Google+ Followers

Saturday, October 7, 2017

JEBON DAN PEMBOHONG BESAR..

Pemimpin umno lebih baik upah tukang sihir, tok nujum untuk membuat pelbagai ramalan ke atas Tun, Lim kit siang, azmin dan lain² kalau benar² kemaruk bahan dan isu untuk memburukan.

Mempercayai tukang karut penulis fitnah tersohor sangat² melucu dan desperado tahap gaban, bahasa pasar yang sangat sesuai.

Semuanya gara² tak boleh tahan dengan realiti pendedahan Syed Saddik yang terkena batang hidung.

Bila dikatakan Tun bayar lim kit siang 1B, bagaimanapula sebelum ini kata Tun diperalatkan lim kit siang.
Logik ke Tun bayar Lim, lepas tu Tun di peralatkan??????

Memang jebon dan pembohong besar puak ni.




17 comments:

  1. Siapa jebon tu?

    ReplyDelete
  2. Begitulah perangai org yg suka cakap berbelit belit, akhirnya terbelit kat leher sendiri. Kalau Tun bayar LKS, tun lah jadi tauke! Ni lks pulak jadi abang long! Pening kepala dgn perangai puak penyamun ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pening kepala lihat puak penyangak tua terbilang ni.. Kejap suruh kita prcaya media underground picisan.. (time nk bubuh najib).. Tp skrg xbg kite percaya pulak media sampingan bile brahsia busuk pemimpin penyangak 22 tahun terbongkar.. Hokkkalooohh..lgu mne mung neh..

      Delete
    2. Ada sapa sapa boleh sahkan ada 1b dlm akaun lks x? Ngan akaun no skali. Kalau x, kita tunggulah dulu sblum nak kena sawan pun!

      Delete
    3. Confirm dah sah RM2.6bil dan RM49 juta masuk akaun Arab Malaysiaan Najib. Yang lain tiada sebarang bukti cuma hayalan. Macam satu ketika dahulu ada macai-macai Anwar ada RM1bil dan DAP dapat RM2bil sampai sekarang bukti tak pernah wujud cuma hayalan macai-macai.

      Delete
  3. SR media jebon yg tontahik kutty angkat jd 'wahyu' siang mlm wirid tuduh najib tu cmne plak bhaii???

    Walllaaa.. Geng mahakutty sudah tergugat rupanya dgn FMT. Kah kah kah tu lahh sape yg ajar rakyat percaya cerita blog.. Skrg lu telan balik lh bhaii.. Harta mirzan yg daddy dia rompak dlu tu stkt 1 billiun xde hal laa broo.. Di ostroliaa lg byk asett die tuuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rpk yg pernah mintak maaf dgn sr tu ker pasal memfitnah? Ingatkan sapa yg cakap! Ada money trail dgn bank acct mcm yg sr dedah tu ker? Apa, tak ada? Jadi tulis kosong cam tu jer ker? Huhh! Sapa sapa pun boleh tulis kosong cam tu! Tapi klu sapa sapa nak percaya tpulanglah!

      Delete
  4. ISKUNDUR BAYAR 1B PADA TOKONG... KLU X BETUL SILA SAMAN SEGERA..

    kikikikiki....

    . KLU X BOLE MINTAK DOJ FBI TANGKAP DAN SAMAN....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brdasarkan patwa kuttytahik jgk.. Kalo xsaman mknenye betol lah tuduhan FMT tu.. So rabu ke khamis depan Mahataik nk saman fmt??

      Penyangak tua semakin terdesak.. Buah peluru yg dia lontar deras dlu skrg dn boomerang patah balik dahh kena idung diaa.. Kekekekeee

      Delete
  5. Boboi bengap punye pasal lah ni.. Kecik2 bodoh besar menyusahkn hbis bngsa melayu low class mcm budin.. Kalo dh bodoh bhlol xpyh le masuk politik..duk je kepit celah ketiak bini ko tu Boboi Mockeriss ooii..daddy penyamun ko tu dh korbankn sgt byk orh demi ko boboi bodohh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah nampak siapa jebon. Cari ceemjn cepat.
      Jebon perlu penat2 selongkar tabur taek sekeliling blig2 anti jibbobumnobnpas. NOT THE OTHER WAY AROUNF.
      kwsia. ko yg kna susah2 dtg maki dinlog org. Tahula nlog dan media umnobnpas org dh tak pakai.Mntri buk mulaut kelaur hancing dan lawak.
      tak penat ker.
      Ko kampbos, kantpi..ulang2.
      Siapa yg lantoikan dan selak hijab tu.
      Disana mungkar atau diaini yg benar.
      Tty celik skkit.
      Tapikan...suka ko la.
      Datng lagi tauu..

      Delete
  6. Kd tolong betulkan ejaan
    Bukan j.e.b.o.n
    Tapi j.i.b.o.n

    ReplyDelete
  7. ko pun tukang karut buat fitnah kd. x sedar ke? �� taubat cepat2. dh KO nanti xde sapa nak tlg. sendiri mau ingat lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunjuk mana satu fitnah?
      Kau fitnahkan kd kau tak nampak..
      Kau pun jibon jugak..

      Delete
  8. Itu yang berlaku apabila penipu desperado buat cerita. Ia bercanggah.

    Kalau Tun M bayar LKS bermakna bukanlah Tun M diperalatkan LKS seperti yang mereka gembar-gemburkan selama ni. Ye tak?

    Kalau ada 1B tak payah bayar kat LKS lah. Boleh guna untuk pancing MP UmNo yang semuanya kemaruk duit untuk jatuhkan Jibon.

    Tapi menabur duit utk sokongan bukan cara Tun selama 22 tahun ia mentadbir. Itu cara Jibon.

    Lagi satu nak kata bro Macy, mana money trail dan nombor akaunnya?

    ReplyDelete
  9. Tak payah money trail klu x betul SAMAN SEGERA...
    NAK TUNGGU DOJ DAN FBI SAMAN TANGKAP KA.?

    ACT NOWWWW....

    ReplyDelete