadi.............????
    Dengar cerita, tak sampai 1000..........HEHEHE.
    Kesiannnnn........ sebab dia mengharap 100 RIBU!!!!
    Bersangka baik ....mungkin MACAI tengah sibuk bantu orang banjir di Peneng!
    HEHEHEHE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duit tak ada, tapi terlepas cakap nak bantu trump..

      Macai pun malu nak tunjuk muka..

      Delete
    2. Asalnya ramai yg nak terpaksa datang, tapi ramai sakit perut kena cramp. Maklumlah lawak jenaka abad ini buat ramai penduduk malaysia cramp perut tergelak dengar najib nak tolong bantu ekonomi us..ummphh. hahahhahahhahha aduih! Sakit perut gelak

      Delete
  14. Mahakutty Laknatullah.. Penipu penyangak tua!! Najib takde nak heran dgn si tua kutuk tu tp mungkin geram sangat tua kutuk tu masih kuat berbohong tak sadar diri dia yang kaki songlap!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trump yahudi laknatullah Apa macam PM haprak Kita boleh bantu ekonomi mereka....Apa hal dulu sibuk nak bantu Rohingya ??

      Delete
  15. Assalam Bro,saya rasa tak berapa elok menggunakan perkataan-perkataan yang menghina peribadi sesaorang dalam membuat ulasan walaupun kita berbeza pendapat.Dalam politik kita semestinya menghormati kawan dan lawan.

    ReplyDelete