Saturday, October 21, 2017

JOM SAVING DENGAN DINAR DIRHAM CRYPTO YANG DISANDAR KEPADA EMAS UNTUK UNTUNG YANG LEBIH


DINAR DIRHAM SATU SATUNYA CRYTO CURRENCY YANG KUKUH KERANA NILAINYA DISANDARKAN PADA HARGA EMAS SEMASA PADA LAZIMNYA TIDAK SUSUT NILAI.

Bitcoin, the mother of crypto currency hits $100,000,000,000 value on market capital!

Ketika kami bermula pada February 2016 project blockchain yang pertama melalui pre-order DNC harga 1 bitcoin cuma sekitar MYR 1500 sahaja.

Dan pada hari ini, harga 1 bitcoin mencecah MYR 25,000.
Ini adalah salah satu asset instruments yang sangat tinggi nilainya dalam tempoh kurang dari 2 tahun.
Kenaikan 2000% ini membuktikan underlying technology with bitcoin is proven and gaining popularity all over the world.

Kini, produk terbaru dari kami iaitu wallet multi crypto Blockchains.my yang dilancarkan pada awal tahun ini sudah memenangi Swiss Innovation challenge pada bulan lalu yang dianjurkan oleh universiti UTM dan juga universiti swizertland.

Kemuncak pertandingan ini adalah pada 31 october 2017 ini. BCMY mewakili Malaysia dan akan bersaing dari company2 fintech dari Vietnam, Thailand dan Indonesia. Yang lebih menarik, BCMY telah pun bertapak dan mempunyai user based di negara2 tersebut.

Dalam wallet BCMY, salah satu ciri disruptive yang telah kita bangunkan adalah ciri2 memudahkan membeli dan menjual Bitcoin dan lain2 asset crypto.

Dengan teknologi yang dibangunkan, pemilik Bitcoin mampu utk berjual beli secara P2P (Peer 2 Peer) dan juga boleh ditukar kepada fiat melalui NFC Smart debit card dan VISA Debit card. :)

Harini, bertempat di Kota Kinabalu di negeri di bawah bayu Sabah atas kerjasama dengan Hartatek Resources yang di uruskan oleh Azlin Awang Chee kami akan melancarkan MIB (Miner in a box) mesin mencetak crypto currency pada harga mampu milik MYR 21,000 yang mampu dibeli dan dipasang sendiri di rumah atau diuruskan secara hosting.



Teknologi MIB ini sangat effektif dan kompetitif kerana ianya menghasilkan 228 Mhs dengan custom 8 unit graphic card dan ianya menggunakan low consumption electricity dan hanya "plug and play" sahaja setting pilih nak mencetak Ethereum, Monero, Dash, Zcash atau mana2 GPU mining altcoin tanpa pening2 nak setting atau buat wiring.

Nantikan butiran lanjut mengenai MIB (Miner in a box) yang akan ditawarkan kepada semua user DinarDirham dalam waktu terdekat. :)
Dato Arai
HUBUNGI SIFFU 0133760377
Tanya bagaimana ia lebih untung beli emas melalui dinar dirham crypto.





3 comments:

  1. Benarkah perdagangan matawang halal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perdagangan matawang (forex) bersandar pada spekulasi umumnya haram bagaimanapun ada juga kata harus bersandar kepada beberapa terma dan syarat.

      Kena study case by case dan dapat nasihat dari pakar ugama

      Wallahuaklam.

      Begitu juga dengan bitcoin (tanpa tuan) dan lain² coin...yang bersandar kepada penawaran dan permintaan..terdedah juga kepada speculate

      Dinar darham adalah sykt malaysia (bertuan)dan satu²nya crypto yang bersandar pada nilai emas..di mana kita tahu harga emas turun naik sangat stabil.

      0133760377

      Delete
  2. Dinar dirham dah kena sontot..?
    Ini skim cepat kaya..?

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...