Google+ Followers

Saturday, October 7, 2017

MAKIN LAMBAT PILIHANRAYA, MAKIN BANYAK ORANG KAMPONG TAHU..


25 comments:

  1. Perghhhh! Tabik umno! Bohong berjemaah dgn pak imam najib! Salute!!!!!

    ReplyDelete
  2. Lagi lama lagi babut maa aa , itu busuk lagi kuat bau lea aa .

    ReplyDelete
  3. terbaik KD..kami tetap tolak ameno/bn dlm pru14 nanti

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya lagi lambat pru lg gelisah geng mamakton penyangak tua. Apalah sgt nk bnding 2.6 billion duit derma org Arab dr 30 billion duit curi lepas tu ckp TAK TAHU? Pelarian Rohingya lagi fhm dr bangsat2 mamakutty madey!!

    Kekeke.

    Madey gelisah..lg lmbt pru lg byk modal fitnahnya turn out jd BASIII, lg byk ahli parti sampah cabut lari.. Sikit masa lg dia bubar chap munge pastu jd ahli dapig laa.. Tk caye kot??

    Kikikiki..

    ReplyDelete
  5. Terbusuk KD!!
    Kami tetap tolak mamak penyangak dan cine tokong.. Undi kami untuk kerajaan yg terbaik iaitu UMNOBN dibawah kepimpinan YAB DS NAJIB RAZAK. Insya Allah dgn keluarnya PAS jadi musuh Pakatan Haprak, kerja jentera UMNO taklah terlalu sukar.. Pecahkan undi sikit je terkulailah berok2 baju merah dan oren tu.. Hohohohooo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu muslim bangsat, berkepura-puraan dan berhipokrasi.....

      No shame no integrity bersekongkol dengan komunis china

      Delete
    2. Astaghfirullahaladzim..
      Semoga ko dpt hidayah atau dihukum didunia lg..bersekongkol dgn dap laknatullah itu dosa plg besar dlm hal politik!

      Delete
    3. Bersekongkok dengan komunis china yang tak percaya pada Allah?....macam mana, masih nak berpura2 dan hipokrit???

      Delete
    4. Berdagang dgn negara China untuk ekonomi tu hukumnya apa?? Asimin Jamban pon follow Najib pergi pujuk China dtg SelanGok..

      Bodoh oii sama ke dgn bersekongkol dgn dap laknat yg terang2 untuk ubah rakyat negara ni menuju kufur. Negara china berdagang dgn Arab, dgn Malaysia dan serata dunia Islam, awat bodoh sgt ni chaii?? Loyar buruk mmbodohkan puak ko sendri.

      China tkpernah usik dan paksa kita buat pesta Arak atau pksa gadai kalimah Allah pf Kristian spt agenda dap laknat buat.. Ko igt semua org bodoh mcm macai ph ke asyik ulang skrip guna nama China!??

      Delete
  6. Org kg baru balik buat ibadah haji duk puji melangit pengurusan tabong Haji yg difitnah lapussy pgayr..

    Kena lagi.. Krjn Saudi tgh naikkan harga petrol lebih dr 30%..maka jemaah yg balik ke tanah air pakat2 rasa insaf dn sedar kerajaan Najib Rosmah UMNO BN meman terbaik Insha Allah.. Mereka terkesan.. Sbl pergi totok balik insaf.. 40 ribu yg balik.. Xcampur ahli keluarga yg khusyuk dgr kisah di Tanah Suci.. Alhamdulillah..

    Hebatnya Allah SWT mengatur.. Mahafiraun makin terdesak.. Tunjuk bodoh jd hmba kit sial pulak time2 gini.. Boboi Lembap lgsung xberfungsi..

    Kikiki

    ReplyDelete
  7. Setuju bahawa orang kampung dah makin ramai tahu Najib menyamun tapi tidak dapat dinafikan masih ada yang menyokong Najib di atas nama UmNo.

    Mengapa askar-askar upahan Jibo kini bermati-matian memainkan isu DAP, Cina dsbgnya? Sebab mereka dah tahu penipuan mereka tentang najib menyamun melalui 1MDB sudah tak dipercayai oleh majoriti temasuklah orang-orang orang kampung.

    Memainkan isu perkauman sempit dan retorika agama adalah pertahanan terakhir Najib dan kumpulan penyamunnya termasuklah A9 (A9 yang menyokong penyamun dan membelanya dengan menipu adalah juga penyamun, mereka sekelompok).

    Seorang ibu saudara saya (sepupu ibu saya) yang pernah menjadi Ketua Penerangan Wanita UmNo Bahagian dan tinggal di sebuah kampung pernah memberitahu saya walau Najib menyamun sekalipun tapi ia tak mampu nak tolak UmNo sebab takut kalau UmNo kalah, Melayu di Malaysia akan dibunuh DAP sbgmn Rohingya dibunuh Myanmar. Baginya biarlah Najib menyamun asalkan orang Melayu selamat dari dibunuh dan ditindas DAP.

    Sampai begitu sekali mereka terdesak mainkan isu perkauman sempit sebegini dan memang ada yang termakan juga dengan isu ini, apatah lagi mereka tinggal di kampung yang hampir semua penduduknya berbangsa Melayu sahaja dan kurang bergaul dengan masyarakat Cina dan lain-lain selain Melayu.

    Bukan saja orang-orang kampung, malah bapa saya yang tinggal di bandar juga sedang keliru. Sekalipun ia percaya Najib menyamun melalui 1MDB tetapi bapa saya juga belum mampu untuk menolak UmNo di atas nostalgia kehebatan dan jasa UmNo dulu-dulu terutama ketika ia muda, berkahwin, bekerja, membesarkan anak-anak sehinggalah ia bersara.

    Tapi saya percaya sebelum UmNo benar-benar menemui ajalnya, golongan seperti ibu saudara dan bapa saya ini akan terbuka hati mereka untuk mengenalpasti dan melihat bahawa UmNo hari ini bukan lagi UmNo di zaman mereka muda-muda dahulu, semasa mereka bekerja dan menyara hidup anak-anak dan ketika itu UMNO banyak main peranan membantu memajukan diri ekonomi negara.

    UmNo pada zaman kini, ketika kedua-duanya telah bersara dan hanya memakan pencen, ketika Najib menjadi presidennya, adalah parti pengkhianat yang sebenar-benarnya pengkhianat dan tak boleh disokong lagi.

    Mudah2an golongan-golongan yang masih menyokong UmNo bukan di atas faktor dedak ini, dipelihara Allah daripada sebarang kebinasaan mahupun kemurkaan di dunia dan lebih-lebih lagi di akhirat akibat dari menyokong dan mendokong pemimpin yang jelas khianat.

    "Ya Allah berikanlah kemenangan segera kepada kaum yang benar, yang berada di atas petunjukMu dan selamatkanlah orang-orang yang tidak mengetahui dan dikelirukan daripada kebinasaan akibat kemurkaanMu ke atas mereka yang membela pemimpin yang khianat" aamin ya robbal a'lamiin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nauzubillah dr terikut dan mengaminkan doa golongan kufur munafiqun spt makhluk laknatullah john doe.

      Senang2 ko fitnah Najub tp ko menjilat licin kejahatan Madey, apakah pendusta, orang senget mcm ini Allah SWT pandang doanya melainkan mempermainkan nama Allah SWT dan loyar buruk atas nama Agama. Sedangkan mnjadi pengikut kuffar harbi dan golongan anti Agama yang dianuti Madey dan kaum keluarganya..

      Syukur Alhamdulillah, rakan2 yang baru pulang dari ibadah Haji memuji dan merasai hikmah dan nikmat yang dirasai sebelum ini seterusnya tak lagi 'berwirid' anti kerajaan seperti sebelum pergi Haji..

      "Wamakaru wamakarallah.. WALLAHU KHAIRUL MAAKIRIN.."

      ALLAHU AKBARR!!
      semoga Allah SWT lemahkan golongan munafiqun khawarij pakatan harapan laknatullah perosak segala perosak umat di negara ini.. Ameen Ya Robb.

      Delete
    2. Cubaan bercerita yg baik dn mungkin amat menghiburkn dr pejuang yg menghalalkn penghinaan terhadap Rasulullah SAW.. Masih tetap memeluk sahabatnya yg menghina Hukum Allah SWT.. Masih bermesra dgn saudaranya yg berusaha mmpermudahkn pemurtadan org2 Islam.. Syabas Doe.. Apa da hal? Jual agama perkara kecik je.. Yg penting sokong dn berpelukkn mesra dgn DAP adalah keutamaan.. Cerita yg bagus Doe.. Pahala pun besar ni.. Ganjaran dedak haram pun pasti berlipat kali ganda utk menenuhi tembolok anak bini.

      Delete
    3. Org jahik.murokab john doe laknatullah tidak tahu ilmu siyasah Islamiyah, tk tahu Aqidah, klu benar Najib itu buat dosa fasiq sekalipun Islam mengharamkan ia dijatuhkan dan memilih kuffar dap.. Bodoh lagi jahat john doe guna nama Allah sbg pelapik topeng munafik sdgkn SESAT dan PENIPU!

      inilah muka2 pencacai dap dan puak madey liberal yg hati.mereka sgt benci dengan Islam, sgt tamak dengan harta negara dan rakus merampas hak rakyat!! Mereka inilah berciri dajjal yg menggunakan topeng untuj menipu umat Islam. Semoga Allah SWT menghancurkan dan melaknati golongan ini jika mereka benar melakukan kerja2 ini.!!

      Delete
    4. Ketiga-tiga macai ini hanya berani melaknat tetapi tidak berani bersumpah laknat seperti yang saya pernah lakukan apabila bersaksi bahawa UmNo adalah parti pengkhianat yang sebenar-benarnya pengkhianat. Sahlah mereka adalah penjual nama Allah demi dedak duniawi tetapi takut untuk bersumpah laknat di atas nama Allah.

      Sudahlah begitu, ketiga-tiganya hanya mampu muncul sebagai anon untuk melindungi diri mereka daripada bertanggungjawab terhadap laknat yang mereka lafazkan. Barangkali ketiga-tiganya adalah orang yang sama pun.

      Apa pun tidak mengapa, salah seorang dari orang yang telah melaknat saya telah dikenali dengan nick name Virgo Lara. Itu sudah cukup sebagai 'bukti' kelak apabila laknat itu diturunkan. Barangkali ketiga-tiga di atas juga adalah Virgo Lara.

      Maka salah seorang di antara saya dan Virgo akan ditimpa laknat. Barangkali juga di antara saya sab ketiga-tiga anon di atas. Aneh sekali sekalipun Virgo berani melaknat ia bukan saja tidak berani mengaminkan doa kebathtilan dihancurkan dan tidak berani juga menyahut cabaran saya bersumpah laknat. Apa ia fikir laknat yang ia lafazkan akan berlaku sebelah pihak?

      Bagi pembaca yang lain bersaksilah bahawa saya tidak pernah melaknat sesiapa melainkan mengangkat sumpah laknat ke atas diri sendiri sahaja sekiranya saya berdusta.

      Dan bersaksilah ada di antara macai2 A9 telah melaknat saya dan saya terima segala pelakanatan itu dengan kalimah 'YOU ARE ON'. Saya terimanya sebagai sumpah laknat mereka ke atas diri mereka dengan menjadikan saya sebagai pertaruhan.

      Apa pun tak apa. Laknat itu sudah menghampiri mereka yang sebenar-benarnya sedang dilaknati. Saya ataupun mereka (atau barangkali hanya 'dia').

      Ia tetap akan berlaku. Tak lama dah. In shaa Allah. Aamiin.

      Delete
    5. Maaf, bukan ketiga-tiganya telah melaknati saya melainkan anon yang pertama sahaja. Saya akui silap membaca. Anon ketiga tidak melaknat secara terus. Mudah-mudahan ia selamat dan sempat menyaksikan laknat itu dan mengambil iktibar daripadanya.

      Kepada anon yang pertama 'YOU ARE ON'. Mudah2an di antara kamu dan aku akan menjadi iktibar dan bukti buat anon kedua dan ketiga siapa sebenarnya yang laknat.

      Ia akan membuktikan siapakah di antara golongan penyokong Tun M dan penyokong Najib yang sebenar-benarnya sedang dilaknati.

      Mudah-mudahan ia telah semakin hampir. Aamiin.

      Delete
    6. Aduuh, maaf sekali lagi.

      Bila dibaca pada pangkal maka jelaslah anon ketiga juga telah melaknat secara terus. Tadi saya hanya melihat kalimah laknat di hujung yang tidak langsung tetapi bila dibaca balik maka jelaslah ada pelaknatan secara langsung di pangkal.

      Untuk anon Ketiga dan anon Pertama (baranngkali keduanya orang yang sama dan kebarangkalian adalah yang nick namenya VIRGO) ini adalah qabul dari saya :-

      "YOU ARE ON".

      Mari kita menunggu. Mudah2an ia sudah tidak lama. Aamiin.

      Delete
    7. Penjual agama golongan kafir harbi bergurindam mempermainkn lg Islam. Bersumpah cara munafikun. Ni la manusia Laknatullah.. Pernah tak sesiapa kt sini mendengar Laknatullah Doe ni menentang agenda kafir harbi Dapigs yg jelas kianat dn menghina Islam??? Laknatullah ni istiqamah menentang PAS dn UMNO saja. Ada bangkangan?
      Sebaliknya Laknatullah Doe ni terus setia mempertahankan apa juga yg dilakukn oleh Dapigs kerana mungkin kiblatnya sama arah dgn Dapigs..
      Mula mula aku kira dia ni menjual agamanya demi dedak haram tp rupa rupanya dia telah terjun ke gaung kebinasaan apabila mempertahankn dn bersekutu dgn puak kianat Islam.
      Islamkh anda bila bersama puak menghina Rasulullah SAW didepan mata anda?
      Islamkah anda bila Hukum Allah dipertikai dn dipermainkn didepan anda?
      Islamkah anda bila umat Islam dihasut supaya murtad dgn sewenang wenangnya dihadapan anda?
      Kenapa melindungi agenda semacam ini dn melaung laungkn diri sebagai pejuang agama? Anda bela siapa sebenarnya???? Tak pernah sekalipun anda melawan kemungkaran Dapigs..Malay terus erat bersahabat dn menjulangnya.. Doe Laknatullah.

      Delete
  8. Kaum yang benar ialah kaum yang kuasa nya benar-benar berada ditangan orang melayu islam yang parti nya pula adalah yang terbesar dan paling kukuh diantara mana-mana parti yang wujud di malaysia.Bukan nya orang islam yang parti nya parti ciput saling pulak bercakaran sesama sendiri tapi bermimpi untuk berkuasa lalu mengemis dengan sesiapa saja hatta parti chovenis sekali pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju tuan!
      Ini bkn mengemis lagi tp menjadi cacai lowest class kpd dap parti harbi yang merosakkan iman dan syariat Islam. Nk pilih jemaah org Islam itulah syaratnya. Yg pasti pakatan munafik dn kufur harbi sangat tertekan dengan pertambahan kekuatan jemaah Islam yg terbesar lalu di lancarkan bermacam perang saraf psikologi. Di ketuai puak liberal dan perosak bertopeng 'asasi manusia'. Jauhilah puak2 ini nescaya selamatlah kita dunia akhirat..

      Delete
    2. Sedih melihat perlakuan puak puak penunggang ugama cuba beralasan agar tuan penyamun mereka dilihat sebagai islam paling layak mengemudi islam yg lain. Apakah melayu p pinang rosak iman mereka kerana mempunyai ketua menteri cina? Apakah rosak iman penjawat awam yg mempunyai menteri india atau cina?

      Sudah sudahla menjadikan ugama bahan taruhan utk berpegang kepada kuasa. PH sekiranya menang tidak akan meletakkan cina sbg pm, dan org cina sendiri sedar tentang hakikat ini. Pertembungan kali ini adalah antara rakyat dan najib! Period!

      Delete
  9. Buat pesta Arak dan paksa org Melayu yg menentang duk diam.. Takkan agenda sejahat itu kita boleh trade off dgn cerita bohong najib curi wang??

    Senang sungguh msuh Islam hncurkan sesebuah negara berdaulat umat Islam dgn hanya lontarkan tuduhan, gunakan perkakas media saraf mereka, habis umat Islam kena percaya dn jatuhkan pemimpin itu dan naikkan kuasa org kafir kunun org kafir itu 'berintegriti'???

    Sbb itu kita kena mengaji kenal Syariah Islam baru tahu mcm mna nk pilih pemimoin. Bukan main sedap ikut suara org kafir dan ideologi liberalisme yg didokong Nuar, Madey dn PH!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org yg mengaji mengenal syriah tidak akan memilih pemimpin yg munafik!

      Delete
    2. Org yg mengaji dlm kandang dapigs je yg akan bersekongkol dgn puak hina dn kianat Islam. Termasuk dlm golongan kuffar ke klau bersekutu dan menyatu dgn puak kuffar kafir harbi yg jelas beragenda kianat Islam? Bagi penjelasan... Atau babi pun dh dihalalkn seperti lafaz "lebih rela makan babi dgn Guan Eng dr makan ayam dgn Najib" lafaz nyata dr pakar syariah Timb Presiden PH.. ???????

      Delete