Google+ Followers

Monday, October 9, 2017

MUDOH BASO SENANG KIRO - MAAFKAN DAN KIRA HALAL....MACAM TU KE (?)



MudOh basO senanG kirO....











Perlantikan awang adek mungkin sekadar untuk mencukupkan bilangan ke 40. 







74 comments:

  1. Isu forex ungkit..yg ni nak lupa. Kepala bana kau. Inilah perangai org ameno dr dulu lg..
    Senang cakap ubah je lepas pru14 nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jngan ubah lepas pru14.

      Itu dah lewat.

      Ubah DI RRU14, beb

      Delete
  2. He2 he2 he2. Kalu doh namonyo nate umno, lagu tu la! Kalu alik dio kiro halal, alik ore laing beli rumoh muroh pong keno. Baso nate berok! Doh adat nate umno ni lagu tu, rasuah ni rukun isle nombo 6 bagi dio! Abih la malaysia kalu lagu ni gak! Kekgi marila beruk beruk umno dale ni dok maroh kawe nih! Habih sgalo mok nenek dio wat tubik! Kapir evangelis la, cino jadi pm la , nak wi napok kito ni jahat. Puok dio kenyea make pitih! Sakit jiwo main nga nate puok umno ni!

    ReplyDelete
  3. species nate umno ni nana la nak ta maluu wehh, muko dio sarong litup dgn pulaikat.
    Yg melekap kepala tu jubbo. Jubbo meme la tak tu malu.

    ReplyDelete
  4. Klu nok mudah baso... seneng cito..

    . SAYA TAK TAHU....


    KIKIKIKIKIKIII... TIMA KASIHHHHHH. ...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2.6b pitih dale akaun..tak tau gak!! kikikiki lala

      Delete
    2. SAYA TAK TAHU... SAYA TAK INGAT.. SAYA MUDAH LUPA...


      TIMA KASIHHHHHHH.....!!!


      KIKIKIKIKI...

      Delete
    3. 458,
      Tak tahu,lupa pun tak jadi hal.
      Datang lagi tau, dan sumbamglah komen lopong isi sebegini.

      Tersedia maklum bhw sini blog org berfikir. Dan kunjungan mu yg brrla

      Delete
  5. Penyamun sekapal gitulaaa..

    Daripada Presiden sampai ke pencacai semuanya adalah geng penyamun...

    Asal masih menyokong penyamun, gerenti kepala penyamun akan kira halal ja...

    Kalau tukar orang pun, orang lama yang menyamun kira lepas gitu je lar.. Ye lar, dah kepala pun kepala penyamun kan...

    Takkan tak leh nak halal kan, kepala penyamum rembat berbillion-billion, jadi kalau menteri penyamun rembat bawah sikit daripada kepala penyamun kira sap sap soi lah...









    Maka tunggulah kebinasaan ke atas kumpulan penyamun ini..

    Ia pasti akan berlaku, in shaa Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penjual agama golongan kafir harbi 4.57 dh "punch card".
      Kesetiaan tak berbelah bagi utk berdoa kehancuran buat melayu Islam (PAS & UMNO) demi menjunjung saudara seagamanya DAPigs.. Apa ada hal.. Kuffar pun kuffar le yg penting mesti disokong dn diampu. Bersilat dn bertai-chi hari hari memfitnah melayu Islam tp tak mampu melawan pengkianatan terhadap Islam walau dgn satu perkataan pun. Bersumpah dgn nama john doe di dlm blog politik cmni dn menjaja merata rata sumpah cara munafiknya. Pastu ajak org lain bersumpah dgn cara sesatnya. Adab bersumpah pun kau tonggang terbalikkn.
      Ada bangkangan?

      Delete
    2. Pelacur agama dan bangsa dah masuk bertugas. Banyak dapat dedak gamaknya jadi pelacur ugama ni! Kita jugak penat bayar gst, buat pegi bayar ufti kat yahudi lahanat. Happy la tu jadi pencacai yahudi! Tak cukup dgn china komunis yahudi disembah. Mmg manusia bangsat yg x perlu dibiarkan hidup!

      Ada bangkangan?

      Delete
    3. Kah kah kah kah kah
      La mesti Macay ni pun dh "rela makan babi dgn Guan Eng dr makan ayam dgn Najib".. Berapa kilo yg kau dh melantak sup tu mcm Timb Presiden PH pakar syariah kau? Sebab dh menyerupai sangat perangai kianat Islam kau ni la macay. Kalimah Allah pun kau dh setarakn tak dgn maksud Trinity ??? Jgn la pulak malu malu nk ngaku. Kan kau ni penjunjung dn bersaudara dgn Kafir Harbi Pengkianat Islam tu. Tentu tak berani la kau nk kutuk dn lawan puak kuffar yg cuba nk ganggu dn kianat Islam tu. Malah kau akn jilat licin dn terjun utk bersatu dgn mereka dlm kubang keHARBIan mereka..

      Ada bangkangan??

      Delete
    4. Amboiiii! Smenjak kau bercium mulut dgn yahudi siap kulum kulum lidah lagi, makin celuptar mulut kau ye tikus dajal! Kau ingat malaysia ni kau boleh buat mcm kat palestin ke hah! Yahudi yg di laknat? Dulu datuk nenek kau susah payah halau komunis, kau senang senang pulak panggil masuk siap bagi tanah bagai! Kau ni mmg pengkhianat kpd seluruh rakyat Malaysia! Tunggulah nasib kau nanti!


      Ps...sedap ker masak kicap taik sembelit jho lo tu? Selera betul nampak kau melahap tadi!

      Delete
    5. Siapa penjual agama yang sebenar akan diketahui tanpa keraguan lagi apabila laknat itu menimpa.

      Seorang dituduh penjual agama sedangkan ia membawa agama mengikut disiplin ilmu dan berani pula bersumpah laknat sekiranya ia berdusta.

      Seorang lagi melakukan segala amalan pembenci kebenaran daripada kaum musyrikin yang memperolok-olokkan, kaum Yahudi yang memutar belit dan kaum Nasrani yang beralasan. Ia pernah mengherdik, memperolok-olokkan dan menambah kalam yang tiada pada ayat-ayat Allah yang suci. Ia juga beralasan apabila diminta bersumpah laknat dirinya di pihak yang benar. Lebih melucukan ia juga melakukan sesuatu yang tidak ada di dalam kitab iaitu mahu repot polis apabila tak mampu berhujah. Jangan ketawa, tapi benar setakat itulah kemampuan si pendusta ini.

      Walaupun si penjual agama tidak berani bersumpah laknat untuk menunjukkan ia yakin dirinya di pihak yang benar tetapi laknat itu tetap akan menimpanya apabila tempoh bersukaria itu tamat.

      Sesal kemudian tiada berguna.

      P/s - VIRGO telah diberikan peringatan..

      Delete
    6. 9.20 Penjual agama melelong lg Islam tanpa takut azab Allah..

      "Bahawasanya saya john son of doe bersumpah bla bla bla tatitu babibu cacicu dlm blog KD ni dgn bersaksikan anon anon semua dn terutama Virgo (nama yg sering membuatnya resah serta gelabah hingga bernanah hatinya) yg bersumpah itu terbukti berani dn benar"

      Pejuang kebenaran atau kemungkaran klau adab bersumpah pun ditonggang terbalik ngikut citarasanya sendiri seperti meletak nas dn hadis sesuka hati bkn ditempat yg haknya?

      Nilaikn sendiri ye....




      Delete
    7. 9.06 MacAy tua tercungap cungap tunjuk bodoh..
      Kau jawap atau sibuk alih tiang gol sampai terhantuk?
      Kah kah kah kah kah

      Takut ke nk jawap sebab sebab kau sekongkol dn bersatu dgn puak kianat Islam? Golongan ape yg mendahului junjungan kepada puak kianat Islam utk melawan UMNO dn PAS. Pengkianat Islam lebih mulia?

      Takut le tu nk jawap? Mesti hegeh hegeh nk alih tiang gol lg ni..

      Kah kah kah kah kak

      Delete
    8. VIRGO telah menjawab, bererti peringatan itu telah sampai kepadanya. Bagi saya itu sudah memadai.

      VIRGO mengatakan saya tidak lena tidur kerananya. Aduh si bacul ini sungguh perasan dengan dirinya sendiri tapi dari sudut psikologi hakikatnya ia sedang mengakui ia yang tidak lena tidur disebabkan saya.

      Ia sangat obses dengan saya. Pada ketika saya melihat dirnya seperti picisan yang tiada harga. Disebabkan itulah ia selalu memberi komen balas kepada saya sampai ke peringkat melaknat sebab ia nati akal dengan saya. Ia mahu mencari tempat di kalangan rakan-rakannya dengan menunjukkan ia berani mencari pasal dengan saya ketika yang lain-lain hanya bermain-main.

      Pada bbrp entry lepas ia memberi komen balas kpd saya dan pada entry ini juga ia memberi komen balas kpd saya. Jelas ia yang obses dengan saya.

      Ia sangat malu dengan kebaculan dirinya dan sebab itu ia muncul sbg anon, tapi bagus sekali sebab melalui komen balasnya ia dah sahkan dirinya sebagai VIRGO.

      Kenapa saya ulang sebut VIRGO? Sebab saya mahu semua pengunjung blog menyaksikan bahawa si bacul yang muncul sbg anon itu adalah yang pernah gunakan nickname VIRGO.

      Selepas sentap dan kesipuan dengan pengiktirafan kpd diri sendiri sbg 'Pencuit Doe' dengan tagline provokasinya 'Tikus mencuit lagi' (lagi tanda2 dia yang obses dgn saya dan bukan sebaliknya) dan cuba mengguna nama baru Mario Messi (tanda orang sentap dan kesipuan, menukar nick name, hehe) VIRGO hanya mampu muncul sbg anon. Si bacul ini pun melaknat hanya di sebalik anon.

      Ada pula saya tetap menyebut VIRGO di sebalik anin itu adalah supaya rakan-rakannya mengenali siapa ia sebenarnya dan apabila laknat itu menimpa dirinya disebabkan ia berpatah balik kepada dirinya akibat kegemarannya melaknat orang lain, maka identiti si pelaknat itu akan diketahui rakan-rakannya supaya mereka dapat mengambil iktibar daripada apa yang telah menimpanya.

      Mudah2an ada yang sempat berpatah balik sebelum kebinasaan itu membinasakan mereka semua.

      VIRGO hanya sedang diberikan tempoh bersukaria.

      Sesungguhnya Allah tidak menganiayai manusia sedikitpun melainkan manusia yang menganiayai diri mereka sendiri.

      Allahu akbar.

      Delete
    9. Anal 1034 yg x ada otak,

      Soalan yg kau tanyakan aku x perlu dijawab kerana kedangkalan dan kebebalan kau x akan dapat menerima walau apa sekalipun jawapannya.kau hanyalah anjing kurap belaan najib dan umno yg hanya berpaksikan habuan dedak sebagai dorongan utk terus mempertikai dan memperlekehkan pandangan org lain agar tuan mu terus bertakhta walaupun telah terpalit dgn bapak segala kemungkaran. Ugama bagimu hanya alat tunggangan utk kau dan seangkatan dgn mu mencapai destinasimu, bukan utk diamalkan. Betul kata bro john, masa kau dah makin hampir.

      Utk pengetahuan kau sekali lagi aku bukanlah berada didlam mana mana parti! Aku bersama rakyat kebanyakan menentang kemungkaran ciptaan tuan kau. So, kalau nak berhujah dgn aku, pastikan fakta kau betul, agar kau kelihatan sedikit cerdik walaupun kau swbenarnya bodoh!

      Delete
    10. Jing Belaan tak ngaku yg Virgo sering meniti disetiap tulisannya dn berprasangka semua anon adalah Virgo.. Kenapa? Tidur malam dh tak lena ke sampai igauan Virgo terbawa bawa hingga kesiangan..
      Kah kah kah kah kah

      Sumpah laknat pun tak de adab lg nk tulis panjang2 bercerita tanpa sedar betapa gundah gulana hatinya yg semakin bernanah akibat bertuankn Kafir Harbi..

      Berkali kali dh dibongkarkn sifatnya mempertahankn kekufuran dn kianat terhadap Islam. Pernah ke penjual agama ni menjawap isu sokongannya kpd DAPigs? Tak kan dn tak pernah bacul ni akan menjawap?

      Sebaliknya akan diputar putar sumpah laknatnya yg jelas sesat adabnya utk melarikn diri utk menjawap..

      Dh jelas siapa Penyokong Agenda Kianat Islam bawaan DAPigs..

      Jika Najib atau Hadi Awang waimah Mahathir sekalipun mengimamkn solat aku tetap menuju kearah kiblat yg sama.

      Lim Kit sial tu imam kau ke hingga bermati matian mempertahanknnya dn menjunjung perjuangannya..

      Teruk bebeno dh ni...


      .

      Delete
    11. VIRGO muncul lagi dan mengesahkan dirinya adalah VIRGO. Bagus, itu sudah memadai sebagai bukti apabila laknat itu turun kelak.

      Adakah saya mengatakan semua anon iti VIRGO? Oh tidak sama sekali, VIRGO cuba beralasan pula kerana sudah kecut perut. Malangnya sifat sombongnya menghalangnya dari mengakui kesilapan.

      Kenapa bukan semua anon itu VIRGO? Sebab VIRGO mempunyai kefujuran luar biasa dan saya hanya akan mengatakan anon yang mempunyai kefujuran luar biasa itu sahaja sebagai VIRGO. Lain-lain anon hanya bermain-main.

      Betapa luar biasanya kefujuran VIRGO ini saya pernah bersumpah laknat bahawa ia memiliki lidah pembelit seperti Yahudi dan lidah beralasan seperti Nasrani.

      Ia pernah mengherdik dan memperolok-olokkan ayat-ayat AlQuran dan malah pernah menambah kalam yang tiada. Benar-benar seperti Yahudi sifatnya.

      Belum sempat saya lengkapkan sumpah laknat yang ketiga bahawa ia punya lidah memperolok-olokkan seperti Musyrikin, VIRGO telah merayu minta nyawa daripada KD dan disebabkan hormat kepada tuan tanah saya tidak lengkapkan sumpah laknat ketiga saya bahawa ia memiliki lidah perolok-olokan seperti musyrikin.

      Selepas diberi pelepasan ia kembali kepada sifat fujurnya. Ia telah melaknat saya sebanyak dua kali di sebalik anon (tanda seorang bacul dan pengecut).

      Kenapa saya sebut VIRGO kerap telah dijelaskan iaitu supaya apabila laknat Allah menimpanya, rakan-rakannya akan dapat mengenalpasti dialah orang yang pernah gunakan nicnkame VIRGO.

      Oh ya, Allah itu Maha Kaya dan selalu membongkarkan kepalsuan dan pendustaan golongan pendusta. VIRGO adalah contoh yang jelas.

      Satu lagi tanda VIRGO ialah dia selalu akan meletakkan titik di baris paling bawah selepas memberikan komen. Ini sebagai tanda dirinya adalah VIRGO. Almaklumlah seorang pemakan dedak yang bacul untuk kekal menggunakan nickname yang sama perlu gunakan satu tandatangan untuk menunjukkan dia telah buat kerja. Lihat saja pada komen anon 12:38. Itulah tanda tangannya bahawa ia adalah VIRGO.

      VIRGO pernah berkata 'Demi Islam tikus rela" (sebelum ia muncul sebagai VIRGO saya gelarkannya tikus dan ia juga bahasakan dirinya tikus).

      Bagus, si tikus VIRGO ini benar-benar akan menjadi wira bagi rakan-rakannya dan benar-benar akan ditimpa apa yang ia rela dan apa yang ia dustakan dan cerca juga, demi menunjukkan kebenaran kepada rakan-rakannya.

      Bersaksilah semua bahawa VIRGO telah diberikan peringatan.

      Delete
    12. This comment has been removed by the author.

      Delete
    13. VIRGO pendusta berlidah Yahudi ini mengatakan saya tidak menjawab tentang perbandingan UmNO dan DAP. Alangkah dustanya. Saya telah menjawab siap dengan sumpah laknat lagi. Ini buktinya :-

      ------------

      john doeMonday, September 25, 2017 2:16:00 AM
      Apabila isunya ialah mengenai pilihan di antara DAP dan UmNo, faktor2 pemilihan adalah semudah alif ba ta:-

      1. Bukan DAP yang membayar jutaan wang negara ini kepada Yahudi Zionist APCO hanya untuk khidmat nasihat dan kemudian membuat pinjaman riba haram daripada Yahudi Zionis Goldman Sachs daripada golongan pembunuh Muslimin Palestin sehingga sebabkan Malaysia berhutang riba yang sungguh luar biasa sifatnya. UmNo yang buat.

      2. Bukan DAP yang menjual dan menggadaikan aset dan hartanah negara ini kepada Musyrikin China Komunis, pembunuh Muslimin Uighur untuk ditanggung hutangnya berserta gadaian oleh anak cucu kita. UmNo yang buat.

      3. Bukan DAP yang memberikan tanah di Putrajaya untuk didirikan pusat penyebaran fahaman mereka kepada Saudi Wahabi Takfiri yang membunuh Muslimin Arab dan Turki dan membantu meruntuhkan khilafah Uthmaniah dan sekarang ini membunuh pula Muslimin Yemen. UmNo yang buat.

      4. Bukan DAP yang bersegera kepada Nasrani Amerika pembunuh Muslimin Iraq dan Afghanistan dan mempersembahkan ufti daripada wang amanah Muslimin Malaysia kepada mereka dengan niat yang diakui 'untuk membantu mengukuhkan ekonomi Amerika', dan berbaiah pula kepada kepimpinan kepada mereka dengan kalam 'musuhmu musuhku jua'. UmNo yang buat.

      Oh ya jangan lupa, bukan DAP yang mungkir janji untuk membayar kepada negara saudara seagama kita di Abu Dhabi yang telah membantu kita beri pendahuluan hutang zionist yang kita tak mampu bayar on time. UmNo yang buat.

      Tambahan lagi; bukan DAP yang menipu dan menjadikan alasan Muslimin Rohingya sebagai alasan untuk mengahadapi pemimpin besar Nasrani padahal rakaman video menunjukkan ia langsung tidak disuarakan. UmNo yang buat.

      Orang yang ikhlas akan merancang dengan kemampuan yang ia ada dan bukan menjadikan saudara Muslimin mereka sebagai alasan padahal ia hanya penipuan dan propaganda murahan.

      Geng A9 boleh berterusan memperolok-olokkan atau beralasan atau memutar belit lidah mereka dan menambah kalam yang tidak ada pada ayat-ayat Allah tapi hakikatnya UmNo adalah pengkhianat yang sebenar-benar pengkhianat. Demi Allah saya menjadi saksinya dan tidak ragu-ragu untuk menjadi saksi Allah di akhirat kelak bahawa UmNo telah berpaling dari jalan yang lurus dan menjadi pengkhianat agama yang sebenar-benarnya pengkhianat.

      Demi Allah sekiranya penyaksian saya ini tidak benar saya rela ditimpa laknatNya.

      Untuk para ahli geng A9; ini lafaz saya kepada kalian :-

      "Inikah orang-orang yang bersumpah sungguh-sungguh dengan nama Allah, bahawasanya mereka benar-benar beserta kami orang-orang yang beriman? Rosak binasalah segala amal kamu, lalu kamu akan menjadi orang-orang yang merugi"

      Demi Allah saya bersaksi.

      ReplyDelete

      -------------

      VIRGO pendusta ini tahu tngg jawapan saya di atas sebab ia telah beri komen balas secara bacul di sana pada tarikh itu. Boleh rujuk balik tandatangannya dengan titik di baris akhir.

      Selepas itu di atas cabaran VIRGO saya pernah beri hujah panjang mengapa UmNO itu bathil di bawah siri tajuk "PPBM; KAUM YG BERMUFARAQAH".

      VIRGO tak mampu jawab balas, sekalipun pada ketika itu ia berkata ia akan jawab balas dan saya boleh bergembira dahulu. Hakikatnya sampai ke hari ini ia tidak mampu menyangkal hujahan saya itu baik melalui hujahan ilmu mahupun sumpah laknat.

      Demikianlah Allah membongkar pendustaan hambanya yang durhaka bernickname VIRGO ini.

      Delete
    14. Kami tiada prejudis atau bersangka buruk membaca komen mereka, pembaca boleh nilaikan sendiri,

      Macai 12.38 : "berprasangka semua anon adalah Virgo.. Kenapa?"

      Sdr John Doe 10.52 : "Ia sangat malu dengan kebaculan dirinya dan sebab itu ia muncul sbg anon, tapi bagus sekali sebab melalui komen balasnya ia dah sahkan dirinya sebagai VIRGO."

      kesimpulannya adalah,

      Macai harami ini, amat takut dengan peringatan "VIRGO hanya sedang diberikan tempoh bersukaria."

      Kerana apa?

      Perbuatan terkutuk, jijik, lagi najis apabila hanya berani baling batu sembunyikan tangan, anjing menyalak bukit dan berkokok ekor penuh taik benar2 terpalit di muka macai harami ini.

      Hakikatnya, macai diupah diberi habuan harami, 7 hari seminggu, 24 jam sehari dengan menghamburkan setiap tulisan komen macai ini tiada isi, tiada fakta, menokok tambah, penuh dengan cacian maki hamun, mencarut.

      Hakikat tertulis juga, Macai harami gemar melaknat.

      Maka kamu macai harami, wajib bertaubat atas setiap perbuatan kamu.

      Kamu tidak boleh berlakon atau buat2 gila kerana kamu sudah diberi peringatan.

      Kamu juga tidak boleh sekadar memohon maaf zahir batin secara rambang, kamu wajib memohon maaf keatas setiap inividu telah kamu anaiya.

      Macai harami, kamu nak lari mana?




      Delete
    15. VIRGO Pendusta berlidah Yahudi ini telah berkata :-

      "Jika Najib atau Hadi Awang waimah Mahathir sekalipun mengimamkn solat aku tetap menuju kearah kiblat yg sama."

      Demikianlah Allah membongkarkan sekali lagi pendustaan VIRGO. Bagaimana ia boleh berkata sanggup solat di belakang Tun M padahal ia sendiri pernah menghukum Tun M sbg munafik dan mendoakan laknat untuk Tun dan untuk saya juga? Hipokrit? Tidak syak lagi. Ini buktinya :-

      ------------


      AnonymousWednesday, August 02, 2017 5:49:00 AM
      Semoga Allah SWT Melaknati Mahathir Mohamed Kutty Iskander Laknatullah ini!

      Semoga didunia lagi Allah SWt tunjukkan kejatuhan, kehinaan dan balasan atas kezaliman, penipuan dan pencurian harta rakyat selama dia berkuasa lalu serta menipu kami anak-anak Melayu!

      Semoga Allah SWT melindungi saya serta seluruh keluarga saya daripada Laknat Allah SWT demi menghadapi manusia zalim lagi jahat terkutuk ini yang bertopeng manusia.. hakikatnya dia adalah musuh melayu dan Musuh Allah SWT yang munafik sifatnya!

      Aminn Ya Robb!


      John doe.. semoga Allah SWT balikkan semula doa kau tu wahai pendokong mahazalim munafik Laknatullah! usah berlakon seperti priest di gereja yang mahu menggertak orang lain.Addu'a Silahul Mukmin.. org2 penipu dan penjilat penyamun Mahathir ini doa mereka hanyalah mainan lidah untuk menipu lebih banyak manusia.

      Org yang mahu doa dengan Allah ialah orang yang mengikut orang yang benar dan baik serta taat pada perintah Allah SWT. Sedangkan Mahathir Mohamed LAKNATULLAH adalah makhluk yang membenci Islam dan melanggar perintah Allah SWT dalam segala macam bentuk!

      Semoga kau juga akan menerima laknat Allah SWT wahai macai yang menggunakan nickname john doe.

      Setiap detik selepas ini aku berdoa semoga Allah SWT tunjukkan antara kita siapa yang benar. Yang tak benar itu akan menerima LAKNAT Allah seberat2nya. AMIN YA ROBBAL ALAMINNN!!

      ------

      Tulisan di atas adalah milik VIRGO. Spt yg saya katakan tidak semua anon itu VIRGO. Hanya yang luar biasa fujur saja adalah VIRGO. Lihat saja keluarbiasaan VIRGO di atas.

      Ada pula VIRGO telah berdoa di dalam komennya tersebut berbunyi seperti berikut :-

      "Setiap detik selepas ini aku berdoa semoga Allah SWT tunjukkan antara kita siapa yang benar. Yang tak benar itu akan menerima LAKNAT Allah seberat2nya. AMIN YA ROBBAL ALAMINNN!!"

      Untuk doanya ini, kali ini saya ucapkan dengan jelas

      'Allahumma aamiin, aamiin, aamiin, ya robbal-a'lamiin'.

      Bersaksilah semua VIRGO yang telah berdoa agar laknat itu menimpa.

      Delete
    16. Habislah ko VIRGO. Aku rasa ko dah memang kena chechkmate kali ni. Tak berbaloi dedak ko dapat tu dengan keseronokan ko melaknat orang lain.

      Delete
    17. Kah kah kah kah kah

      Tulis panjang panjang sekadar menglipur lara seperti kebiasaannya utk melindungi dirinya menyokong Puak Kianat Islam.

      Tidak pernah "Mahathir Mohammed Kutty Iskander Laknatullah" aku nukilkn di mana2 komen balas aku. Fitnah dr Pendusta Doe Belaan DAPigs. Ape ada hal.. Fitnah dh jd makanan ruji kau. Sebab tu aku ckp mmg kau dibayangi keresahan dn kegabraan dgn nama "Virgo". Jelas dh kt sini semua anon adalah Virgo BG kau. Tak kesah la siapapun Virgo. Yg penting sikap fitnah dn kianat kau sering ditelanjangknnya. Syabas Virgo.

      Kau jawap ape tentang sokongan dan kesepaduan kau bila sebati dgn puak kianat Islam?? Kau alih tiang gol he dgn jawapan DAP bukan ITU dn bukan BEGINI... Soalan aku mudah je.. Sampai hari ni kau tak pernah jawap. Cuma berputar ligat tunjuk bodoh..

      Aku ulangi soalan ni. Kita tengok bacul penjual agama ni berani jawap tak atau kembali berputar putar dgn sumpah sesat yg tak beradapnya..

      Satu je la aku tanya balik. Tanya banyak2 nanti takut otak dia x boleh berfungsi dn jadi biol...

      "Bolehkah kita bersekongkol dn bersatu dlm jemaah dgn puak yg jelas menghina Hukum Hukum Allah seperti Hudud, amalan umat Islam menutup aurat dn ibadah haji atau korban tanpa menentang atau keluar Dr jemaah tersebut sebaliknya DIAM membisu dn terus menyokongnya apabila dutentang agenda ganggu dn kianat islamnya?"

      Satu je.. Harap tak bacul ye dgn berputar putar tunjuk sesat dgn sumpah tak beradap utk melarikn diri...




      .

      Delete
    18. Jap jap jap macai harami,

      "Bolehkah kita bersekongkol dn bersatu dlm jemaah dgn puak yg jelas menghina Hukum Hukum Allah.."

      Panjang lebar komen macai, nak tanya...


      Bolehkah umno bersekongkol dn bersatu dlm jemaah bersama MCA, apabila,

      1.MCA mengugut najib untuk keluar dari BN apabila PAS ingin melaksanakan (bukan membentangkan) undang2 hudud dinegara ini?

      2.Pesta Arak di johor.

      3.lagi sekali MCA mengugut najib, umno bakal kehilangan undi kaum bukan islam apabila jamal setongkol dengan aksi taliban memecahkan botol2 arak.

      Apa ko cakap tadi? Bersetongkol dan bersatu dalam berjemaah?

      Delete
    19. Si bacul ini menafikan bahawa ia yang melaknat padahal ia pernah mengakuinya sekali dulu dan beralasan itu bukan isunya. Saya boleh scrol cari kata-katanya itu sbg bukti tapi biarlah, sebab bagaimanapun ia cuba beralasan secara bacul laknat itu tetap sedang mengejar dirinya.

      Begitulah hakikatnya seorang pengecut dan bacul yang melaknat di sebalik anon. Bila kecut perut ia menafikan itu dirinya.

      Saya mengatakan penafian kepada satu kata-kata melaknat adalah tidak sah melainkan yang menafikan bersumpah laknat itu bukan dirinya. VIRGO jelas tidak berani bersumpah laknat melainkan membuat penafian kosong.

      Saya pernah bersumpah laknat bahawa VIRGO memiliki lidah pembelit seperti Yahudi maka penafiannya itu adalah tidak sah melainkan ia bersumpah laknat menafikannya.

      Maka saya berhak mengatakan penafiannya itu adalah dusta.

      Semua soalan si bacul ini telah saya jawab. Isu di antara DAP dan UmNo juga telah dijawab dengan jelas.

      Ia hanya mahu beralasan selain berdusta.

      Tentang hudud juga saya pernah menjawab kepada soalan anon yang lain dan tidak berminat kepada siaran ulangan.

      Bagi saya tempoh menjawab kpd pendustaan VIRGO telah tamat. Kini ialah masa untuk penghakiman.

      VIRGO hanya sedang diberikan tempoh. Bersukarialah sementara tempoh masih ada. Sesungguhnya kamu telah pun diberikan peringatan.

      Allahu akbar.

      Delete
    20. Setuju bahawa kefujuran VIRGO telah menyebabkan ia kena checkmate.

      Ia pernah melaknat Tun M dan saya dan kini ia menafikan. Hakikatnya penafiannya tidak sah melainkan ia menafikannya dengan sumpah laknat juga.

      Mana boleh melaknat orang dinafikan dengan penafian kosong. Mestilah dinafikan dengan sumpah laknat juga.

      Dan hakikat dia tak berani bersumpah laknat, juga tunjukkan itu memang dirinya.

      Nafikan tanpa sumpah laknat = tak sah sebab graviti tak sama.
      Bersumpah laknat menafikan = tak berani sebab sedar itu memang dirinya.

      Aduhai bagaimanakah lagi VIRGO mahu beralasan dan melarikan diri dari penghakiman awal Allah?

      Bersukarialah kamu VIRGO sementara waktu, sesungguhnya kamu hanya sedang diberikan tempoh.

      Delete
    21. Kah kah kah kah ksh

      Kan dh jelas dn nyata si bacul penjual agama ni tak berani jawap..

      Mana jawapannya Doe Kianat?

      Seperti biasa si boDoe ni akan berputar ligat bermain dgn sumpah laknat sesatnya utk melarikan diri..

      Siapa check mate sekarang?

      Byk kali dh aku checkmatekn si boDoe ni..

      Kah kah kah kah kah

      Nmpak desperate la Doe. Teringin sgt nk ke Putra Jaya ke smpai keja menyetan pun kau buat. Cmne nk menang klau org boDoe mcm kau ni digunakn. Lg jauh la impian dn harapan kau.

      Aku tau perasaan kecewa bila kecundang disetiap PRU. Sabar ye dn akui yg jing jing yg digunakn oleh Pakatan selama ni berguna pun dn tak mampu nk menangkn Pakatan pun. Lebih lebih pulak macai mcm kau ni Doe. Lg jauh la Rakyat dr Pakatan.

      Belajar terima hakikat yg kau mmg takde guna jd macai Pakatan ni.

      Fahamkn "Denial Syndrome" tu dulu.

      Ok boDoe.. Takde guna debat dgn kau macai bengap ni. Tak jawap pape pun. Merapu bercerita je. BN tak akan Tumbang dgn fitnah dn keboDoehan kau..

      Next macai.. Virgo tunggu ni.

      Delete
    22. Sudahla virgo! Kau berpusing pusing dgn ayat tulisan kau sendiri! Bro john telah pun menjawab lebih dari yg kau perlu. Akibat tidak dpt menjawab, kau pusing balik atas dan bawah sampai berbelit belit sampai kau sendiri dah pun terbelit. Kau dah lama pun kena checkmate. Hanya kau sendiri yg tak mahu mengaku akan kebodohan kau tu.

      Cuba lagi macai kurap virgo!

      Delete
    23. VIRGO masih terus berdusta dan beralasan dan berterusan menunjukkan sifat kesombongan dan kejahilan.

      Ini yang akhir dari aku. Lepas ni aku tak jawab lagi.

      الحمد لله رب العالمين
      والصلاة والسلام على رسولك محمد الامين

      "Ya Allah ya Tuhanku. Sesungguhnya aku bersaksi bahawa VIRGO memang seorang pendusta yang telah melampaui batas dan berterusan sombong denganMu. Aku bersaksi juga bahawa ia langsung tidak berminat untuk menyucikan hatinya dan bertaubat. Aku percaya tidak ada sebarang tempoh lanjutan yang Engkau berikan kepadanya yang mampu membawa ia balik ke jalanMu. Kini aku serahkannya kembali kepadaMu. Demi rahmat dan nikmatMu kepadaku, aku bersedia menjadi saksi Engkau ke atas VIRGO di akhirat kelak, supaya ia tidak punya alasan lagi di hadapanmu nanti dan tidak sekali-kali boleh mengatakan Engkau telah menganiayainya. Selamatkanlah hamba2Mu yang tidak sefujur dirinya yang masih boleh dan mahu mengambil iktibar dari penghakimanMu ke atasnya. Aku bersedia menjadi saksiMu ya Allah"

      اللهم آمين آمين آمين يا رب العالمين

      "Maka jauhilah kamu daripada mereka dan tunggulah. Seseungguhnya mereka juga menunggu".

      Delete
    24. Ni la permainan Si Penjual Agama Doe 4.57..

      Kan dh byk kali aku cakap dn bagitau yg Munafikun ni tak berani menjawap ape yg aku utarakn.. Sebaliknya Si boDoe sesat ni akan bersumpah dajal tanpa mengikut adab dn cara bersumpah yg dituntut semata mata utk melarikn diri.

      Semua org dh nmpak jelas sifat kianat kau la boDoe.

      Nk sedih ke atau nk ketawa dgn kejahilan cara kau bersumpah dgn permainkn ayat ayat Allah?

      Bersumpah takde adab dlm blog picisan mcm ni?
      Bersaksi oleh KD?
      Guna nama samaran john doe ?
      Bersumpah dn bersaksi utk Virgo mengikut pandangan kau?
      Mana sumpah terhadap diri kau sendiri utk dilaknat sekiranya bicara kau dusta?

      Kat sini pun dh jelas siapa kau ni.
      Cukup cukup la mempermainkn agama Islam dgn mennonggang terbalikkn adab bersumpah kau sebagaimana kau mmpermainkn nas dn hadis ditempat sesukahati kau.

      Bertaubat la macai. Dedak haram tu akan lebih menghitamkn dn menanahkn hati kau..

      Delete
  6. Lim Kit Siang BERJAYA menjinakkan Tun Dr Mahathir........ BETULLLLL!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai, jinak ke, bayar 1 billion ke depa tak rompak dan samun wang rakyat, jual aset dan harta negara.

      Delete
    2. Hai dah bertukar... Kata tun jinakan lks dgn 1b...munafik sungguh

      Delete
  7. Kalau beriman...sokong najib sokong Tun, itu pilihan.

    Tapi kalau "rasuah" pun sokong, iman dah rosak.

    ReplyDelete
  8. Adek awang cakap isu lama? Tidak perlu dibangkitkan?

    Asas kemanusiaan adalah jangan merompak menyamun rasuah berbohong, jangan menyakiti org lain, jangan jual harta dan hak orang lain.

    Maka jangan berhelah umno najib, Hanya binatang melakukan perkara seperti ini.

    Melayu disulamkan dengan agama islam dan ajaran, panduan Nya cukup jelas, terang membimbing kita manusia yg mempunyai akal berfikir.

    Jika ianya tidak di ikuti, maka kita bukanlah berada dlm peradaban manusia.

    Adakah umno najib berada dlm golongan manusia atau binatang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8.24 Panjang lebar syair kau tentang peradaban manusia dn golongan binatang.
      Pertanyaan simple je ni..
      "Nk dikategorikn Islam yg macam mana peradabannya jika bersekongkol dn menyatu dgn puak yg jelas kianat dn menghina Islam? Golongan ni nk panggil apa? Binatang? Harbi?
      Minta Pencerahan...

      Delete
    2. 824, biar lah sya jawab soalan tu.

      Umno telah jelas tidak berada dlm kategori manusia yg bertamadun, tetapi bukan juga binatang kerana mereka tahu erti nilai wang ringgit. Mereka adalah species hybrid yg hanya berkiblatkan tunai dimana apa saja yg membolehkan mereka mendapatkan duit dikira halal dan toyyiban. Mereka juga mengaku islam tetapi islam ciptaan mereka sendiri dimana penyamun dan kaki klepet duit rakyat itu suci dan perlu dipertahankan. Banyak lagi ciri ciri kedajalan umno ini yg akan saya terangkan dlm siri akan dtg..

      Semoga dpt membantu

      Delete
    3. "Nk dikategorikn Islam yg macam mana peradabannya jika bersekongkol dn menyatu dgn puak yg jelas kianat dn menghina Islam?"

      Pesta arak di johor ke? atau MCA yg mengugut najib berkenaan RUU parti PAS?

      Delete
    4. Kah kah kah kah kah

      Cubaan 11.33 mengalih tiang gol tunjuk kesesatan yg nyata..

      Besar sgt ke isu tu jika dibandingkn dgn sokongan kau terhadap puak kianat Islam?

      "Memperjuangkn agar permurtadan umat Islam menjadi mudah"

      Satu je contoh dh memadai utk menjawap semua persoalan kau.

      Siapa memperjuangknnya ? Dan kau menyokong tak puak kianat Islam tu?

      Junjung la berterusan dn pertahankn la sahabat@saudara kau yg berterusan kianat dn mempersendakn Islam tu. Tp cuba jgn nk tarik org lain sesat mcm kau boleh tak?

      Delete
    5. "Besar sgt ke isu tu jika dibandingkn dgn sokongan kau terhadap puak kianat Islam?"

      Tak besar, Macam kertas a4 kena bawa sekolah dan tunggu pengumuman cik minah tu...

      Delete
    6. "Siapa memperjuangknnya ? Dan kau menyokong tak puak kianat Islam tu?"

      MCA tak khianat? Ugut najib nak keluar BN?

      Delete
    7. "Junjung la berterusan dn pertahankn la sahabat@saudara kau yg berterusan kianat dn mempersendakn Islam tu."

      Tengok diri ko dah la, habuan haram ambil, menyalak anjing bukit, ekor penuh taik tetapi tin kosong aje...

      Delete
    8. Ugut??? Keluar la klau MCA berani.
      Umat Islam akan lebih bersatu.

      Siapa majoriti dlm BN?

      Satu je jawapan aku dh menjawap semua soalan kau. Faham?

      Kami UMNO bukan macam kau yg jilat licin semua pengkianatan terhadap Islam...

      Tak akan Tuan Guru Hadi Awang dpt membentangkn RUU persendiriannya klau UMNO tentang dn takut MCA.

      Siapa majoriti dlm PH?
      Satu kerusi Parlimen (tu pun kerusi UMNO bawak lari) je nk tunjuk gah depan org Melayu tp menunduk bila DAP buat onar. Mula la tanpa segan silu jual agama nk backup pengkianat Islam tu.

      Kah kah kah kah kah

      Delete
    9. "Ugut??? Keluar la klau MCA berani."

      Kenapa ko x cakap dengan najib?

      "Siapa majoriti dlm BN?"

      Majoriti kerusi milik umno, tidak boleh dibentuk hanya dengan parti umno sahaja...kepercayaan pengundi berteraskan pemimpin pada masa itu bukan seorang penyamun.

      "Tak akan Tuan Guru Hadi Awang dpt membentangkn RUU persendiriannya klau UMNO tentang dn takut MCA."

      Adakah RUU hudud hj hadi sudah dilaksanakan? Boleh jawab macai? Mohon bahas RUU hj hadi, kenapa umno najib tidak beri laluan?

      "Siapa majoriti dlm PH?"

      Macai, majoriti dlm kitab umno najib hanya sekadar kelambu alif ba ta, didalamnya penuh dengan penyamun dan pembohong

      Majoriti kerusi dalam PH pula adalah gabungan parti melayu/bumi/ islam 48 kerusi, manakala DAP mempunyai 37 kerusi.

      Majoriti dlm PH masih kaum bumi/melayu.


      "Satu kerusi Parlimen (tu pun kerusi UMNO bawak lari)"

      Untuk tidak berburuk sangka 48 kerusi gabungan parti melayu/islam adalah tidak termasuk dlm senarai 3 kerusi (bukan 1).






      Delete
    10. Ni la bodoh piang. Kau ni bodoh kira mcm junjungan DAPigs kau yg menipu tentang excell dlm pemilihan CEC DAPigs tu ke?

      Kah kah kah kah kah

      Cuba kau kira balik dgn jujur berapa MP Islam dn MP bkn Islam dlm PH tu? Nk menipu pun agak agak la cai.. Nampak bodoh la menipu cmni..

      Sabar cai.. Bagi peluang utk dibahas dulu RUU HJ HADI tu. Kita tengok nnti puak mana yg menentangnya. Jgn gelojoh sgt.. In Sha Allah akn diluluskn dgn izin Allah.

      Jgn menyondol ye cai.. Kira baik bail dulu ye. Takkn mengira pun aku nk ajar? Low class macai bengap ni.

      Delete
  9. Orang kapir siapa cipta?
    Apa fungsi orang kapir?
    Pelik ke kalau dia memusuhi Islam?


    Orang Islam siapa cipta?
    Apa fungsi orang Islam?
    Pelik tak kalau orang Islam melanggar hukum Allah?

    Jawab le saolan tu..pendusta 8:53

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9.29

      Memang tak pelik pun klau org kafir harbi ni memusuhi Islam..

      Yg peliknya bila org yg ngaku Islam tp buat buat buta dn pekak bila kafir harbi terang terang ganggu dn kianat Islam.. Lg la teramat pelik bila boleh memeluk, bersekongkol dn bersatu dgn puak kianat Islam tu dlm jemaahnya..

      Dh faham tak pendusta 9.29.

      Delete
  10. Samalah juga yang dijinakkan Najib denagn dedak hahahahahhaaa! Siakap.......

    ReplyDelete
  11. Siakap yang diternak dalam sangkar. Memang muntahkedarah selut!

    ReplyDelete
  12. Terimalah umno najib se ada nya

    ReplyDelete
  13. Jangan dilupa RM25.8 bilion.

    ReplyDelete
  14. Jangan pula buat2 hilang ingatan, buat2 gila, TAK TAHU, apabila 200 billion simpanan negara HILANG pada tahun 2012/2013

    ReplyDelete
  15. Jangan lupa RM500 bilion pada tahun 1997.

    ReplyDelete
  16. 1228,

    200 billion hilang berdasarkan laporan bank dunia, ini bukti dan link...

    https://data.worldbank.org/indicator/FI.RES.TOTL.CD?locations=MY

    Bagaimana pula dengan;

    "Jangan lupa RM500 bilion pada tahun 1997"

    Ada bukti? Fakta? Ada link? atau kamu hanya tabur fitnah? Ingatlah, tulisan dan komen kamu akan dicatit di mahkanah dunia dan akhirat.

    Jangan berkokok tetapi ekor penuh taik.

    ReplyDelete
  17. Jangan lupa RM100 bilion pada tahun 1994-2001.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 200 billion hilang berdasarkan laporan bank dunia, ini bukti dan link...

      https://data.worldbank.org/indicator/FI.RES.TOTL.CD?locations=MY

      Juga pelaburan forex berjaya menyelamatkan wang negara hampir 400 billion pada tahun 1997, ianya dinyatakan melalui keterangan bertulis TSNMY pada RCI forex exchange tempoh hari.

      Bagaimana pula dengan;

      "Jangan lupa RM100 bilion pada tahun 1994-2001."

      Ada bukti? Fakta? Ada link? atau kamu hanya tabur fitnah? Ingatlah, tulisan dan komen kamu akan dicatit di mahkanah dunia dan akhirat.

      Jangan berkokok tetapi ekor penuh taik.

      p/s macai, duit harami ko dapat boleh beri kebahagian ker?

      Delete
  18. Macy 9:06 PM...tak payah nak berlagak pandai lee, yang jelas dengki je yang lebih. Bersyukur la sikit bila dah dapat hidup di bumi Malaysia ni sampai dah tua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 27 macai ko diberi upah berbentuk habuan haram buatlah keje, fokus kepada topik, betul atau tidak kenyataan awang adek suruh rakyat lupakan korupsi yg sedang menggila di negara ini?

      Macai, ko melaalut sampai macy...bersyukur...dah tua, pasai apa?

      Najib baca pun marah.

      Ko takder peluru hidup, yg ada hanyalah peluru kapor.

      Ko perlukan bantuan dak? Apa kata ko mulakan dengan "NAJIB TAK KENAL JHO LO"?

      Amacam? Ok tak peluru diberi?

      Delete
  19. Jangan lupa RM100 bilion pada tahun 1992-2003.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak berlakon buat2 gila la tu...dengan harapan dikecualikan kena hukum.

      Delete
    2. Betul! Terencat otak sehingga terkena penyakit mudah lupa disebabkan lanjut usia.

      Delete
    3. Masuk akaun peribadi, selepas berjoli katak boleh cakap tak tahu?

      Delete
    4. Mudah lupa hilang RM25.8 bilion.

      Delete
  20. Jangan lupa RM10 bilion pada 1982.

    ReplyDelete
  21. Jangan lupa RM20 bilion pada 1994-2001.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tin kosong lagi, mungkin macai sekor ni keturunan mamak, tak nak mengaku kalah, dihamburnya komen takder fakta.

      Macai, kami cuba nak tolong, hulurkan peluru, tapi macai tak nak terima,...

      Tak dapek den nak nolong.

      Delete
  22. Sekilas pandang komen2 terhidang.
    1 -Puak Pas masih gambke kot2 dpt buat hattrick..smbil main line tepi tgh. Walhal Brahmin kaut bini kaut kereta.
    2 - Baki totok Umno masih tegang urat nk tongkat klepet. Disulam ideologi zionist ass o be yaah Melayu konon Khalifah. Walhal buat jarum pun tak reti.
    3.- BN (Mca Mic)- happy kaut dedak melimpah. Seronok tgk Malaysia akan dimilikpimpinbudaya Komunis PRC.

    4. Marhaen pembayar cukai, tuan sebenar tanah ini.....boleh lihat,tunggu,yakin pada kuasa Allah.
    Itu Janjinya, ini, semua 1-4 pun percaya.

    ReplyDelete